eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa, instalacja i wdrożenie systemu typu LIMS (ang. Laboratory Information Management System) dla Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska PAN w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Zabrze: Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu typu LIMS (ang. Laboratory Information Management System) dla Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska PAN w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 170379 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska Polskiej Akademii Nauk , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716481, faks 0-32 2717470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ipis.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INSTYTUT POLSKIEJ AKADEMII NAUK.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu typu LIMS (ang. Laboratory Information Management System) dla Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska PAN w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I - Wykonanie analiz przedwdrożeniowych polegających na inwentaryzacji organizacji pracy laboratorium oraz obiektów badawczych, cech mierzonych, metod pomiarowych, personelu, zasobów, obowiązujących zakresów kompetencji i obowiązków, istniejących formularzy, dokumentów raportów. Część II - Przygotowanie planu wdrożenia. Część III - Instalacja i uruchomienie systemu Lims wraz z przekazaniem licencji. Część IV - obejmuje dostosowanie systemu w całości do wymagań Zamawiającego i pełne wdrożenie funkcjonalności. Część V - Obejmuje pełną walidację sytemu zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005+Ap1:2007 i dokumentów powiązanych. Część VI Przeprowadzenie testów odbiorczych. Część VII Dostarczenie dokumentacji technicznej w języku polskim po jednym egz. , w szczególności: Instrukcję administratora systemu wraz z procedurą ciągłości pracy; Instrukcję użytkownika systemu; Opis struktury baz danych; Opis komponentów systemu; Opis procedury instalacji systemu; Opis parametrów konfiguracyjnych systemu; Nośniki instalacyjne Część VIII przeprowadzenie szkoleń dla administratora i użytkowników systemu typu lims. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych złotych00/00)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania powyższego warunku. Zamawiający dokona spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniany, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje 2 dostawy wraz z wdrożeniem systemów do zarządzania informacją laboratoryjną typu LIMS o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każda z nich. Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Zamawiający dokona spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.1).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania powyższego warunku. Zamawiający dokona spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania powyższego warunku. Zamawiający dokona spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania powyższego warunku. Zamawiający dokona spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa, że dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyższej i złożenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, dotyczy jedynie dostaw wystarczających dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt . III.3.2).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANA UMOWY MOŻE NASTĄPIĆ W NASTĘPUJĄCYCH OKOLICZNOŚCIACH: ZMIANY POWSZECHNIE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA W ZAKRESIE MAJĄCYM WPŁYW NA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA LUB ŚWIADCZENIA STRON - ZMIANIE ULEGNIE ODPOWIEDNIO ZAKRES ILOŚCIOWY, SPOSÓB LUB TERMIN REALIZACJI UMOWY; ZMIANY SPOSOBU WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY, O ILE TAKA ZMIANA JEST KORZYSTANA DLA ZAMAWIAJĄCEGO, Z WYJĄTKIEM SYTUACJI, GDY ZMIANA TA INGERUJE W TREŚĆ OFERTY, LUB O ILE TAKA ZMIANA JEST KONIECZNA W CELU PRAWIDŁOWEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY; ZMIANY TERMINU REALIZACJI UMOWY W PRZYPADKU ZAISTNIENIA OKOLICZNOŚCI LUB ZDARZEŃ UNIEMOŻLIWIAJĄCYCH REALIZACJĘ UMOWY W WYZNACZONYM TERMINIE, NA KTÓRE STRONY NIE MIAŁY WPŁYWU; ZASTOSOWANIE NOWYCH I KORZYSTNIEJSZYCH DLA ZAMAWIAJĄCEGO ROZWIĄZAŃ TECHNOLOGICZNYCH LUB TECHNICZNYCH, NIŻ TE ISTNIEJĄCE W CHWILI PODPISANIA UMOWY, NIE POWODUJĄCYCH ZMIAN PRZEDMIOTU UMOWY; STRONY ZOBOWIĄZUJĄ SIĘ W PRZYPADKU SPORÓW ZAISTNIAŁYCH Z TYTUŁU UMOWY, DĄŻYĆ DO OSIĄGNIĘCIA POROZUMIENIA.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ipis.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT PODSTAW INŻYNIERII ŚRODOWISKA POLSKIEJ AKADEMII NAUK UL. M. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 34 41-819 ZABRZE Dział TG.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT PODSTAW INŻYNIERII ŚRODOWISKA POLSKIEJ AKADEMII NAUK UL. M. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 34 41-819 ZABRZE SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków dotacji celowej przyznanej decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Nr 1314/IA-LAN/2014 z dnia 02.04.2014 r. na dofinansowanie zadania inwestycyjnego Modernizacja infrastruktury na potrzeby realizacji projektów badawczych, rozwojowych oraz bezpiecznego przetwarzania danych o środowisku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.