eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Gliwice: Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 177439 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385466, faks +48 032 2385467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa druków zgodnie z formularzem cenowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 oraz załączonymi wzorami druków - ZAŁĄCZNIK NR 5. A. Druki wymienione w poz. 1-15 formularza cenowego:Treść, format, układ oraz czcionka poszczególnych druków musi być zgodna z załączonymi do specyfikacji wzorami druków. Wymagania odnośnie gramatury i rodzaju papieru: 1) druki wymienione: - w poz. 1-7 (Zgłoszenie pobytu stałego, Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego, Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 2 miesiące, Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące, Potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy, Wezwanie na podstawie art. 50 KPA, Koperta osobowa, szara format B5), - w poz. 9 (Wniosek o wydanie dowodu osobistego), - w poz. 12 (Wniosek o rejestrację pojazdu), - w poz. 14 (Zwrotne potwierdzenie odbioru na terenie kraju) papier offsetowy, gramatura 80 g/m2. 2) druk wymieniony w poz. 14 (Zwrotne potwierdzenie odbioru na terenie kraju) - pasek samoprzylepny. 3) druki wymienione: - w poz. 10 (Zawiadomienie o unieważnieniu dowodu osobistego), - w poz. 11(Wezwanie o przesłanie koperty osobowej), - w poz. 13 (Zgłoszenie zbycia pojazdu) papier samokopiujący, gramatura 60 g/m2. 4) druki wymienione: - w poz. 8 (Karta osobowa mieszkańca), - w poz. 15 (Zwrotne potwierdzenie odbioru poza granicami kraju) karton, gramatura 175 g/m2. B. Druki wymienione w poz. 16-18 formularza cenowego: (Opłata targowa zwykła, Opłata targowa za wjazd na giełdę samochodową, Opłata targowa za handel na giełdzie) w bloczkach po 100 szt., treść poszczególnych druków zgodna z załączonym wzorem, wymiary 16 cm x 5 cm. Dodatkowe wymogi: 1. Druki muszą składać się z dwóch części:- grzbietowej - zwrotnej dla Urzędu, zawierającej nazwę Urząd Miejski w Gliwicach oraz Wydział Podatków i Opłat, kwotę opłaty targowej, określenie, że jest to kwit rozliczeniowy oraz numer indywidualny kwitu- odcinkowej - dla osoby handlującej, zawierającej nazwę Urząd Miejski w Gliwicach oraz Wydział Podatków i Opłat, kwotę opłaty targowej, numer indywidualny kwitu, wskazanie poszczególnych dni tygodnia, miesięcy i lat (rok bieżący i następne) oraz informację, aby kwit zachować do kontroli. Na części odcinkowej powinien być tytuł opłaty (odpowiednio: opłata targowa zwykła w Gliwicach albo opłata targowa za wjazd na giełdę samochodową w Gliwicach albo opłata targowa za handel na giełdzie w Gliwicach). 2. Druki muszą posiadać dodatkowe zabezpieczenia uniemożliwiające ich podrobienie czy powielanie, polegające na wprowadzeniu elementów tłoczonych (wyczuwalnych przy dotyku), tj. numeracji, ceny oraz w części odcinkowej nazwa Urząd Miejski w Gliwicach. 3. Druki muszą zawierać ciągłą numerację 6-cio cyfrową (nie dopuszcza się numeracji numeratorem ręcznym). 4. Bloczki muszą posiadać stronę wierzchnią i grzbietową wykonaną z kartonu o gramaturze 175 g/m2. 5. Nominały bloczków targowych mogą ulec zmianie stosownie do podjętej uchwały Rady Miejskiej w sprawie opłat lokalnych. Obecnie bloczki opłat targowych wykonywane są w następujących nominałach:- opłata targowa zwykła w Gliwicach: 1,60 zł, 3,10 zł, 3,20 zł, 4,00 zł, 5,00 zł, 6,20 zł, 8,00 zł, 9,50 zł, 10,00 zł, 11,50 zł, 12,40 zł, 19,00 zł, 23,00 zł- opłata targowa za wjazd na giełdę samochodową w Gliwicach: 12,00 zł, 36,00 zł, 43,00 zł, 71,00 zł- opłata targowa za handel na giełdzie w Gliwicach: 1,50 zł, 3,00 zł, 8,40 zł, 17,00 zł, 24,00 zł, 27,00 zł C. Druk firmowy wymieniony w poz. 19 formularza cenowego: (Firmówka format A4) Druki muszą spełniać następujące wymogi: 1. Druk wykonany na papierze offsetowym o parametrach nie gorszych niż podane niżej, dostosowany do druku JEDNOSTRONNEGO i DWUSTRONNEGO:- gramatura 80 ? 2 g/m2- grubość 108 ? 3 mic- białość z obu stron 161 CIE - nieprzezroczystość 90 %- gładkość z obu stron 180 ? 50 g/m2 2. Barwy określone na palcecie CMYK:- niebieski - C 100% M 70% Y 0% K 0%- żółty - C 0% M 20% Y 100% K 0%- czerwony - C 0% M 100% Y 100% K 0%- czarny - C 0% M 0% Y 0% K 100%.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp); w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej, muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;. 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników . Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie a) składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gliwicach, Biuro Obsługi Interesantów - stanowisko ds. zamówień publicznych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, sala nr 254, piętro 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.