Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Białystok: Dostawa mebli wraz z montażem do Biblioteki Głównej (czytelni czasopism) Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie części.
Numer ogłoszenia: 169389 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wraz z montażem do Biblioteki Głównej (czytelni czasopism) Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do Biblioteki Głównej (czytelni czasopism) Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagane parametry mebli w poszczególnych częściach zawierają: - załącznik Nr 2 do SIWZ (formularze cenowe części Nr 1 i Nr 2), oraz - detale (część Nr 1 i część Nr 2), stanowiące integralną część SIWZ .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie do 14 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT przy czym podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę będzie bezu-sterkowy protokół przekazania przedmiotu zamówienia podpisany przez obie strony, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, e) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamó- wienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, f) udzielą 5 letniej gwarancji od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, na oferowany przedmiot zamówienia we wszystkich częściach, g) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, etc.), i) zobowiążą się, w przypadku dostawy wadliwego przedmiotu umowy w okresie gwarancji, do jego naprawy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego, j) wykonają przyznane zamówienie na podstawie dokumentacji rysunkowej oraz uwag czuwającego nad realizacją architekta, k) zaoferują meble wykonane z elementów oraz materiałów, które posiadają stosowne atesty dopuszczające do użytkowania w Polsce, a parametry techniczne mebli spełniają wymogi Polskich Norm, l) w przypadku przyznania zamówienia, dostarczą, wniosą, rozładują i zmontują zamawiane meble w siedzibie końcowego użytkownika, w ramach ceny ofertowej, m) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, dokonają sprawdzenia wszystkich wymia-rów w naturze oraz ustalą z bezpośrednim Użytkownikiem ostateczną kolorystykę mebli i tapicerek. 1.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) wypełniony szczegółowy formularz cenowy (części Nr 1 i Nr 2) - należy podać ceny i wartości, dokładne modele (typ) oferowanego mebla oraz producenta (załącz-nik Nr 2 do SIWZ); c) wypełniony załącznik Nr 8- tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opi-sem przedmiotu zamówienia; d) oświadczenie, że oferowane w poszczególnych częściach meble, spełniają wymaga-nia opisu przedmiotu zamówienia - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; e) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, spełnia wymogi bezpieczeństwa oraz, że wykonany jest z elementów i materiałów, które posiadają stosowne atesty dopuszczające do użytkowania w RP, a parametry techniczne sprzętu spełniają wymogi Polskich Norm oraz, że dokumenty te Wykonaw-ca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego- na formularzu ofertowym - Za-łącznik Nr 1 do SIWZ; f) oświadczenie odnośnie udzielonej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; g) oświadczenie, że w przypadku dostawy wadliwego przedmiotu umowy w okresie gwa-rancji, Wykonawca dokona jego naprawy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego, na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, h) oświadczenie o wykonaniu przyznanego zamówienia na podstawie dokumentacji rysunkowej oraz uwag czuwającego nad realizacją architekta, na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, i) oświadczenie, że przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, dokonają sprawdze-nia wszystkich wymiarów w naturze oraz ustalą z bezpośrednim Użytkownikiem osta-teczną kolorystykę mebli i tapicerek, na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, j) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwy-konawcom (jeżeli są przewidywani) - załącznik nr 4 do SIWZ, k) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; l) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę Wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie, m) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna w każdej części) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowią- cym przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwier- dzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - ( wg załącznika nr 7 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępo- waniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; k) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewyko- nanie lub nienależyte wykonanie umowy; l) oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 7 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cy-wilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie usta-wowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.1 Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 1.2 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 1.3. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważnio-ny przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważ-nienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. l) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty po-twierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. l) można je za-stąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym or-ganem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wyko-nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 2.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi po-stanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z ory-ginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnie-nie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Usta-nowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomoc-nika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie za-mówienia. 3.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załą-czony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie pu-bliczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument po-twierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszyst-kich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zo-stać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właści-wym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpo-wiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć o-świadczenie). 3.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny, Sekcja Zamówień Publicznych, 15-089 Białystok, ul. Mickiewicza 2C, pok. 12A..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Kanclerza UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem do Biblioteki Głównej (czytelni czasopism) Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli wraz z montażem do Biblioteki Głównej (czytelni czasopism) Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w załącznikach do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem do Biblioteki Głównej (czytelni czasopism) Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli wraz z montażem do Biblioteki Głównej (czytelni czasopism) Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w załącznikach do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Ochrona osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w GDDKiA Oddział w Białystok oraz Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym
- "Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup mebli" KU.2301.158.2025
- Dostawa mebli biurowych II
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego (ruchomego) do pomieszczeń Pracowni w ramach KPO.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





