eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ ZE WZMOCNIENIEM WIĘŹBY DACHOWEJ NAD CZĘŚCIĄ BIUROWĄ HALI SPORTOWEJ OŚRODEK SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZ. OCHOTA 02-010 Warszawa, ul. NOWOWIEJSKA 37B



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Warszawa: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ ZE WZMOCNIENIEM WIĘŹBY DACHOWEJ NAD CZĘŚCIĄ BIUROWĄ HALI SPORTOWEJ OŚRODEK SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZ. OCHOTA 02-010 Warszawa, ul. NOWOWIEJSKA 37B
Numer ogłoszenia: 175033 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ochota, ul. Nowowiejska 37b, 02-010 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8248386, fax 022 8248385.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirochota.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ ZE WZMOCNIENIEM WIĘŹBY DACHOWEJ NAD CZĘŚCIĄ BIUROWĄ HALI SPORTOWEJ OŚRODEK SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZ. OCHOTA 02-010 Warszawa, ul. NOWOWIEJSKA 37B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich w budynku OŚRODEKA SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZ. OCHOTA

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, c) posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie niższej niż 200 000 zł, d) dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z ograniczeniami lub bez ograniczeń , e) dysponują osobami wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy i kierownika robót, f) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych), g) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia), czy Wykonawcy złożyli wymienione dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO (Załącznik nr 1 SIWZ). b) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (Załącznik nr 3 SIWZ), d) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (Załącznik nr 4 SIWZ), e) parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy (Załącznik nr 8 SIWZ), f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, co najmniej jednej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 200 000 zł brutto (wzór stanowi załącznik nr 5 SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru), g) wykaz osób (potencjał kadrowy Wykonawcy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. - wzór stanowi załącznik nr 6 SIWZ, h) wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SIWZ; i) uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (w przypadku uprawnień budowlanych wydanych przed obwieszeniem Marszałka Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 21 listopada 2003 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 nr 156 poz. 1118 z późn. zm., uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia). j) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, n) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Jeżeli Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w podpunktach j, l, m, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w po punkcie k, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu związkowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powyższe powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. 3 3. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej) w tym również przez pełnomocnika. Ww. pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo powinno zawierać m.in.: · określenie postępowania, którego dotyczy, · oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, · oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, · wskazanie pełnomocnika; · oznaczenie czasu trwania pełnomocnictwa, · zakres umocowania pełnomocnika. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt d, j, k, l. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia przed podpisaniem umowy należy przedstawić do wglądu oryginał umowy konsorcjum, umowy spółki cywilne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirochota.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rokosowska 10, 02-348 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 12:00, miejsce: ul. Rokosowska 10 , 02-348 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.