eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawamodernizacja istniejącej pralni w Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu w Warszawie przy ul. Przedwiośnie 1



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Warszawa: modernizacja istniejącej pralni w Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu w Warszawie przy ul. Przedwiośnie 1
Numer ogłoszenia: 164484 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu", ul. Przedwiośnie 1, 04-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8152104, fax 0-22 8152104.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.warszawa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja istniejącej pralni w Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu w Warszawie przy ul. Przedwiośnie 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej pralni w Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu w Warszawie przy ul. Przedwiośnie 1- roboty rozbiórkowe, budowlane i wykończeniowe, modernizacja instalacji elektrycznej, modernizacja instalacji wod-kan dla potrzeb nowej technologii pralni, wykonanie wentylacji w zakresie określonym w załączonym przedmiarze robót, SIWZ, STWiOR, a w szczególności: 1) przebudowy ścianek wewnętrznych z wykonaniem otworów drzwiowych; 2) wymiany podłóg; 3) wykonania prac tynkarskich i okładzinowych; 4) wymiany urządzeń sanitarnych i montaż nowych; 5) demontażu i montażu wentylacji; 6) demontażu i montażu instalacji elektrycznej, oświetlenia i osprzętu elektrycznego; 7) malowania ścian, sufitów, grzejników i rur instalacyjnych. Modernizacja obejmuje (podłogi, ściany, sufity, wymianę stolarki drzwiowej, instalacji elektrycznej, lamp oświetleniowych i osprzętu elektrycznego oraz wymiany instalacji wentylacyjnej, jak również montaż urządzeń sanitarnych w WC i pralni. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawarty jest w załączonych: 1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2) dokumentacji projektowej, 3) przedmiarze robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia polegającego na robotach budowlano-instalacyjnych w branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej na kwotę co najmniej 150.000 zł oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobą posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i budowlanych. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 5. Udzielą na przedmiot zamówienia, tj. na wykonane roboty i wbudowane materiały gwarancji wynoszącej nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru wykonanych robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ww. warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3 Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt 8.2. SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna robota została wykonana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją, iż co najmniej jedna osoba wykonująca zamówienie posiada uprawnienia określone w punkcie 8.2. SIWZ wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia kwalifikacyjne oraz załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto: 5 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 6 Harmonogram rzeczowo-finansowy (zawierający wszystkie elementy i koszty związane z wykonaniem robót budowlanych, w tym między innymi: wartość robót budowlanych, elektrycznych, instalacji sanitarnych, wentylacyjnych, wartość materiałów, stawki roboczogodziny, narzuty, zysk).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu 04-748 Warszawa - Międzylesie ul. Przedwiośnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu 04-748 Warszawa - Międzylesie ul. Przedwiośnie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.