Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Zamość: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość.
Numer ogłoszenia: 167349 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość, w rozbiciu na : Zadanie 1 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Stefanidesa. Zadanie 2 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Wolności. Zadanie 3 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej. Zadanie 4 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Rynku Nowego Miasta . Zadanie 5 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja. Zadanie 6 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Gminnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00 - 63.22.40.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10. Oferta wymaga wadium : Zadanie 1 - 1200,00 zł Zadanie 2 - 1100,00 zł Zadanie 3 - 560,00 zł Zadanie 4 - 600,00 zł Zadanie 5 - 600,00 zł Zadanie 6 - 300,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą działalność gospodarczą, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku]; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [na formularzu ofertowym]; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 6) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia . 9) Wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - [ wypełniony wg załącznika]; 10) ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
ul. Partyzantów 61
22-400 zamość.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ul. Partyzantów 61 22-400 Zamość pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Stefanidesa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 2,00 zł - 57200 sztuk, - wartość nominalna 2,40 zł - 2300 sztuk, - wartość nominalna 2,80 zł - 200 sztuk,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Sprzedaż biletów parkingowych na Placu Wolności.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 2,00 zł - 56200 sztuk, - wartość nominalna 2,40 zł - 1400 sztuk, - wartość nominalna 2,80 zł - 100 sztuk,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Sprzedaż biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 2,00 zł - 28300 sztuk, - wartość nominalna 2,40 zł - 500 sztuk, - wartość nominalna 2,80 zł - 500 sztuk,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Sprzedaż biletów parkingowych na Rynku Nowego Miasta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 1,00 zł - 610000 sztuk, - wartość nominalna 1,20 zł - 600 sztuk, - wartość nominalna 1,40 zł - 500 sztuk,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Sprzedaż biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 1,00 zł - 610000 sztuk, - wartość nominalna 1,20 zł - 600 sztuk, - wartość nominalna 1,40 zł - 500 sztuk,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Sprzedaż biletów parkingowych na ul. Gminnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacowana roczna ilość biletów do sprzedania : - wartość nominalna 1,00 zł - 30500 sztuk, - wartość nominalna 1,20 zł - 300 sztuk, - wartość nominalna 1,40 zł - 200 sztuk,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





