eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceNa dostawę 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi 9-osobowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Kielce: Na dostawę 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi 9-osobowego.
Numer ogłoszenia: 179191 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683650, faks 041 3684851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi 9-osobowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach fabrycznie nowego (bez przebiegu kilometrów - dopuszczalny przebieg max. 1.000 km) samochodu osobowego typu kombi ( 9 miejsc łącznie z miejscem kierowcy) z homologacją , posiadającego możliwość szybkiego demontażu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń o następujących parametrach technicznych i wyposażeniu: 1. Typ nadwozia kombi , w całości przeszklony 2. Ilość drzwi 4 w tym 1 przesuwane boczne, prawe, przeszklone 3. Rok produkcji 2010 4. Ilość miejsc 9 łącznie z miejscem kierowcy 5. Pojemność silnika od 1900 cm3 do 2500 cm3 6. Moc minimum 110 KM 7. Rodzaj paliwa olej napędowy , z możliwością spalania biopaliw 8 Skrzynia biegów manualna, 6 - biegowa + bieg wsteczny 9 ABS, ESP, tak 10 Wysokość zewnętrzna pojazdu bez obciążenia min 1.800 mm ( +/- 2% ) max. 2.000 mm (+/- 2%) 11 Szerokość zewnętrzna pojazdu bez lusterek 1900 mm ( +/- 2% ) 12 Długość zewnętrzna min. 4.800 mm max. 5.000 mm ( +/- 2% ) 13 Drzwi tylne , dzielone otwierane na boki z ogrzewanymi szybami i wycieraczkami tak 14 Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane tak 15 Lakier - kolor metalizowany srebrny 16 Komputer pokładowy tak - obowiązkowo w języku polskim 17 Szyba przednia atermiczna tak 18 Szyby boczne, przednie sterowane elektrycznie tak + blokada antyprzytrzaskowa 19 Szyby boczne w 2 rzędzie przesuwane tak 20 Hamulce tarczowe na wszystkie koła 21 Koła letnie (felgi stalowe + opony)- wyważone 1 komplet - zamontowane w samochodzie 22 Koła zimowe (felgi stalowe + opony)- wyważone 1 komplet 23 Pełnowymiarowe stalowe koło zapasowe ( opona letnia) wyważone tak 24 Kołpaki pełnowymiarowe na koła + 1 1 komplet - ( 5 szt ) 25 Reflektory halogenowe tak 26 Regulacja ustawienia świateł tak 27 Światła przeciwmgielne tak 28 Ustawienie świateł mijania w sposób powodujący automatyczne włączenie się ich po uruchomieniu silnika i wyłączenie się po unieruchomieniu silnika tak 29 Poduszka powietrzna kierowcy tak 30 Poduszka powietrzna pasażera tak 31 Wspomaganie układu kierowniczego tak 32 Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach tak 33 Klimatyzacja z dodatkowym ogrzewaniem i chłodzeniem oraz nawiewem tylnych miejsc pojazdu automatyczna dwustrefowa 34 Niezależne ogrzewanie części pasażerskiej tak 35 Możliwość szybkiego demontażu siedzeń w drugim i trzecim rzędzie siedzeń 36 Zagłówki z regulowaną wysokością we wszystkich 9 fotelach tak 37 Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich 9 fotelach tak 38 Fotele przednie ergonomiczne tak 39 Fotel kierowcy z regulacją poziomą, na wysokość i kąta oparcia tak 40 tapicerka welurowa tak kolor ciemno-popielaty 41 Oświetlenie bagażnika tak 42 oświetlenie w przedziale pasażerskim tak 43 Zamek centralny sterowany pilotem tak 44 Immobilliser tak 45 Autoalarm samochodowy sterowany z pilota tak 46 Czujniki parkowania tył pojazdu 47 Gniazda 12V ( do zapalniczki ) + 1 zapalniczka w desce rozdzielczej, drugim lub trzecim rzędzie, w części bagażowej. 48 Radio CD z głośnikami , fabryczne, sterowane również w kierownicy minimum 6 głośników 49 Półka bagażnika w formie rolety rozsuwanej tak 50 Punkty i siatka do mocowania bagażu tak 51 dodatkowe gumowe wycieraczki podłogowe dla kierowcy i wszystkich pasażerów tak 52 Chlapacze przednie i tylne tak 53 Wyposażenie obowiązkowe: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, klucz do kół, apteczka z wyposażeniem tak 54 Ilość paliwa w zbiorniku zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego w zbiorniku musi znajdować się ilość paliwa pozwalającego na przejechanie min. 200 km apteczka samochodowa powinna być skompletowana według normy europejskiej DIN 13164 i musi zawierać: Przylepiec opatrunkowy (1 szt.) Tzw. szybki opatrunek na rany (8 szt.) Opatrunki indywidualne (4 szt.) Chusty opatrunkowe (3 szt., w tym 2 na rany oparzeniowe) Chustę trójkątna (2 szt.) Kompresy (6 szt.) Bandaże elastyczne (5 szt.) w tym 2 szerokie Jednorazowe rękawice do udzielania pierwszej pomocy ( 4 szt.) Nożyce ratunkowe (1 szt.) - z zaokrąglonymi końcówkami Koc ratunkowy srebrno-złoty (1szt.) 2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: a. dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego tj. Kielce ul. Częstochowska 20, b. autoryzowany serwis, w którym dokonywane będą przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne musi być zlokalizowany w odległości max 15 km od Kielce, c. na czas usuwania awarii trwającej dłużej niż 1 dzień roboczy Wykonawca lub w jego imieniu serwisant udostępni nieodpłatnie samochód zastępczy . 3. Samochód musi posiadać gwarancje producenta a. ogólna min. 24 miesiące i max. 100.000 km b. na wady lakiernicze - min 36 miesięcy c. na perforację blach nadwozia - min 96 miesięcy Okres gwarancji biegnie od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego. Odbiór samochodu nastąpi po jego dostarczeniu do siedziby Zamawiającego i sprawdzeniu kompletności dostawy. Dostawę uważa się za kompletną jeżeli dostarczony samochód będzie zgodny z podpisaną umową, dołączone będą wszystkie wymagane przepisami dokumenty, certyfikaty, gwarancje, instrukcje obsługi. Wszystkie w/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych aktualne w dacie składania oferty, oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i potwierdzeniu, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia ( oświadczenie w załączniku Nr 2 do SIWZ ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie, że Wykonawca w dacie składania oferty nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( zał. Nr 2 do SIWZ ) W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków, o których mowa art. 22 ust 1 UPZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 UPZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W formularzu winny być wypełnione wszystkie rubryki tj. pełna nazwa Wykonawcy, NIP, właściwość miejscowa urzędu skarbowego ( urzędów skarbowych ) REGON, Nr faksu, Nr telefonu, marka , typ, i model oferowanego samochodu oraz wszystkie parametry określone w tabeli tj. obok wymaganych parametrów, parametry oferowanego samochodu. Musi być wpisana cena brutto liczbowo oraz słownie. Cena musi obejmować wszystkie składniki kosztów wymaganego wyposażenia łącznie z dostawą do siedziby Zamawiającego i dołączonymi dokumentami. Cena musi być wpisana czytelnie w sposób nie budzący wątpliwości i nie może być poprawiana. W przypadku pomyłki należy wykreślić zapis i wpisać go właściwie. Poprawka taka musi być podpisana przez osobę ( osoby ) podpisujące ofertę. Formularz oferty musi być podpisany przez upoważnioną osobę ( upoważnione osoby ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i podpisania umowy nie wynika bezpośrednio z dokumentu złożonego zgodnie z ust 1 pkt 1 musi być dołączone pełnomocnictwo potwierdzające powyższe uprawnienia . W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd SKarbowy w Kielcach 25-647 Kielce ul. Częstochowska 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd SKarbowy w Kielcach 25-647 Kielce ul. Częstochowska 20 sekretariat - pokój 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.