Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-01
Gdańsk: Wykonanie robót remontowych w budynku użytkowym przy ul. Wały Jagiellońskie 36 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 17387 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku użytkowym przy ul. Wały Jagiellońskie 36 w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku użytkowym przy ul. Wały Jagiellońskie 36 w Gdańsku.
Przedmiotowy budynek jest budynkiem biurowo - administracyjnym, sześciokondygnacyjnym (parter oraz piętra I-V), całkowicie podpiwniczonym.
Piwnica została zaadaptowana na potrzeby użytkowe (funkcje magazynowe, archiwalne, administracyjne), natomiast kondygnacje nadziemne zajmują podmioty świadczące usługi administracyjne.
Konstrukcja budynku: ściany nośne wykonano z cegły pełnej, ściany działowe z cegły pełnej, dziurawki i płyt GK na stelażu, stropy wykonano jako gęstożebrowe i ceramiczne, w części nadbudowanej żelbetowe, schody żelbetowe, stropodach z płyt żelbetowo-korytkowych kryty papą.
Budynek usytuowany jest w głównej części miasta Gdańska - Śródmieściu przy głównej arterii miast. Teren na którym znajduje się budynek stanowi fragment obszaru wpisanego do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny miasta Gdańska.
Powierzchnia zabudowy budynku - 942,04 m2
Powierzchnia użytkowa budynku - 5 167,67 m2
Kubatura budynku 23 958,25 m3
1. Zakres robót obejmuje:
1.1. Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż.,
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie nowych otworów dla kanałów wentylacyjnych,
- wykonanie nadproży,
- wykonanie otworów w ścianach kolankowych poddasza nieużytkowego,
- usztywnienie krawędzi otworów,
- montaż okien aluminiowych przeciwpożarowych,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- montaż drzwi stalowych i drewnianych,
- montaż ścianek aluminiowych przeciwpożarowych,
- naprawa ościeży,
- uodpornienie p.poż. stropu podwieszonego w technologii farb pęczniejących,
- podwyższenie balustrady klatki schodowej,
- montaż balustrady klatki schodowej,
- wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie klatek schodowych, korytarzy oraz balustrad,
- malowanie elewacji - ościeży i miejsc po przejściach kanałów wentylacyjnych,
- zamurowanie otworu montażowego,
- uszczelnienie otworów dla kanałów wentylacyjnych,
- naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,
- wykonanie obróbek blacharskich,
b) wykonanie instalacji hydrantowej,
c) wykonanie instalacji wentylacji pożarowej - instalacja wentylacji napowietrzającej klatki schodowe,
d) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i sygnalizacji pożaru,
1.2. Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach Regionalnej Izby Obrachunkowej.
1.3. Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowa klimatyzacji (parter i I piętro).
1.4. Remont podłóg - likwidacją związków toksycznych w pomieszczeniach Regionalnej Izby Obrachunkowej tj:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie podkładów pod posadzki,
- wykonanie posadzek drewnianych,
- roboty malarskie,
- wymiana sufitów podwieszanych,
- wymiana stolarki drzwiowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
2.1. Projekt budowlany. Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie
36 - załącznik nr 1 do siwz.
a) projekt architektoniczno - konstrukcyjny - załącznik nr 1.1 do siwz:
- rysunek 2 - projekt budowlany - rzut piwnic - załącznik nr 1.1a do siwz,
- rysunek 3 - projekt budowlany - rzut parteru - załącznik nr 1.1b do siwz,
- rysunek 4 - projekt budowlany - rzut I piętra - załącznik nr 1.1c do siwz,
- rysunek 5 - projekt budowlany - rzut II piętra - załącznik nr 1.1d do siwz,
- rysunek 6 - projekt budowlany - rzut III piętra - załącznik nr 1.1e do siwz,
- rysunek 7 - projekt budowlany - rzut IV piętra - załącznik nr 1.1f do siwz,
- rysunek 8 - projekt budowlany - rzut V piętra - załącznik nr 1.1g do siwz,
- rysunek 9 - projekt budowlany - rzut poddasza nieużytkowego - załącznik nr 1.1h do siwz,
- rysunek 10 - projekt budowlany - rzut dachu - załącznik nr 1.1i do siwz,
- rysunek 13 - projekt budowlany - elewacja frontowa płd.- zach. - załącznik nr 1.1j do siwz,
- rysunek 14 - projekt budowlany - elewacja tylna płn.- wsch. - załącznik nr 1.1k do siwz,
- rysunek 15 - projekt budowlany - elewacje szczytowe - załącznik nr 1.1l do siwz,
- rysunek 18 - projekt budowlany - zestawienie ścianek aluminiowych - załącznik nr 1.1ł do siwz,
b) projekt instalacji hydrantowej - załącznik nr 1.2 do siwz:
- rysunek 1 - rzut piwnic - załącznik nr 1.2a do siwz,
- rysunek 2 - rzut parteru - załącznik nr 1.2b do siwz,
- rysunek 3 - rzut I piętra - załącznik nr 1.2c do siwz,
- rysunek 4 - rzut II piętra - załącznik nr 1.2d do siwz,
- rysunek 5 - rzut III piętra - załącznik nr 1.2e do siwz,
- rysunek 6 - rzut IV piętra - załącznik nr 1.2f do siwz,
- rysunek 7 - rzut V piętra - załącznik nr 1.2g do siwz,
- rysunek 8 - schemat instalacji hydrantowej - załącznik nr 1.2h do siwz,
c) projekt instalacji wentylacji pożarowej - załącznik nr 1.3 do siwz:
- rysunek W1 - rzut poddasza - załącznik nr 1.3a do siwz,
- rysunek W2 - rzut dachu - załącznik nr 1.3b do siwz,
- rysunek W3 - przekroje - załącznik nr 1.3c do siwz,
d) projekt instalacji elektrycznych - załącznik nr 1.4 do siwz:
- rysunek E-01 - plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego - rzut piwnic - załącznik nr 1.4a do siwz,
- rysunek E-02 - plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego - rzut parteru - załącznik nr 1.4b do siwz,
- rysunek E-03 - plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego - rzut I piętra - załącznik nr 1.4c do siwz,
- rysunek E-04 - plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego - rzut II piętra - załącznik nr 1.4d do siwz,
- rysunek E-05 - plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego - rzut III piętra - załącznik nr 1.4e do siwz,
- rysunek E-06 - plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego - rzut IV piętra - załącznik nr 1.4f do siwz,
- rysunek E-07 - plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego - rzut V piętra - załącznik nr 1.4g do siwz,
- rysunek E-08 - plan instalacji wentylatorów - rzut poddasza - załącznik nr 1.4h do siwz,
2.2. CZĘŚĆ I- Projekt wykonawczy. Projekt wykonawczy remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk - załącznik nr 2 do siwz.
2.3. CZĘŚĆ II- Projekt wykonawczy. Projekt wykonawczy remontu instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowy klimatyzacji ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk (parter i I piętro) - załącznik nr 3 do siwz.
2.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36. Roboty budowlane - załącznik nr 4 do siwz:
a) Wymagania ogólne - załącznik nr 4.1 do siwz.
b) Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 4.2 do siwz.
c) Betonowanie konstrukcji. Betonowanie bez zbrojenia - załącznik nr 4.3 do siwz.
d) Zbrojenie konstrukcji. Przygotowanie i montaż zbrojenia - załącznik nr 4.4 do siwz.
e) Konstrukcje stalowe - załącznik nr 4.5 do siwz.
f) Tynkowanie. Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych - załącznik nr 4.6 do siwz.
g) Wykonywanie pokryć dachowych. Krycie dachu papą wraz z obróbkami blacharskimi - załącznik nr 4.7 do siwz.
h) Roboty malarskie - załącznik nr 4.8 do siwz.
i) Okna i drzwi p. poż. - załącznik nr 4.9 do siwz.
2.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Roboty budowlane związane z likwidacją związków toksycznych użytych do klejenia parkietów w pomieszczeniach Regionalnej Izby Obrachunkowej w budynku stanowiącym nieruchomość Skarbu Państwa w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 36. Roboty budowlane - załącznik nr 5 do siwz:
a) Wymagania ogólne - załącznik nr 5.1 do siwz.
b) Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 5.2 do siwz.
c) Roboty wykończeniowe - posadzki z deszczółek drewnianych - załącznik nr 5.3 do siwz.
d) Roboty malarskie - załącznik nr 5.4 do siwz.
e) Stolarka drzwiowa - załącznik nr 5.5 do siwz.
2.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Dostosowanie budynku administracyjno biurowego zlokalizowanego w Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36.do obowiązujących przepisów p. poż. Roboty instalacyjne. Instalacja wentylacji klatki schodowej. Instalacja hydrantowa - załącznik nr 6 do siwz:
a) Wymagania ogólne - załącznik nr 6.1 do siwz.
b) Wentylacja mechaniczna - załącznik nr 6.2 do siwz.
c) Instalacja wody zimnej - hydrantowa - załącznik nr 6.3 do siwz.
2.7. Specyfikacja techniczna do projektu instalacji elektrycznych budynku administracyjno - biurowego Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36 - załącznik nr 7 do siwz:
2.8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - instalacje elektryczne wewnętrzne, teletechniczne. Regionalna Izba Obrachunkowa ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk - załącznik nr 8 do siwz:
2.9. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - instalacje sanitarne i klimatyzacyjne. Regionalna Izba Obrachunkowa ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk - załącznik nr 9 do siwz:
2.10.Przedmiar robót - Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36 - załącznik nr 10 do siwz;
2.11.Przedmiar robót - Roboty budowlane związane z likwidacją związków toksycznych użytych do klejenia parkietów w pomieszczeniach Regionalnej Izby Obrachunkowej w budynku stanowiącym nieruchomość Skarbu Państwa. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36 - załącznik nr 11 do siwz;
2.12.Przedmiar robót - Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36. Instalacja hydrantowa + zabezpieczenie pożarowe przejść przez stropy instalacji c.o. - załącznik nr 12 do siwz;
2.13.Przedmiar robót - Budynek administracyjno-biurowy. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36. Wentylacja p.poż. Instalacja napowietrzająca klatki schodowe - załącznik nr 13 do siwz;
2.14.Przedmiar robót - Budynek administracyjno-biurowy. Instalacja SAP i oświetlenia awaryjnego Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36. Branża teletechniczna - załącznik nr 14 do siwz;
2.15.Przedmiar - Projekt budowlany remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Branża elektryczna - załącznik nr 15 do siwz;
2.16.Przedmiar - Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie klimatyzacji. ul. Wały Jagiellońskie 36, 80- 853 Gdańsk. Branża sanitarna - załącznik nr 16 do siwz;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie likwidacji związków toksycznych wraz z robotami towarzyszącymi (powierzchnia posadzek około 787,42 m2) w pomieszczeniach instytucji posiadającej tytuł prawny do części zabudowanej nieruchomości (trwały zarząd), które stanowią część powierzchni użytkowej budynku.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 30 000,00 ZŁ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) budynków lub wykonania pod klucz nowych budynków, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne oraz klimatyzację.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 2 000.000,00 zł
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
-Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
-Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
-Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
-Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
-Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
-Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Stawka podatku od towarów i usług,
3. Odstąpienia od realizacji robót dotyczących dostosowania budynku do obowiązujących przepisów p.poż.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
3.W przypadku, gdy badania toksykologiczne będą wykazywały występowanie stężenia związków szkodliwych ponad dopuszczalne, w okresie powyżej 2 miesięcy, mimo trwającego wietrzenia pomieszczeń po usunięciu starych warstw podłogowych (parter + I piętro).
4. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
5. Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
6. Odstąpienie od realizacji robót dotyczących dostosowania budynku do obowiązujących przepisów p.poż. może nastąpić w przypadku braku zgody instytucji posiadającej tytuł prawny do części zabudowanej nieruchomości (trwały zarząd) na współfinansowanie robót do dnia 30.06.2013 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 246,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.03.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 18.02.2013 r. godzina 10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 - świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa energii elektrycznej
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie
- Zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) studentów, doktorantów, pracowników Zamawiającego w okresie od dnia 01.01.2026 roku do dnia 31.03.2028 roku.
- Sukcesywna dostawa testów kuwetowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Usługa odśnieżania dachów i usuwania sopli z okapów, rynien budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska i budynków stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 8, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/114 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 7, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/112 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 6, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/111 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 5, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/109 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 4, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/108 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 3, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/106 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





