eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicewykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi, prowadzonymi w ramach prac modernizacyjnych w budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Raciborskiej 37 w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Katowice: wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi, prowadzonymi w ramach prac modernizacyjnych w budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Raciborskiej 37 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 171034 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, fax 032 2516989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aspkat.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi, prowadzonymi w ramach prac modernizacyjnych w budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Raciborskiej 37 w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował przede wszystkim wykonanie:konstrukcji wsporczej i podestów obsługowych dla dachowych central wentylacyjnych, instalacji nawiewnej dachu oraz piwnicy, w tym zakup i montaż centrali wentylacyjnej GOLD RX/40, instalacji wywiewnej dachu oraz piwnicy, instalacji nawiewnej dachu, w tym montaż centrali wentylacyjnej GOLD RX/20, instalacji wywiewnej dachu, wentylacji poddasza. Prace objęte zamówieniem będą prowadzone równolegle z pracami modernizacyjnymi w budynku, w konsultacji z Generalnym Wykonawcą prac, tj. Przedsiębiorstwem Konserwacji Zabytków CONRES Sp. z o.o. w Katowicach. Wykonanie tego zakresu jest ostatnim etapem instalacji wentylacji mechanicznej i zarazem ostatnim elementem z etapu prac modernizacyjnych prowadzonych w budynku systematycznie od 2006 roku. Część instalacji wentylacji wewnętrznej budynku jest już wykonana z materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stąd też nie należy dokonywać zmian na inne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 13 500.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych tj: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, w tym prowadzić działalność gospodarczą po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru.W celu potwierdzenia składa następujące dokumenty: podpisane przez oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - na lub wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykazać się należycie zrealizowanymi w okresie ostatnich pięciu lat zamówieniami, odpowiadającymi swoim rodzajem zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, w tym co najmniej realizacją dwóch robót budowlanych zbliżonym do zakresu zamówienia, tj. wykonania instalacji wentylacji mechanicznej lub klimatyzacyjnej wraz z montażem central w obiekcie o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 000 m2.; wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych wraz z obowiązkowym wpisem do izby inżynierów budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, konstrukcyjno budowlanej do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi wraz z obowiązkowym wpisem do izby inżynierów budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Dla osób tych Wykonawca winien wykazać, że posiadają aktualny wpis do izby inżynierów oraz że posiadają obowiązkowe ubezpieczenie OC, Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym co najmniej sprzętem, urządzeniami i środkami transportu wymienionymi w załączniku nr 7 siwz. W celu potwierdzenia składa następujące dokumenty: wykaz zrealizowanych robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; Wykaz należy sporządzić na druku lub wg załącznika nr 9 do siwz i dołączyć do oferty wraz z posiadanymi referencjami i./ lub opiniami oraz protokołami odbioru; wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, ich kwalifikacjach, doświadczeniu, uprawnieniach - na druku lub wg druku stanowiącym załącznik nr 6 do siwz, a dla osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi w wymienionych w warunkach specjalnościach, dokumenty potwierdzające zdobyte doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, posiadane kwalifikacje, uprawnienia. - Przedłożona decyzja właściwego organu o nadaniu uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych jak również uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, - Przedłożone aktualne zaświadczenie o wpisaniu do izby inżynierów budownictwa oraz posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym:Wykazanie się posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 zł. W celu potwierdzenia Wykonawca składa następujące dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000 zł. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, tj.:1.W ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania Firma nie wyrządziła szkody nie wyko¬nując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub też wyrządzona szkoda została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania; 2.W stosunku do Firmy nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości, lub w przypadku ogłoszenia upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3.Firma nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne lub uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.Firma będąca; osobą fizyczną / spółką jawną / spółką partnerską / spółką komandytową lub komandytowo-akcyjną / osoba prawną nie została / jej wspólnik / partner lub członek zarządu / komplementariusz / urzędujący członek zarządu * nie został(a) prawomocnie skazana(y) za prze¬stępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie¬lenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, prze¬stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5.Wobec Firmy będącej podmiotem zbiorowym sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 6.Firma spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177). Warunki, jakie będzie musiała spełnić oferowana usługa:1) Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane prace oraz dostarczone i użyte do wykonania zamówienia materiały i urządzenia na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Dokument potwierdzający: pisemne zobowiązanie złożone przez Wykonawcę do udzielenia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy - na lub wg druku stanowiącego załącznik nr 11 do siwz.2)Sporządzenie i przedłożenie w ofercie szczegółowego kosztorysu ofertowego. Dokument potwierdzający: Złożenie szczegółowego kosztorysu ofertowego wykonania zamówienia 3)Sporządzenie i dołączenie do oferty harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zamówienia z rozbiciem na etapy. Dokument potwierdzający: Wykonanie i złożenie w ofercie harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania zamówienia 4)Wykonawca zastosuje do realizacji zamówienia materiały spełniające wymagane normy i posiadające certyfikaty. Dokumenty potwierdzające :Przedłożenie podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia, że użyje do realizacji zamówienia materiałów, które spełniają wymagane normy i posiadają odpowiednie certyfikaty - na lub wg druku stanowiącego załącznik nr 12 do siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - Wypełniony w każdej pozycji i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy Formularz ofertowy (zał. 8); 2. Dowód wniesienia wadium - Dokument potwierdzający wniesienie Wadium - kopie przelewu, gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej - zgodnie z pkt. 8 niniejszej specyfikacji; 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru (zał. 4); 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg wzoru (zał. 5); 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Oryginał lub kserokopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia oraz jeśli składka ubezpieczeniowa jest płatna w ratach - dowód zapłaty ostatniej raty - Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej nie mniejszej niż 1.000.000zł - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy - Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie/zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - Oryginał lub kserokopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub utrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; 9. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego - Oryginał lub kserokopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub utrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy - Wykonawca powinien sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia; 11. Sporządzony i podpisany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy - Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony do przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego; 12. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych wraz z obowiązkowym wpisem do izby inżynierów i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, obowiązkowym wpisem do izby inżynierów i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej; 13. Informacja / oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym - Wykaz niezbędnych do wykonania Zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu (zał. 7); 14. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia - Sporządzony przez Wykonawcę wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, dokumentami potwierdzającymi zdobyte doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności (zał.6); 15. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadającym swoim rodzajem zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, w tym co najmniej realizacją dwóch robót budowlanych zbliżonym do zakresu zamówienia, tj. wykonania instalacji wentylacji mechanicznej lub klimatyzacyjnej wraz z montażem central w obiekcie o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 000 m2 o wartości minimum 500.000 zł brutto - Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; Wykaz należy sporządzić na druku lub wg załącznika nr 9 do siwz i dołączyć do oferty wraz z posiadanymi referencjami i./ lub opiniami oraz protokołami odbioru (zał. 9); 16. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja i rękojmia na wykonane prace oraz dostarczone użyte do wykonania zamówienia materiały i urządzenia na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego - Oświadczenie o zobowiązaniu się przez Wykonawcę do udzielenia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy (zał. 11); 17. Oświadczenie o użyciu do realizacji zamówienia materiałów spełniających wymagane normy i posiadające certyfikaty - Oświadczenie Wykonawcy, że użyje do realizacji zamówienia materiałów, które spełniają wymagane normy i posiadają odpowiednie certyfikaty (zał. 12).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aspkat.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Dąbrówki 9, 40-081 Katowice, pok. nr 24 w cenie 40,00 zł brutto..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Budynek Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Dąbrówki 9 40-081 Katowice, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.