eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-087/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-09

Warszawa: Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-087/2016
Numer ogłoszenia: 177427 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81201 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-087/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Meble laboratoryjne dla Katedry Farmacji Stosowanej i Bioinżynierii WUM, Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM w ramach projektu MentorEye, Pakiet 3 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Katedry i Zakładu Patomorfologii WUM, Pakiet 4 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny, Pakiet 5 - Krzesła dla potrzeb Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach asortymentowo-cenowych, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.5 oraz w odniesieniu do Pakietów 1, 2 i 3 w Formularz wymaganych warunków technicznych - Załączniki od 3.1 do 3.3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne 39.14.13.00 - Szafy 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W zakresie Pakietu 2 zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Opracowanie polskiego komplementarnego systemu molekularnej nawigacji chirurgicznej dla potrzeb leczenia nowotworów o akronimie MentorEye, symbol projektu: NCBR56; współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu: Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych STATEGMED, na podstawie umowy nr STRATEGMED1/233624/4/NCBR/2014 z dnia 27 października 2014 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Meble laboratoryjne dla Katedry Farmacji Stosowanej i Bioinżynierii WUM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DCD Habitat sp. z o.o., ul. Mosińska 9, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12630,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16469,70

  • Oferta z najniższą ceną: 15092,10 / Oferta z najwyższą ceną: 38858,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM w ramach projektu MentorEye

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eko-Pol Tomasz Kaczmarek, ul. Dworcowa 7, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17097,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11500,50 / Oferta z najwyższą ceną: 26949,30

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Katedry i Zakładu Patomorfologii WUM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eko-Pol Tomasz Kaczmarek, ul. Dworcowa 7, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73123,50

  • Oferta z najniższą ceną: 72078,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130621,08

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Masłoń Małgorzata Euro-Meble, ul. ks. bp. Herberta Bednorza 2A-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11195,70

  • Oferta z najniższą ceną: 10015,20 / Oferta z najwyższą ceną: 11195,70

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 5 - Krzesła dla potrzeb Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej WUM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurtowy Paweł Ostaszewski, Paweł Filipiuk Spółka Jawna Meriwa, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1340,70

  • Oferta z najniższą ceną: 1340,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1820,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.