eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPrzebudowa drogi leśnej nr 1/2 w Leśnictwie Łysomice SA-2710-7/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Toruń: Przebudowa drogi leśnej nr 1/2 w Leśnictwie Łysomice SA-2710-7/12
Numer ogłoszenia: 179502 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85483 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Toruń, ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń, woj. , tel. 056 6233031, faks 056 6238814.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 1/2 w Leśnictwie Łysomice SA-2710-7/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 1-2, położonej w Leśnictwie Łysomice Nadleśnictwa Toruń: - przebudowa dróg leśnych przeciwpożarowych z dostosowaniem przekroju geometrycznego korpusu drogi do parametrów technicznych wymaganych dla dróg dojazdowych pożarowych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. oraz WTPDL i poradnikiem technicznym Drogi leśne - rekomendowanym przez DGLP, - odtworzenie systemu odwadniającego koronę drogi, - odtworzenie i przebudowę zjazdów i skrzyżowań, - wykonanie systemu eksploatacyjnego - mijanki, - zagęszczenie podłoża gruntowego i wykonanie podbudowy z kruszyw, - budowę nawierzchni nieulepszonej, dostosowanej do obciążeń ruchu transportu leśnego, Wykonawca winien sporządzić inwentaryzację powykonawczą. 1. Projektowany zakres robót 1.1. Parametry techniczne - droga leśna spełniająca funkcję przeciwpożarową i technologiczną o długości 4518 m, - Droga jednopasmowa - szerokość korony 5.0m, z poszerzeniem na łukach poziomych, - Prędkość projektowana Vp=30km/h, - Jezdnia - szerokość 3.50m, - Pobocza - szerokość 2 x 0.75m, - Promienie łuków na zjazdach Rz = 5.0 - 15.0m, - Mijanki - niezależnie i wespół ze zjazdami i skrzyżowaniami; zapewniono widoczność w odcinkach nie większych niż 300m, 2. Warunki geotechniczne W podłożu gruntowym występują piaski drobne. W odniesieniu do zbadanych cech fizyko-mechanicznych badający zakwalifikował podłoże do grupy nośności G1. Nie stwierdzono wody gruntowej do głębokości 2m. 3. Łuki poziome Na projektowanej drodze, na załamaniach osi trasy, zaprojektowano łuki poziome o promieniach od R= 50m do R= 300m. Na łukach poziomych zastosowano poszerzenia i przechyłki odpowiednie do wielkości promieni. Przejście od szerokości zasadniczej do powiększonej oraz spadek poprzeczny z przechyłka zaprojektowano na prostych przejściowych. Wartość poszerzeń, przechyłek i długości prostych przejściowych podano w sytuacji szczegółowej. Wierzchołki załamań trasy opisano wartościami współrzędnych w układzie 1992. 4. Łuki pionowe i niweleta Trasa została zaprojektowana w większości po istniejącej niwelecie. Korekty zostały przeprowadzone łukami na niewielkich wzniesieniach i przy wyniesieniu korpusu drogi w zaniżeniach terenowych. Elementy łuków podano profilu podłużnym drogi. Pochylenia podłużne są niewielkie i wahają się 0,11 % - 2,26 %. Wartości łuków pionowych od 750 m do 3000 m. 6. Odwodnienie Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne jezdni i poboczy. Wody spływające z powierzchni korony drogi odprowadzane będą - wyprofilowaną obustronnie muldą odwodnieniową wzdłuż drogi. 7. Roboty ziemne sprowadzają się do utworzenia przekroju geometrycznego korpusu drogi wraz z odwodnieniem. Roboty ziemne należy poprowadzić zgodnie z projektowaną linią niwelety. W pasie prowadzonych robót należy usunąć humus (zadarnienia) z odłożeniem i Podstawowe roboty ziemne: - zebranie warstwy humusu z rozplantowaniem poza pasem drogowym, gr. 15 cm, - karczowanie pni i ich wywiezienie we wskazane miejsce, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne - urobek na odkład (na pobocza), śr.gr.10 cm - przewożenie gruntu w miejsca zaniżone samochodami samowyładowczymi do 1 km, - formowanie korpusu drogi z zagęszczeniem spycharkami, - przemieszczanie gruntu spycharkami na odległość 100 m, Grunt rodzimy i nowe nasypy należy zagęścić wałem wibracyjnym. Skarpy nasypów i rowów wykonać zgodnie z normą PN-02205 Drogi samochodowe - Roboty ziemne. Ziemia potrzebna do uformowania poboczy pozyskana będzie z korytowania i wykopów rowów przydrożnych. 8. Przekroje normalne W części rysunkowej załączono szczegółowe przekroje normalne. Przekrój poprzeczny jednostronny ze spadkiem na jezdni 3-5.0% i poboczy 8.0% oraz przekrój dwustronny ze spadkiem na jezdni 3.0% i poboczy 8.0%. 9. Konstrukcja nawierzchni 9.1 Dane wyjściowe: - Przewidywane obciążenie ruchem na drodze do 12 osi obliczeniowych na dobę (80-100kN), co odpowiada kategorii KR1. - Podłoże gruntowe zakwalifikowane do grupy nośności G1, - Parametry pojazdów uczestniczących w ruchu transportu leśnego na drodze: - rozstaw osi 2.92 -1.35m - rozstaw kół 1.94 - 1.80m - ładowność 28Mg - szerokość 2.50m - nacisk osi bez ładunku 53.4 - 66.9 kN - nacisk osi z ładunkiem 69.2 - 190.9 kN - promień zawracania wewnętrznego - 10.0m 9.2 Zaprojektowana konstrukcja - Warstwa górna z mieszanki stabilizującej grub. 8 cm. - Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego fr. 31.5-63mm; grubość warstwy 17cm. - Wyprofilowane i zagęszczone podłoże G1 Sposób rozwiązania konstrukcji nawierzchni pokazano na rysunkach. 10. Uwagi końcowe: - Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych i obowiązującymi normami PN-81-B-03020 i PN-68-B-06050 i przepisami oraz warunkami BHP. Wytypowanie i usunięcie niezbędnych drzew w pasie istniejącej drogi dla przeprowadzenia zakresu robót objętych projektem budowlanym dokonane musi być przy ścisłym nadzorze Służby Leśnej - Zamawiającego. - Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ (przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt techniczny) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: rękojmia - co najmniej 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych DROBUD Spółka Jawna Ryszard Szreiber, Krzysztof Szreiber, ul. B. Głowackiego 20, 87-140 Chełmża, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1097189,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 830429,63

  • Oferta z najniższą ceną: 830429,63 / Oferta z najwyższą ceną: 830429,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.