Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Żywiec: Wykonanie II etapu prac związanych z likwidacją osuwiska Nr 1 w km 3+150 oraz wykonanie całości zakresu osuwiska Nr 2 w km 4+050 w ciągu drogi powiatowej Nr S 1437 Milówka - Nieledwia, w ramach zadania p.n. Likwidacja osuwiska na drodze powiatowej Nr S 1437 Milówka - Nieledwia w km 3+150; 4+050; 4+460 na terenie gminy Milówka KDO 1 (ID 24/PŻ/1) - II alokacja w ramach Komponentu A Projektu OSŁONA PRZECIWOSUWISKOWA
Numer ogłoszenia: 171690 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, fax 033 8614623.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II etapu prac związanych z likwidacją osuwiska Nr 1 w km 3+150 oraz wykonanie całości zakresu osuwiska Nr 2 w km 4+050 w ciągu drogi powiatowej Nr S 1437 Milówka - Nieledwia, w ramach zadania p.n. Likwidacja osuwiska na drodze powiatowej Nr S 1437 Milówka - Nieledwia w km 3+150; 4+050; 4+460 na terenie gminy Milówka KDO 1 (ID 24/PŻ/1) - II alokacja w ramach Komponentu A Projektu OSŁONA PRZECIWOSUWISKOWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu drugiego etapu prac związanych z likwidacją osuwiska Nr 1 w km 3+150 w ciągu drogi powiatowej Nr 1437 S Milówka - Nieledwia oraz wykonanie całości zakresu osuwiska Nr 2 w km 4+050 w ciągu drogi powiatowej Nr 1437 S Milówka - Nieledwia na terenie gminy Milówka. Wykonanie II etapu prac związanych z likwidacją osuwiska Nr 1 w km 3+150 o którym wyżej mowa obejmuje: a) wykonanie remontu drogi b) wykonanie rowu odwadniającego Wykonanie prac związanych z likwidacją osuwiska Nr 2 w km 4+050 o którym mowa wyżej obejmuje: a) wykonanie remontu drogi b) wykonanie rowu odwadniającego c) wykonanie drenaży d) wykonanie konstrukcji oporowej Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania p.n. Likwidacja osuwiska na drodze powiatowej Nr S 1437 Milówka - Nieledwia w km 3+150; 4+050; 4+460 na terenie gminy Milówka KDO 1 (ID 24/PŻ/1) - II alokacja w ramach Komponentu A Projektu OSŁONA PRZECIWOSUWISKOWA. Osuwiska zlokalizowane są w następujących kilometrażach: Nr 1 w km 3+150 i Nr 2 w km 4+050 w ciągu drogi powiatowej Nr S 1437 Milówka - Nieledwia na terenie gminy Milówka. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie: - z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik Nr 7 i 8 do Specyfikacji, - ze Specyfikacją techniczną, stanowiącą załącznik Nr 6 do Specyfikacji, - z obliczeniami statycznymi stanowiącymi załącznik Nr 9 do Specyfikacji, - z opisem technicznym projektu zabezpieczenia osuwiska stanowiącym załącznik Nr 10 do Specyfikacji, - z opisem technicznym projektu zagospodarowania terenu, stanowiącym załącznik Nr 11 do Specyfikacji, - z planem BIOZ, stanowiącym załącznik Nr 12 do Specyfikacji, oraz - z rysunkami od nr 1 do nr 19 stanowiącymi załącznik do Specyfikacji. 3. Wykonawca w celu prawidłowego opracowania oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszystkie wstępne informacje.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 35 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Bank w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego tj. w kasie Starostwa Powiatowego I piętro pok. nr 31 przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym: dysponują: a) co najmniej 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, który wykonywać będzie przedmiot zamówienia; b) co najmniej 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, będącym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, który wykonywać będzie przedmiot zamówienia; c) w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającą na wykonaniu robót obejmujących: wykonanie konstrukcji oporowej żelbetowej o wartości stanowiącej co najmniej 70% ceny oferty; 2) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3) udzielą zamawiającemu minimum 5-letniej rękojmi na wykonane zamówienie; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym cena oferty; 5) dysponują sprzętem zapewniającym należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 1 robota budowlana), których przedmiotem było wykonanie konstrukcji oporowej żelbetowej, a wartość każdej z robót wynosiła co najmniej 70% ceny oferty, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. Nr 4 do Specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) dokumenty potwierdzające, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności. 3) dokumenty potwierdzające, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu ofertowym cena oferty. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), 3) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem (załącznik nr 3 do Specyfikacji), 4) podpisany projekt umowy (załącznik Nr 5 do Specyfikacji), 5) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6) sporządzone - w oparciu o przedmiary robót - kosztorysy ofertowe. 5. UWAGA!!! Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 6. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żywcu Wydział Rozwoju i Strategii ul. Leśnianka 102a 34-300 Żywiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żywcu ul. Krasińskiego 13 34-300 Żywiec pok. nr 15 - Biuro Podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Wykonanie dokumentacji pn.: "Ekspertyza obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 1439S Kamesznica - Milówka - Rajcza - Ujsoły - gr. państwa w km 1+362 w miejscowości Milówka"
- Wynajem lodowiska mobilnego sztucznie mrożonego o wymiarach 12 x 25 m wraz z wyposażeniem i zapleczem technicznym na sezon zimowy 2025/2026
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w 2026 r. 9 części
- Remonty odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego - część 1 i 2
- Budowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Aglomeracji Żywiec i Węgierska Gorka - Etap 1 - Rozbudowa sieci wod.-kan.
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1885T na odcinku Bałków - Dzierzgów długości 400 mb
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





