eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkPrzedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu obsługi komputera.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Ełk: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu obsługi komputera.
Numer ogłoszenia: 17923 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Ełku , ul. Matejki 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 6217707, faks 0-87 6217707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckpiu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu obsługi komputera..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu obsługi komputera dla 15 osób uczestniczących w projekcie Nowe kwalifikacje szansą na zmianę zawodu Zamówienie obejmuje usługę przeprowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu obsługi komputera w ilości 100 godzin lekcyjnych zgodnie z przygotowanym przez Zamawiającego programem i harmonogramem. Podstawowy zakres przedmiotowy prowadzonych zajęć zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Szczegółowy harmonogram prowadzonych zajęć zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW : Potencjał kadrowy : Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 3 osoby, z których każda posiada wykształcenie wyższe o specjalności informatycznej lub studia podyplomowe z zakresu informatyki oraz posiada co najmniej roczny staż pracy w ostatnich trzech latach jako nauczyciel lub instruktor - wykładowca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że łącznie spełniają warunek określony w punktach 1-4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1. Wypełniony druk OFERTA - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - Podstawowy zakres przedmiotowy prowadzonych zajęć 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie -odpis z rejestru sądowego (KRS), 2)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej), 3)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) - wg zał. nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków postępowania, warunków umowy i zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ 6. Wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 7. Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy harmonogram prowadzonych zajęć 8. Wykaz osób wykonujących zamówienie - załącznik Nr 7 do SIWZ 9. Zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.projektyunijne.ckpiu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Ełku ul. 11 go Listopada 24 19 - 300 Ełk tel./fax (0-87) 621-78-78 pok.31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Ełku ul. 11 go Listopada 24 19 - 300 Ełk tel./fax (0-87) 621-78-78 pok.31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Nowe kwalifikacje szansą na zmianę zawodu- Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach umowy podpisanej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.