eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślOpracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla inwestycjiBudowa kanalizacji w dzielnicy Lipowica 1. Budowa kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Bielskiego, 2. Budowa kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Źródlanej, Zofii Chrzanows



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Przemyśl: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla inwestycji: Budowa kanalizacji w dzielnicy Lipowica 1. Budowa kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Bielskiego, 2. Budowa kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Źródlanej, Zofii Chrzanowskiej, 3. Budowa kanalizacji ścieków deszczowych w ul. Bielskiego, 4. Budowa kanalizacji ścieków deszczowych w ul. Szańce, Źródlana, Zofii Chrzanowskiej,
Numer ogłoszenia: 164992 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6780590 w. 31, fax 016 6783259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka jednoosobowa Gminy Miejskiej Przemyśl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla inwestycji: Budowa kanalizacji w dzielnicy Lipowica 1. Budowa kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Bielskiego, 2. Budowa kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Źródlanej, Zofii Chrzanowskiej, 3. Budowa kanalizacji ścieków deszczowych w ul. Bielskiego, 4. Budowa kanalizacji ścieków deszczowych w ul. Szańce, Źródlana, Zofii Chrzanowskiej,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla inwestycji: Budowa kanalizacji w dzielnicy Lipowica 1. Budowa kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Bielskiego, 2. Budowa kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Źródlanej, Zofii Chrzanowskiej, 3. Budowa kanalizacji ścieków deszczowych w ul. Bielskiego, 4. Budowa kanalizacji ścieków deszczowych w ul. Szańce, Źródlana, Zofii Chrzanowskiej. Zakres zadania inwestycyjnego; 1. Budowa kanalizacji grawitacyjnej ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Bielskiego do odbiornika ścieków w p-cie K1 wraz z odcinkami sieci, łączącymi kanał główny z przyległymi posesjami, zabudowanymi lub posiadającymi pozwolenie na budowę na odcinku od miejsca włączenia na kanale głównym do granicy nieruchomości (oznaczenia i obszar objęty opracowaniem, jak w załączniku graficznym - wyciąg z KPP* 2. Budowa kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej ścieków bytowo-gospodarczych w ul. Źródlanej, Zofii Chrzanowskiej - zlewnia pompowni PP7 do odbiornika ścieków w p-cie K2 wraz z odcinkami sieci, łączącymi kanał główny z przyległymi posesjami, zabudowanymi lub posiadającymi pozwolenie na budowę na odcinku od miejsca włączenia na kanale głównym do granicy nieruchomości (oznaczenia i obszar objęty opracowaniem, jak na załączniku graficznym - wyciąg z KPP*) 3. Budowa kanalizacji ścieków deszczowych: w ul. Szańce - zlewnia D10 w ul. Źródlanej - zlewnia D11 w ul. Zofii Chrzanowskiej - zlewnia D18 w ul. Bielskiego - zlewnia D18 (oznaczenia i obszar objęty opracowaniem, jak na załączniku graficznym - wyciąg z KPP*) *) KPP - Koncepcja programowo-przestrzenna odprowadzania ścieków sanitarnych i deszczowych z obszaru zabudowy mieszkaniowej dzielnicy Lipowica w Przemyślu - dostępna na stronie internetowej www.pwik.przemysl.pl wraz z SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 224.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.500 zł ( jeden tysiąc pięćset zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi, których przedmiotem było projektowanie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały co najmniej: 1. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługii których dokumenty dotyczą, 2. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, 3. wskazanie zakresu usług, 4. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 5. wskazanie miejsca wykonania, 6. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. 2 stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie b) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej następującą [osobę / podmiot] wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Inżynier Sanitarny Inżynier Sanitarny musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu i wykonał co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. projekty sieci wodociągowych i kanalizacyjnych). Musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz kluczowych specjalistów, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz informacje w formie CV co najmniej 1 osoby (inżyniera sanitarnego) wskazanej do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej IDW. c) załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba/osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z zapisami ppkt. d) tj. kopie uprawnień budowlanych oraz, kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Wykonawca osiągnął: w ciągu ostatnich trzech pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres, średni roczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 50.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć części sprawozdań finansowych zawierające Rachunki zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży, 4) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej IDW. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 9.1.1).b), 9.1.1).c) i 9.1.1).e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt 9.1.1)d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1)a) i b) oraz 9.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 9.2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9.3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.3), Zamawiający I i II jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmą kurs z tabeli A NBP z dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert. Ten sam kurs Zamawiający I i II przyjmą przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu I i II stosowne porozumienie zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: 1) cel zawarcia porozumienia - porozumienie zostało zawarte dla zrealizowania kontraktu będącego przedmiotem zamówienia, 2) czas trwania porozumienia - nie krótszy niż okres trwania umowy, 3) porozumienie musi wskazywać Pełnomocnika do reprezentowania członków porozumienia, 4) zobowiązanie do solidarnej odpowiedzialności wszystkich członków porozumienia wobec Zamawiającego,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu zostały wymienione powyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.przemysl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWIK Sp z o.o. w Przemyślu, Oczyszczalnia Ścieków ul. Piaskowa 37-700 Przemyśl Polska tel. 0 16 678 05 90 w.32,39 ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Przemyślu ul. Rokitniańska 4 37-700 Przemyśl Sekretariat p.14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.