eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubieńDostawę samochodu osobowego przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów dla potrzeb Gminy Lubień .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Lubień: Dostawę samochodu osobowego przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów dla potrzeb Gminy Lubień .
Numer ogłoszenia: 177682 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubień, Lubień 50/22, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 018 2682017 w. 122, fax 018 2682035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubien.pl , e-mail : zp@lubien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę samochodu osobowego przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów dla potrzeb Gminy Lubień ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych uczniów z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim. 2. Szczególne specyfikacje techniczne samochodu: 2.1. Fabrycznie nowy 2008 r. 2.3. Rozstaw osi min 3300 mm 2.4. Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, min 100KM norma EURO 4 /poj skokowa do 2.000 cm3 2.5. Homologacja auta bazowego - kombi 9 osobowe 2.6. Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych 3. Z wyposażeniem: 3.1.Immobiliser, 3.2.centralny zamek z pilotem 3.3.izolacja dźwiękowo-termiczna 3.4.autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe 3.5.wspomaganie układu kierowniczego, 3.6.układ hamulcowy z ABS, 3.7.hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu 3.8.systemy kontroli trakcji : układ EDS ,układ ASR ,układ MSR ,układ ESP 3.9.niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem 3.10.napęd na koła przednie 3.11.obrotomierz elektroniczny 3.12.skrzynia biegów 6- biegowa (5 wsteczny) mechaniczna 3.13.dźwignia zmiany biegów w formie joysticka 3.14.klimatyzacja z manualną regulacją z rozprowadzeniem-nawiewami na przedział pasażerski 3.15.poduszka powietrzna kierowcy i pasażera , 3.16.pasy bezpieczeństwa z napinaczami, 3.17.zagłówki z regulacją wysokości 3.18.regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach 3.19.zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy 3.20.całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne 3.21.szyba przednia klejona 3.22.rolety przeciwsłoneczne na bocznych oknach 3.23.wycieraczki szyby przedniej z dwustopniowa regulacją prędkości i spryskiwaczem 3.24.szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń 3.25.przesuwne prawe drzwi boczne, 3.26.tylne drzwi z szybą ogrzewaną wycieraczką i spryskiwaczem 3.27.czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa 3.28.stopień wejściowy boczny oświetlony 3.29.oświetlenie w podsufitce gniazdo 12V w kabinie 3.30.wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłowy 3.31.drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział 3.32.uchwyt wejściowy ułatwiający wsiadanie i wysiadanie z pojazdu w kabinie kierowcy po prawej stronie 3.33.wyłożenie dachu i ścian bocznych tapicerką twardą 3.34.fotel kierowcy z regulacją 3.35.podwójne siedzenie pasażerskie z przodu, 3.36.wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2 i1 miejscowe, 3.37.składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy, 3.38.wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe 3.39.sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach 3.40.lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu 3.41.reflektory przednie halogenowe regulacja zasięgu 3.42.trzecie światło stop światło przeciwmgielne z tyłu 3.43.przygotowanie do montażu radia - antena w szybie przedniej , głośniki w drzwiach kabiny kierowcy, radioodtwarzacz CD 3.44.dodatkowe opony zimowe : - 4szt 3.45.gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe 4.Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: 4.1.Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy 1 osobowy z 2 rzędu, 4.2.Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, 4.3.Schowek - miejsce (pojemnik na pasy) 4.4.Szyny wzdłuż mocujące 1 wózek inwalidzki w podłodze pojazdu, 4.5.Komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn, 4.6.Pasy zabezpieczające osoby niepełnosprawne na wózku inwalidzkim, 4.6.Najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiająca wprowadzenie wózków do pojazdu 4.7.Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem : pojazd dla osób niepełnosprawnych). 5.długość maksymalna 5300 mm, 5.1.wysokość maksymalna 2000 mm 5.2.pojemność ładunkowa minimum 6,5 m3 6.Nie może być to auto z ekspozycji, testowe lub użytkowane jako zastępcze. Odbiór samochodu w salonie sprzedaży wskazanym przez Sprzedawcę. 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-0. 8. Minimalny okres gwarancji na podzespoły mechaniczne - 24 miesięcy przy min. limicie 100 000 km lub bez limitu kilometrów. 9. Minimalny okres gwarancji na perforację nadwozia - 96 miesięcy. 10. Gwarancja na lakier - 24 miesiące. kod CPV : 34.11.40.00- 9 Pojazdy specjalne .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 1.6. spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 5.1. jest niezgodna z ustawą, 5.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5.4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5.6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 5.7. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 5.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5.9. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają wykonawcy załączyć do oferty: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Wypełnioną i podpisaną Ofertę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 1.3. Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy / Postanowienia umowy z wykorzystaniem - zał. nr 3. 1.4. Prospekt oferowanego samochodu osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składające ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 3.1. Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 3.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3.3. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji Zamawiającego. 3.4. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 3.5. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 3.6. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów. 3.7. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne): 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4.2. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4.3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty. 4.4. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punktach: a) 6. 1 ppkt 2, b. 6. 2 ppkt 1, 2, dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy 5. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z p. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubien.pl zakładka przetargi , www.wrotamalopolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubień , 32-433 Lubień 50.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 11:30, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Lubień (I piętro) p.9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.