eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania magazynu opału na budynek warsztatowo-socjalny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Poznań: Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania magazynu opału na budynek warsztatowo-socjalny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 169667 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125303 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania magazynu opału na budynek warsztatowo-socjalny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Projektowej pod nazwą ROZBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA MAGAZYNU OPAŁU NA BUDYNEK WARSZTATOWO-SOCJALNY UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO W POZNANIU, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. 4.2. W zakresie wykonania robót przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane wraz w systemie pod klucz łącznie z wyposażeniem pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i szatni tj. pom. nr 1.05, 1.06,1.07, 1.08, 1.09,1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15, 1.17,b) Roboty instalacyjne sanitarne: b1. Instalacje sanitarne zewnętrzne:1.kanalizacja sanitarna,2.kanalizacja deszczowa,3.przyłącze sieci cieplnej,b2. Instalacje sanitarne wewnętrzne:woda zimna,woda ciepła,cyrkulacja,kanalizacja sanitarna, kompaktowy węzeł cieplny.b3. Wentylacja mechaniczna z automatyką c)Roboty instalacyjne elektryczne:c1. Instalacje elektryczne zewnętrzne:zasilanie, instalacja odgromowa, oświetlenie terenuc2. Instalacje elektryczne wewnętrzne:rozdzielnia,Instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych 1faz, Instalacja siły,Instalacja zasilania wentylacji, Połączenia wyrównawcze, Ochrona przeciwporażeniowa dodatkowa d) Roboty drogowe i ukształtowania terenu w pełnym zakresie A. Podstawowe dane budynku: Powierzchnia dróg, utwardzonych przejść pieszych 509,00 m2 Powierzchnia zabudowy 761,60m2 Powierzchnia użytkowa 684,95m2- Kubatura 4314,3m3- wymiary zewnętrzne: długość: 30,73 m szerokość: 24,85 m wysokość: 4,98m-5,92m B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: e1. dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,e2. kosztorysy ślepe,e3. SIWZ.4.3. Wymagane dokumenty techniczne:1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany.3. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:- wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - opracowanie urządzenia i zagospodarowania placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) do akceptacji przez inwestora- doprowadzenie i odprowadzenie niezbędnych mediów dla potrzeby budowy wraz z ich opomiarowaniem , w tym koszt ogrzewania obiektu w okresie grzewczym,- obsługi geodezyjnej, geologicznej w trakcie realizacji robót oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi mapami- płatnych prób ,badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu- opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, oznakowanie dróg ewakuacyjnych i wyposażenie obiektu w sprzęt PPOŻ zgodnie z obowiązującymi przepisami- dozorowanie budowy, koszt ochrony- korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu- opracowanie dokumentacji powykonawczej - stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych - oznakowanie pionowe i poziome dróg i placów wewnętrznych, stanowisk dla osób niepełnosprawnych- ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania4. Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonanie robót budowlanych opisanych za pomocą dokumentacji Zamawiającego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:6. Dokumentacje projektowe budowlane i wykonawcze L.p.Tytuł projektu Zał. nr 1.projekt wykonawczy Architektura 1 2.projekt wykonawczy -Konstrukcja 13. projekt wykonawczy - wewnętrznych instalacji sanitarnych:instalacja wod-kan, ogrzewcza, ciepła technologicznego i wentylacji mechanicznej 1 4.projekt wykonawczy - instalacje zewnętrzne sanitarne15. projekt wykonawczy - instalacje elektryczne1 6. projekt wykonawczy - technologia w celach informacyjnych1 7 .Kosztorysy ślepe do projektów L.p. Zakres prac Załącznik nr1 kosztorys ślepy - roboty budowlane 1 2 kosztorys ślepy - Instalacje elektryczne 1 3kosztorys ślepy - Instalacje sanitarne 1 4kosztorys ślepy - Instalacja wentylacji mechanicznej 1 5kosztorys ślepy - wyposażenie 1 8.. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł Specyfikacji symbol specyfikacji 1.specyfikacja - wymagania ogólne - branża budowlana ST - 00. 00.00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MALBUD Zakład Remontowo Budowlany Eugeniusz Nowak, ul. Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1573684,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1390000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1390000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1764443,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.