Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Słupsk: Przebudowę alejek parkowych w Parku Kultury i Wypoczynku w Słupsku - IV etap
Numer ogłoszenia: 171027 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, fax 059 8424297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budztowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę alejek parkowych w Parku Kultury i Wypoczynku w Słupsku - IV etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa alejek parkowych w Parku Kultury i Wypoczynku w Słupsku - IV etap. 2. W zakresie robót do wykonania są w szczególności: 1) rozebranie chodników z płytek betonowych 50x50x7cm 515,00m²., 2) rozebranie chodników z płytek betonowych 35x35x5cm 247,00m²., 3) rozbiórka obrzeży betonowych 8x30cm 637,50mb., 4) usunięcie ziemi urodzajnej o grubości do 15cm 750,00m²., 5) roboty ziemne (koparkami i ręcznie) 212,00m3., 6) ława betonowa pod obrzeża trawnikowe 47,70m³., 7) obrzeża betonowe 30x8 1.190,50mb., 8) warstwy odsączające z piasku o grubości 10cm 1.699,00m²., 9) podbudowa z kruszyw łamanych o grubości 15cm 566,00m²., 10) chodniki z kostki betonowej o grubości 8cm 943,50m²., 11) chodniki z kostki betonowej o grubości 6cm 715,00m²., 12) rozścielenie ziemi urodzajnej 262,00m3., 13) wykonanie trawników 0,262 ha 14) ręczna pielęgnacja trawników 2.620,00m²., 15) układanie rur ochronnych z PCV o średnicy 160mm 49,00mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.38 - 45.23.32.38 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 4.000,00zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100 ) w terminie do dnia 10 pażdziernika 2007r. 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, winno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK PEKAO S.A. O/Słupsk Nr 80124037701111000040698322..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt 1, 2, 3, 6, 7 i 8.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1)zaświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniem do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenie, że wykonawca posiada bazę transportowo-sprzętową - załącznik nr 6, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 5 robót budowlanych o charakterze i złożoności podobnych do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7, 7)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie - załącznik nr 9, 8)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik nr 8, 9)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 10)sprawozdanie finansowe -za okres nie krótszy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, 11)informacje z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż wartość materiałów, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 13)wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5, 14)oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy- załącznik nr 2, 15)wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 16) kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztzmickslupsk.op.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku 76-200 Słupsk ul. Kaszubska 4 tel. 841-37-22 fax 841-37-23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku 76-200 Słupsk ul. Kaszubska 4 tel. 841-37-22 fax 841-37-23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Remont zbiorowych toalet dla osadzonych w budynku penitencjarnym B oddział I i II oraz w budynku C w oddziale III, w Oddziale Zewnętrznym w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku" w formule "wybuduj"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla dwóch szkół ponadpodstawowych w Słupsku w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru (...)"
- Dostawy energii elektrycznej.
- Dostawa nożyków do sterylnego łącznia drenów do zgrzewarek TSCD II będące na wyposażeniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy do RCKiK w Słupsku.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.