eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Radomskiego Szpitala Specjalistycznego na rok 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Radom: Zakup i dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Radomskiego Szpitala Specjalistycznego na rok 2008
Numer ogłoszenia: 178804 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, fax 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Radomskiego Szpitala Specjalistycznego na rok 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odzież i obuwie robocze: garsonki damskie-820 kpl, fartuchy-285 szt., ubrania-238 kpl., buty profilaktyczne-1240 par, drewniaki-32 pary, trzewiki-41 par, czapki z daszkiem-38 szt., koszule flanelowe-38 szt., kamizelka ocieplana-1 szt., czepki białe gastronomiczne-56 szt., kurtki ocieplane-15 szt., ręczniki-45 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Oryginalny kod CPV: 18.14.30.00 - Ochronne nakrycia głowy Kod CPV wg słownika 2008: 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 18.22.32.00 - Kurtki Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.32.00 - Kurtki Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: Warunki szczegółowe: 1) Potencjał kadrowy: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 1)Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2)Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 3)Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i ust.2 ustawy Pzp- Zał. nr 1 do oferty. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art..22 ust.1, pkt. 1-3 ustawy Pzp- Zał. Nr 2 do oferty. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej-dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj: -atest bezpieczeństwa obuwia, -certyfikat Öeko-tex standard 100 świadczący o przyjaznej i bezpiecznej strukturze użytych tkanin, -certyfikat Öeko-tex standard 100 świadczący o przyjaznej i bezpiecznej strukturze użytych nici i napów, -certyfikat zgodności z Polską Normą odzieży będącej przedmiotem zamówienia wraz z dokumentem z jednostki certyfikującej potwierdzający, iż Certyfikat dotyczy odzieży wykonanej z tkaniny będącej przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Jakość - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. 313.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. 313.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież robocza, medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Garsonka damska-820 kpl, fartuch damski biały-260 szt., fartuch damski jednokolorowy-24 szt., ubranie męskie białe - garnitur z kołnierzem-160 kpl, ubranie męskie jednokolorowe z kołnierzem -1 kpl, ubranie męskie jednokolorowe bez kołnierza-2 kpl, ubranie damskie /spodnium/-35 kpl,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież i obuwie robocze i ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepek biały gastronomiczny-56 szt., czapka z daszkiem /bejsbolówka/-38 szt. ubranie męskie robocze-40 szt., koszula flanelowa-38 szt., fartuch roboczy /duży/-1 szt., kurtka ocieplana męska-13 szt., kurtka ocieplana damska 2 szt., trzewiki skórzano/gumowe-41 par, ręczniki-45 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3, 18.13.10.00-6, 18.22.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres nr 3 - Obuwie robocze, medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty profilaktyczne damskie-1080 par, buty profilaktyczne męskie -160 par, drewniaki-32 pary.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. jakość - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.