Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Warszawa: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW, KONSERWACJI I MONTAŻU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I URZĄDZEŃ W IP CZD
Numer ogłoszenia: 17615 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, faks 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW, KONSERWACJI I MONTAŻU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I URZĄDZEŃ W IP CZD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, konserwacji i montażu instalacji elektrycznych i urządzeń w Instytucie Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50711000-2, 50800000-3. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym pola przeznaczonego do zaoferowania terminu płatności, Zamawiający przyjmie, że zaoferowany termin płatności wynosi 30 dni. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Wykonawca musi posiadać wdrożony system jakości ISO 9001 lub równoważny. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie wdrożonego przez Wykonawcę systemu jakości ISO 9001 lub równoważnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2, 50.80.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał / wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, trwające w ramach jednego kontraktu co najmniej 12 m-cy, o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto, a ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych / wykonywanych usług z załączonymi dokumentami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wyznaczy do wykonania zamówienia na stałe 4 osoby, a w przypadku awarii 6 osób, z których co najmniej: a) dwie osoby posiadają uprawnienia D grupa 1 - poz.: 2, 3 do 15 kV, 4 do 350 kW, 7, 10, b) dwóch pracowników posiada uprawnienia E grupa 1 - poz.: 2, 3 do 15 kV 4 do 350 kW, 7, 10, c) dwóch pracowników posiada uprawnienia E grupa 1 - poz.: 2, 7, 10, pomiary odbiorcze i okresowe do 1kV, a ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia Wykonawcy, że wykazane osoby posiadają ww. uprawnienia, 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 2. Wykaz wykonanych / wykonywanych usług z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia, o których mowa w pkt 8.1.3 SIWZ - w załączniku nr 7 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 5.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 5.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 5.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili powiadomienia (w minutach) - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 103 - cena 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 103. Otwarcie ofert tego samego dnia o godz. 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rzeźb pochodzących z elewacji Pałacu Brühla, Pałacu Krasińskich oraz z Ogrodu Saskiego.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK-2 Zadania.
- Usługa wykonywania nowych mebli
- Prace związane ze świadczeniem usług pogotowia w zakresie usuwania awarii elektrycznych. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.119.2025
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





