Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Kielce: Na dostawę 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi 9-osobowego.
Numer ogłoszenia: 179191 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683650, faks 041 3684851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi 9-osobowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach fabrycznie nowego (bez przebiegu kilometrów - dopuszczalny przebieg max. 1.000 km) samochodu osobowego typu kombi ( 9 miejsc łącznie z miejscem kierowcy) z homologacją , posiadającego możliwość szybkiego demontażu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń o następujących parametrach technicznych i wyposażeniu: 1. Typ nadwozia kombi , w całości przeszklony 2. Ilość drzwi 4 w tym 1 przesuwane boczne, prawe, przeszklone 3. Rok produkcji 2010 4. Ilość miejsc 9 łącznie z miejscem kierowcy 5. Pojemność silnika od 1900 cm3 do 2500 cm3 6. Moc minimum 110 KM 7. Rodzaj paliwa olej napędowy , z możliwością spalania biopaliw 8 Skrzynia biegów manualna, 6 - biegowa + bieg wsteczny 9 ABS, ESP, tak 10 Wysokość zewnętrzna pojazdu bez obciążenia min 1.800 mm ( +/- 2% ) max. 2.000 mm (+/- 2%) 11 Szerokość zewnętrzna pojazdu bez lusterek 1900 mm ( +/- 2% ) 12 Długość zewnętrzna min. 4.800 mm max. 5.000 mm ( +/- 2% ) 13 Drzwi tylne , dzielone otwierane na boki z ogrzewanymi szybami i wycieraczkami tak 14 Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane tak 15 Lakier - kolor metalizowany srebrny 16 Komputer pokładowy tak - obowiązkowo w języku polskim 17 Szyba przednia atermiczna tak 18 Szyby boczne, przednie sterowane elektrycznie tak + blokada antyprzytrzaskowa 19 Szyby boczne w 2 rzędzie przesuwane tak 20 Hamulce tarczowe na wszystkie koła 21 Koła letnie (felgi stalowe + opony)- wyważone 1 komplet - zamontowane w samochodzie 22 Koła zimowe (felgi stalowe + opony)- wyważone 1 komplet 23 Pełnowymiarowe stalowe koło zapasowe ( opona letnia) wyważone tak 24 Kołpaki pełnowymiarowe na koła + 1 1 komplet - ( 5 szt ) 25 Reflektory halogenowe tak 26 Regulacja ustawienia świateł tak 27 Światła przeciwmgielne tak 28 Ustawienie świateł mijania w sposób powodujący automatyczne włączenie się ich po uruchomieniu silnika i wyłączenie się po unieruchomieniu silnika tak 29 Poduszka powietrzna kierowcy tak 30 Poduszka powietrzna pasażera tak 31 Wspomaganie układu kierowniczego tak 32 Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach tak 33 Klimatyzacja z dodatkowym ogrzewaniem i chłodzeniem oraz nawiewem tylnych miejsc pojazdu automatyczna dwustrefowa 34 Niezależne ogrzewanie części pasażerskiej tak 35 Możliwość szybkiego demontażu siedzeń w drugim i trzecim rzędzie siedzeń 36 Zagłówki z regulowaną wysokością we wszystkich 9 fotelach tak 37 Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich 9 fotelach tak 38 Fotele przednie ergonomiczne tak 39 Fotel kierowcy z regulacją poziomą, na wysokość i kąta oparcia tak 40 tapicerka welurowa tak kolor ciemno-popielaty 41 Oświetlenie bagażnika tak 42 oświetlenie w przedziale pasażerskim tak 43 Zamek centralny sterowany pilotem tak 44 Immobilliser tak 45 Autoalarm samochodowy sterowany z pilota tak 46 Czujniki parkowania tył pojazdu 47 Gniazda 12V ( do zapalniczki ) + 1 zapalniczka w desce rozdzielczej, drugim lub trzecim rzędzie, w części bagażowej. 48 Radio CD z głośnikami , fabryczne, sterowane również w kierownicy minimum 6 głośników 49 Półka bagażnika w formie rolety rozsuwanej tak 50 Punkty i siatka do mocowania bagażu tak 51 dodatkowe gumowe wycieraczki podłogowe dla kierowcy i wszystkich pasażerów tak 52 Chlapacze przednie i tylne tak 53 Wyposażenie obowiązkowe: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, klucz do kół, apteczka z wyposażeniem tak 54 Ilość paliwa w zbiorniku zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego w zbiorniku musi znajdować się ilość paliwa pozwalającego na przejechanie min. 200 km apteczka samochodowa powinna być skompletowana według normy europejskiej DIN 13164 i musi zawierać: Przylepiec opatrunkowy (1 szt.) Tzw. szybki opatrunek na rany (8 szt.) Opatrunki indywidualne (4 szt.) Chusty opatrunkowe (3 szt., w tym 2 na rany oparzeniowe) Chustę trójkątna (2 szt.) Kompresy (6 szt.) Bandaże elastyczne (5 szt.) w tym 2 szerokie Jednorazowe rękawice do udzielania pierwszej pomocy ( 4 szt.) Nożyce ratunkowe (1 szt.) - z zaokrąglonymi końcówkami Koc ratunkowy srebrno-złoty (1szt.) 2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: a. dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego tj. Kielce ul. Częstochowska 20, b. autoryzowany serwis, w którym dokonywane będą przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne musi być zlokalizowany w odległości max 15 km od Kielce, c. na czas usuwania awarii trwającej dłużej niż 1 dzień roboczy Wykonawca lub w jego imieniu serwisant udostępni nieodpłatnie samochód zastępczy . 3. Samochód musi posiadać gwarancje producenta a. ogólna min. 24 miesiące i max. 100.000 km b. na wady lakiernicze - min 36 miesięcy c. na perforację blach nadwozia - min 96 miesięcy Okres gwarancji biegnie od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego. Odbiór samochodu nastąpi po jego dostarczeniu do siedziby Zamawiającego i sprawdzeniu kompletności dostawy. Dostawę uważa się za kompletną jeżeli dostarczony samochód będzie zgodny z podpisaną umową, dołączone będą wszystkie wymagane przepisami dokumenty, certyfikaty, gwarancje, instrukcje obsługi. Wszystkie w/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych aktualne w dacie składania oferty, oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i potwierdzeniu, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia ( oświadczenie w załączniku Nr 2 do SIWZ ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie, że Wykonawca w dacie składania oferty nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( zał. Nr 2 do SIWZ ) W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków, o których mowa art. 22 ust 1 UPZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 UPZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W formularzu winny być wypełnione wszystkie rubryki tj. pełna nazwa Wykonawcy, NIP, właściwość miejscowa urzędu skarbowego ( urzędów skarbowych ) REGON, Nr faksu, Nr telefonu, marka , typ, i model oferowanego samochodu oraz wszystkie parametry określone w tabeli tj. obok wymaganych parametrów, parametry oferowanego samochodu. Musi być wpisana cena brutto liczbowo oraz słownie. Cena musi obejmować wszystkie składniki kosztów wymaganego wyposażenia łącznie z dostawą do siedziby Zamawiającego i dołączonymi dokumentami. Cena musi być wpisana czytelnie w sposób nie budzący wątpliwości i nie może być poprawiana. W przypadku pomyłki należy wykreślić zapis i wpisać go właściwie. Poprawka taka musi być podpisana przez osobę ( osoby ) podpisujące ofertę. Formularz oferty musi być podpisany przez upoważnioną osobę ( upoważnione osoby ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i podpisania umowy nie wynika bezpośrednio z dokumentu złożonego zgodnie z ust 1 pkt 1 musi być dołączone pełnomocnictwo potwierdzające powyższe uprawnienia . W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd SKarbowy w Kielcach
25-647 Kielce
ul. Częstochowska 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd SKarbowy w Kielcach 25-647 Kielce ul. Częstochowska 20 sekretariat - pokój 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach.
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie
- Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem
- ZAKUP 9-CIO MIEJSCOWEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





