Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Jaworze: Wykonanie usługi Inwestora Zastępczego w ramach zadania Przebudowa budynku Zamek w Jaworzu po pożarze
Numer ogłoszenia: 172471 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , ul. Pałacowa 1, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 0-33 8172172, faks 0-33 8172172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip : slaskie.pl/mowjaworze
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi Inwestora Zastępczego w ramach zadania Przebudowa budynku Zamek w Jaworzu po pożarze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku Zamek w Jaworzu po pożarze , Jaworze ul. Pałacowa 1, dz. 3593, zwanego dalej zadaniem, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik 10 do SIWZ, obejmującą Projekty wykonawcze Projekt przebudowy budynku Zamek po pożarze - nr 1 Projekt instalacji elektrycznej- nr 2 Projekt instalacji sanitarnej - nr 3 Projekt modernizacji kotłowni gazowej - nr 4 Projekty budowlane Projekt przebudowy budynku Zamek po pożarze - nr 5 Projekt instalacji elektrycznej- nr 6 Projekt instalacji sanitarnej - nr 7 Projekt modernizacji kotłowni gazowej - nr 8 Informacje BIOZ zawarta w dokumentach od numeru 1 do numeru 8 Informacja BIOZ dla instalacji elektrycznej - nr 9 Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przebudowy budynku Zamek po pożarze - nr 10 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznej - nr 11 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji sanitarnej - nr 12 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót modernizacji kotłowni gazowej - nr 13 oraz zgodnie z Program prac konserwatorskich remontu elewacji Pałacu w Jaworzu zwanego dalej programem - nr 14 Charakterystyką energetyczną - nr 15.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zawartego w punkcie 5.1.4 SIWZ będzie: złożenie oświadczenia z art. 22 ustawy w związku z art. 44 ustawy oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w tym kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 5.000.000,00 zł. oraz w zakresie choroby, wypadków przy pracy, śmierci wskutek wypadku lub stałej niezdolności do pracy dotyczących pracowników i osób którymi posługiwać się będzie Inwestor Zastępczy, oraz odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody wyrządzone osobom trzecim przy realizacji zadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy - zał. 3 do SIWZ. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia co najmniej 1 wykonana usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 4.500.000,00PLN brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów np. referencje , opinie, protokoły odbioru potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie, na lub zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek określony w pkt 5.1.3 zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wskazania następującego zasobu kadrowego: kierownika zespołu prowadzącego nadzór budowlany nad przedmiotową inwestycją oraz nadzór nad kompleksową realizacją inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem jej rozliczenia, posiadającego wykształcenie wyższe, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub w sprawowaniu nadzoru nad robotami - doświadczenia jako inspektor nadzoru inwestorskiego na obiekcie kubaturowym o wartości robót 4.500.000,00 złotych brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - spełnia warunki określone w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, w tym, co najmniej jednokrotne zatrudnienie obejmujące roboty budowlane o wartości 4.500.000,00 złotych brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - spełnia warunki określone w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. inspektora nadzoru w specjalności architektonicznej posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru architektonicznego, w tym, co najmniej jednokrotne zatrudnienie obejmujące roboty budowlane o wartości 4.500.000,00 złotych brutto, uprawnienia budowlane do nadzorowania robót bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. spełnia warunki określone w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót z zakresu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym, co najmniej jednokrotne zatrudnienie obejmujące roboty budowlane o wartości 1.000.000,00 złotych brutto, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, spełnia warunki określone w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót z zakresu sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym, co najmniej jednokrotne zatrudnienie obejmujące roboty budowlane o wartości 1.000.000,00 złotych brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, spełnia warunki określone w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. f) osobę uprawnioną do wykonywania prac konserwatorskich zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. specjalistę w zakresie przetargów posiadającego wykształcenie średnie lub wyższe, co najmniej 3-letnie doświadczenie w stosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zawartego w punkcie 5.1.4 SIWZ będzie: złożenie oświadczenia z art. 22 ustawy w związku z art. 44 ustawy oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w tym kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 5.000.000,00 zł. oraz w zakresie choroby, wypadków przy pracy, śmierci wskutek wypadku lub stałej niezdolności do pracy dotyczących pracowników i osób którymi posługiwać się będzie Inwestor Zastępczy, oraz odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody wyrządzone osobom trzecim przy realizacji zadania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Złożenie wypełnionego i podpisanego druku oferty, zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, w tym m.in. złożenie oświadczenia o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia oraz wskazania części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, złożenie oświadczenia o udzieleniu 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, Jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty tj. nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt 10.2 SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.slaskie.pl/mowjaworze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-384 Jaworze ul. Pałacowa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, 43-384 Jaworze ul. Pałacowa 1, sekretariat Ośrodka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: noie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JAWORZE
więcej: przetargi JAWORZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania pn. "Remont, przebudowa i rozbudowa budynku głównego (...) Waloryzacja zabytkowego Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w Krakowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS przy alei Wojciecha Korfantego 18 (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.:"Rozbudowa drogi powiatowej nr 3313E od skrzyżowania z drogą gminną na Łaziska w kierunku miejscowości Mierzączka Duża, gmina Dłutów"
- Przebudowa pomieszczeń Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w związku z realizacją ustawy o Krajowej Sieci Kardiologicznej w ramach naboru KPOD.07.02-IP.10-002/25
- Nadzór inwestorski - branża drogowa przy realizacji zadania pn.: "Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku ..."
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





