To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-09
Warszawa: Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-087/2016
Numer ogłoszenia: 177427 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81201 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-087/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Meble laboratoryjne dla Katedry Farmacji Stosowanej i Bioinżynierii WUM, Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM w ramach projektu MentorEye, Pakiet 3 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Katedry i Zakładu Patomorfologii WUM, Pakiet 4 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny, Pakiet 5 - Krzesła dla potrzeb Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach asortymentowo-cenowych, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.5 oraz w odniesieniu do Pakietów 1, 2 i 3 w Formularz wymaganych warunków technicznych - Załączniki od 3.1 do 3.3 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne 39.14.13.00 - Szafy 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W zakresie Pakietu 2 zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Opracowanie polskiego komplementarnego systemu molekularnej nawigacji chirurgicznej dla potrzeb leczenia nowotworów o akronimie MentorEye, symbol projektu: NCBR56; współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu: Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych STATEGMED, na podstawie umowy nr STRATEGMED1/233624/4/NCBR/2014 z dnia 27 października 2014 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1 - Meble laboratoryjne dla Katedry Farmacji Stosowanej i Bioinżynierii WUM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DCD Habitat sp. z o.o., ul. Mosińska 9, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16469,70
Oferta z najniższą ceną: 15092,10 / Oferta z najwyższą ceną: 38858,16
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM w ramach projektu MentorEye
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
' EKO - POL ' TOMASZ KACZMAREK
jakie przetargi wygrała firma
' EKO - POL ' TOMASZ KACZMAREK
- Eko-Pol Tomasz Kaczmarek, ul. Dworcowa 7, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17097,00
Oferta z najniższą ceną: 11500,50 / Oferta z najwyższą ceną: 26949,30
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Katedry i Zakładu Patomorfologii WUM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
' EKO - POL ' TOMASZ KACZMAREK
jakie przetargi wygrała firma
' EKO - POL ' TOMASZ KACZMAREK
- Eko-Pol Tomasz Kaczmarek, ul. Dworcowa 7, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73123,50
Oferta z najniższą ceną: 72078,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130621,08
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Masłoń Małgorzata Euro-Meble, ul. ks. bp. Herberta Bednorza 2A-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11195,70
Oferta z najniższą ceną: 10015,20 / Oferta z najwyższą ceną: 11195,70
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5 - Krzesła dla potrzeb Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej WUM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- Handel Hurtowy Paweł Ostaszewski, Paweł Filipiuk Spółka Jawna Meriwa, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1340,70
Oferta z najniższą ceną: 1340,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1820,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa nowej hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09 z Terenowej Stacji WCKiK w Szczecinie
- Roboty budowlano instalacyjne w pomieszczeniach biurowych Centrum Fizyki Teoretycznej PAN oraz wykonanie prac instalacyjnych (...)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 - 55."
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku"
- Dostawa i montaż, wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych w laboratorium na Wydziale Inżynierii i Technologii Chemicznej
- Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.