eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDoradztwo grupowe dla 96 osób zakładających i przystępujących do spółdzielni socjalnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Rzeszów: Doradztwo grupowe dla 96 osób zakładających i przystępujących do spółdzielni socjalnych.
Numer ogłoszenia: 180154 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140704 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo grupowe dla 96 osób zakładających i przystępujących do spółdzielni socjalnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Doradztwo grupowe dla 96 osób zakładających i przystępujących do spółdzielni socjalnych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia 1) Ogólny zakres przedmiotu zamówienia: Organizacja, obsługa techniczna i przeprowadzenie doradztwa grupowego dla osób zakładających i przystępujących do spółdzielni socjalnych. 2) Liczba uczestników projektu / beneficjentów ostatecznych: nie mniej niż 70 osób i nie więcej niż 96 osób. 3) liczba grup: nie więcej niż 8, może się zdarzyć, ze w wyniku naboru liczba grup będzie mniejsza jednak nie mniej niż 6 grup. Liczba godzin doradztwa 50 godzin przypadająca na jedną grupę. Łączna liczba godzin: 50 x liczba grup 8 = 400 godzin (jest maksymalna liczba godzin). 4) Czas realizacji przedmiotu zamówienia: Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia nie wcześniej niż 2 czerwca 2012 r. i nie później niż do 5 lipca 2012 r., z wyłączeniem świąt i niedziel. Przedmiot zamówienia musi być realizowany w godzinach między 8:00 a 18:00. 5) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia w siedzibie RARR S.A. adres: 35-959 Rzeszów, ul Szopena 51. Zamawiający zapewnia salę. Doradztwo będzie świadczone w budynku Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, w wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach przystosowanych do spotkań doradczych. 6) Szczegółowa tematyka doradztwa: Tematyka doradztwa: a) opracowanie statutu i KRS - 15 godzin / 1 grupę, b) sporządzenie planu wydatkowania środków - 20 godzin / 1 grupę, c) kwestie podatkowe i prawne działania spółdzielni socjalnych - 10 godzin / 1 grupę. d) kwestie księgowe w tym opracowanie planu kont- 5 godzin/1 grupa Doradztwo powinno zakończyć się przygotowaniem poprawnego wniosku o przyznanie środków finansowych na założenie/przystąpienie do spółdzielni socjalnej wraz z kompletem załączników, przez każdą z grup inicjatywnych i osoby przystępujące do istniejących ss 7) Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Sporządzenia szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia doradztwa i przekazania go Zamawiającemu w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem działań doradczych. 2. Wymiany doradcy na wniosek Zamawiającego, w przypadku braku należytego zaangażowania i staranności danego doradcy w zakresie przeprowadzenia indywidualnego doradztwa w ramach przedmiotu zamówienia. 3. Przeprowadzenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia i harmonogramem wykonania usługi zatwierdzonym przez Zamawiającego. 4. Prowadzenia ciągłego nadzoru i kontroli merytorycznej nad realizacją usługi. 5. Umożliwiania przeprowadzenia wszelkich ankiet ewaluacyjnych i oceniających oraz kontroli przez zamawiającego, sposobu prowadzenia i dokumentowania przedmiotu zamówienia. 6. Bieżącego informowania Zamawiającego o pojawiających się problemach w realizacji usługi, w tym o przypadkach nieobecności uczestników doradztwa oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w trakcie realizacji usługi, pod rygorem odmowy zapłaty za doradztwo dla tych osób. 7. Wydania uczestnikom doradztwa opinii doradczej, zawierającej informacje z zakresu predyspozycji Beneficjenta Ostatecznego w oparciu o wyniki testów, ćwiczeń zadań i rozmowy doradczej, jego mocnych i słabych stron, określenia listy polecanych zawodów, które BO może wykonywać w oparciu o posiadane umiejętności, preferencje zawodowe, oraz wskazówki dotyczące dalszej aktywizacji i rozwoju zawodowego Beneficjenta Ostatecznego. 8. Opracowanie wzoru, opinii doradczej i dobór narzędzi doradczych: testów, ćwiczeń, zadań. 9. Zapewnienia/wydruku dokumentów doradczych: narzędzi doradczych (testów, ćwiczeń, zadań) dla każdego z BO, celem zrealizowania przedmiotu zamówienia. 10. Przekazanie uczestnikom projektu oryginałów dokumentów wypracowanych podczas usługi, w tym, testów, ćwiczeń, zadań itp. 11. Przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji potwierdzającej realizację usługi obejmującego: - oryginałów kart indywidualnych usług doradczych; - kserokopii opinii doradczych dla Beneficjentów Ostatecznych, potwierdzonych za zgodność z oryginałem; - 1 kompletu materiałów doradczych obejmującego: wzory wypełnianych przez BO dokumentów, testów, ćwiczeń, zadań itp. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania oznakowań unijnych na w/w dokumentach. Wszystkie przeprowadzane działania muszą być wykonywane dla każdego projektu odrębnie (oznaczenia unijne na dokumentacji, harmonogramy, materiały doradcze, listy obecności itd.). 12. Przechowywania dokumentów związanych z organizacją i współfinansowaniem przedmiotowego doradztwa do grudnia 2020 r. i udostępnienia ich na życzenie Zamawiającego. 8) Potencjał kadrowy: Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 3 osoby / doradców. Ze strony Wykonawcy usługi przedmiot zamówienia może zostać przeprowadzony wyłącznie przez doradców, którzy spełniają następujące wymogi: a) posiadają wykształcenie wyższe, b) posiadają następujące doświadczenie zawodowe: każdy z doradców przeprowadził co najmniej 100 godzin doradztwa w zakresie zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnych. Doświadczenie to musi być udokumentowane (np. referencjami, zaświadczeniem). c) Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że osoby które będą udzielać doradztwa (rozmawiać bezpośrednio z BO - mają doświadczenie w zakresie doradztwa nt. w zakładaniu i prowadzeniu spółdzielni socjalnych. Na potwierdzenie powyższego wykonawca musi dostarczyć: - życiorysy zawodowe co najmniej 3 doradców, którzy będą odpowiedzialni za realizację przedmiotu zamówienia; - co najmniej 1 zaświadczenia/referencje wystawione imiennie dla każdego z doradców, którzy będą udzielać doradztwa, potwierdzające przeprowadzone przez nich usługi w zakresie min 100 godzin doradztwa. Zaświadczenie to (referencje) musi być wydane i podpisane przez spółdzielnię socjalną. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany poprzez osoby wskazane w ofercie tzn., że bezpośrednie doradztwo dla BO będą udzielały osoby wskazane w ofercie. 9) Płatności: Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji potwierdzającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Podkarpackie spółdzielnie socjalne - Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Województwo: podkarpackie Instytucja, w której wniosek został złożony: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Numer konkursu: 10/POKL/7.2.2/2010 Tytuł projektu: Podkarpackie spółdzielnie socjalne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego NIL, ul. Jana Pawła II 8, 36-100 Kolbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34845,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.