eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólRemont odtworzeniowy pomieszczeń szkoły - klasy nr 1, 8, 10, 12, korytarze I i II piętra oraz klatka schodowa i wejście główne w Nowej Soli przy ul. Getta7

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Nowa Sól: Remont odtworzeniowy pomieszczeń szkoły - klasy nr 1, 8, 10, 12, korytarze I i II piętra oraz klatka schodowa i wejście główne w Nowej Soli przy ul. Getta7
Numer ogłoszenia: 170818 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119168 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Arciszewskiego 13, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 388 24 40, faks 0-68 387 03 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Specjalny ośrodek Szkolno-Wychowawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odtworzeniowy pomieszczeń szkoły - klasy nr 1, 8, 10, 12, korytarze I i II piętra oraz klatka schodowa i wejście główne w Nowej Soli przy ul. Getta7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji polegającej na remoncie odtworzeniowym pomieszczeń szkoły - klasy nr 1, 8, 10, 12, korytarze I i II piętra oraz klatki schodowej i wejścia głównego w Nowej Soli przy ul. Getta 7 . Roboty remontowo - budowlane obejmują m.in.: 3 1/ roboty rozbiórkowe okładzin ściennych, posadzek, demontaż urządzeń sanitarnych, wykucia podokienników, 2/ roboty remontowe i renowacyjne: osadzenie podokienników, uzupełnienie tynków, system dociepleń, okładziny gipsowo-kartonowe, licowanie ścian płytkami 3/ roboty malarskie, 4/ roboty w zakresie podłóg drewnianych, 5/kładzenie wykładzin elastycznych, 6/ roboty instancyjne elektryczne 3.2. Pomocniczo, w celu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający przedkłada przedmiar robót, który jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego i stanowi załącznik do niniejszej instrukcji. 3.3. Przedmiar robót - ilości składowe kosztorysu - stanowią element pomocniczy przy wycenie; w ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi potrzebne do pełnej realizacji robót. 3.4. W związku z faktem, iż cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia w celu uzyskania ewentualnych informacji, które mogą być pomocne do przygotowania oferty, pełnego zakresu prac, dodatkowych informacji niezbędnych do dokonania wyceny robót i opracowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 3.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, za zgodność wykonania z Prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uzgodnieniami i warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 3.6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadającego określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U z 2006r nr 156 poz. 1118 ze zm) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Osoba pełniąca samodzielne funkcje w budownictwie winna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, b) zorganizowanie terenu robót, c) zagospodarowanie ewentualnych odpadów - w uzgodnieniu z zarządcą obiektów oraz zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami) , d) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców, e) posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa Budowlanego), f) uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy, oraz inne obowiązki wymienione w formularzu istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej instrukcji. 3.7. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) i wyposażenie w 4 sprzęt Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i wyrobów o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 3.8. Zamawiający dopuszcza równoważność również w takim zakresie i w taki sposób, które: a) posiadają parametry techniczne nie gorsze od przewidzianych pierwotnie - zagwarantują wykonanie pełnego systemu; b) posiadają wymagane obowiązującym prawem atesty, aprobaty itp.; 3.9. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie . Wobec powyższego prowadzenie robót budowlanych nie może zakłócać bieżącego funkcjonowania obiektu oraz w żaden sposób nie może zagrażać bezpieczeństwu osób w nim przebywających lub z niego korzystających. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w realizacji robót powyższe fakty. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżące usuwanie gruzu i odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie, w którym będą wykonywane roboty związane z remontem schodów . Wobec powyższego prowadzenie robót budowlanych nie może zakłócać i kolidować z pracami już zaplanowanymi i trwającymi oraz w żaden sposób nie może zagrażać bezpieczeństwu osób w nim przebywających lub z niego korzystających. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w realizacji robót powyższe fakty. 3.10.Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien zawrzeć odrębną umowę Zamawiającym na pobór wody i energii elektrycznej na cele budowy. 3.11.Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami, zniszczeniem. Strefy niebezpieczne uniemożliwiające dostęp osobom postronnym wyznacza się przez ich oznakowanie. Składowanie materiałów budowlanych powinno odbywać się tylko w wyznaczonych miejscach. 3.12.Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli gwarancji na 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z-d Remontowo-Budowlany KOMPLEX-BUD Bogdan Gałęzowski, Karpicko ul. Lipowa7, 64-200 Karpicko, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62873,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70528,88

  • Oferta z najniższą ceną: 70528,88 / Oferta z najwyższą ceną: 10080217,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.