Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Opole: Opracowanie programu ochrony powietrza dla powiatu kędzierzyńsko - kozielskiego.
Numer ogłoszenia: 178739 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, fax 077 5416411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu ochrony powietrza dla powiatu kędzierzyńsko - kozielskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: Programu ochrony powietrza dla powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego, którego celem jest wskazanie działań naprawczych pozwalających na osiągnięcie poziomów dopuszczalnych stężeń benzenu i pyłu PM 10 w powietrzu atmosferycznym. Program obejmuje teren powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego w województwie opolskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.60.00 - Usługi analizy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.60.00 - Usługi analizy danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 250.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki 1. Spełniają warunki określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym w zakresie inwentaryzacji źródeł emisji zanieczyszczeń do powietrza z obszarów stref oraz dysponują potencjałem technicznym do potwierdzenia a) wykaz wykonanych minimum 2 programów ochrony powietrza zgodne z zapisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 5 lipca 2002 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać programy ochrony powietrza (Dz. U. Nr 115, poz. 1003) lub obowiązującego od dnia 21 marca 2008r. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 lutego 2008 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać programy ochrony powietrza (Dz. U. Nr 38 poz. 221) o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każdy wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, b) dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają lub dysponują możliwością pozyskania niezbędnych do wykonania zamówienia modeli matematycznych wybranych spośród polecanych przez Ministerstwo Środowiska i Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w materiałach szkoleniowych pn. Wskazówki dotyczące modelowania matematycznego w systemie zarządzania jakością powietrza, Warszawa 2003, przeznaczonych do obliczania rozkładu przestrzennego stężeń pyłu PM10 i benzenu w powietrzu atmosferycznym, na terenach zurbanizowanych i zanieczyszczeń komunikacyjnych pochodzących z ciągów komunikacyjnych lub modeli równoważnych, posiadających następujące parametry 1) dokładność modelowania nie mniejsza niż wymagana rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 czerwca 2002 roku w sprawie oceny poziomów substancji w powietrzu (Dz. U. Nr 87, poz. 798), 2) możliwość przyjmowania danych dotyczących przemian fizyko-chemicznych w powietrzu atmosferycznym, 3) możliwość przyjmowania sekwencyjnych danych meteorologicznych (z krokiem 1h), z co najmniej jednej stacji naziemnej, 4) zasięg stosowalności co najmniej 200 km, 5) możliwość uwzględnienia emisji napływowej ze źródeł zlokalizowanych na terenie innych województw i poza granicami kraju, 6) możliwość bieżącej współpracy z programem do obsługi map i plików zapisanych w formacie (shp). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, których listę zawiera punkt 6 siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Na podstawie § 1 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz.605), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku spółki cywilnej - od każdego wspólnika osobno). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykazanie minimum 2 programów ochrony powietrza zgodne z zapisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 5 lipca 2002 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać programy ochrony powietrza (Dz. U. Nr 115, poz. 1003) lub obowiązującego od dnia 21 marca 2008r., rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 lutego 2008 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać programy ochrony powietrza (Dz. U. Nr 38 poz. 221) o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każdy wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca tj. posiadają lub dysponują możliwością pozyskania niezbędnych do wykonania zamówienia modeli matematycznych wybranych spośród polecanych przez Ministerstwo Środowiska i Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w materiałach szkoleniowych pn. Wskazówki dotyczące modelowania matematycznego w systemie zarządzania jakością powietrza, Warszawa 2003, przeznaczonych do obliczania rozkładu przestrzennego stężeń pyłu PM10 i benzenu w powietrzu atmosferycznym, na terenach zurbanizowanych i zanieczyszczeń komunikacyjnych pochodzących z ciągów komunikacyjnych lub modeli równoważnych, posiadających następujące parametry 1) dokładność modelowania nie mniejsza niż wymagana rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 czerwca 2002 roku w sprawie oceny poziomów substancji w powietrzu (Dz. U. Nr 87, poz. 798), 2)możliwość przyjmowania danych dotyczących przemian fizyko-chemicznych w powietrzu atmosferycznym, 3) możliwość przyjmowania sekwencyjnych danych meteorologicznych (z krokiem 1h), z co najmniej jednej stacji naziemnej, 4) zasięg stosowalności co najmniej 200 km, 5) możliwość uwzględnienia emisji napływowej ze źródeł zlokalizowanych na terenie innych województw i poza granicami kraju, 6) możliwość bieżącej współpracy z programem do obsługi map i plików zapisanych w formacie (shp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl, http://bip.umwo.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14 pok.103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14 pok.103 Ip..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- D/37/2025/A - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do sporządzania kosztorysów na potrzeby Centrum Inwestycyjnego -3 szt.
- D/30/2025/D Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Zakup i dostawa peryferii komputerowych
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej wraz z kablem światłowodowym w ramach rozbudowy infrastruktury telekomunikacyjnej Optycznej Sieci Teleinformatycznej Opola (OSTO) [...]
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.