eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica KaszubskaMontaż instalacji c.o. w 4 lokalach Służby Leśnej wraz z robotami ogólnobudowlanymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Dębnica Kaszubska: Montaż instalacji c.o. w 4 lokalach Służby Leśnej wraz z robotami ogólnobudowlanymi
Numer ogłoszenia: 163602 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Leśny Dwór, Łysomiczki 2, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 8131329, 8131250.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna, która nie posiada osobowości prawnej - Nadleśnictwo.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż instalacji c.o. w 4 lokalach Służby Leśnej wraz z robotami ogólnobudowlanymi.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje demontaż istniejącej instalacji c.o. zbiorczej, montaż nowej instalacji c.o. indywidualnej, roboty elektryczne, roboty ogólnobudowlane. Szczegółowy zakres robót znajduje się w projekcie budowlanym. Zakres prac został podzielony na 4 zadania: 1) Zad. 1 - lokal mieszkalny ul. Wysoka 3/8, 2) Zad. 2 - lokal mieszkalny ul. Wysoka 6/12, 3) Zad. 3 - lokal mieszkalny ul. Wysoka 8/6, 4) Zad. 4 - lokal mieszkalny ul. Wysoka 8/14,

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 7. Wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) Na zad. 1 - 590,00 zł, 2) Na zad. 2 - 530,00 zł, 3) Na zad. 3 - 380,00 zł, 4) Na zad. 4 - 460,00 zł, w formach dopuszczonych w art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 19 poz. 177 z 29.01.2004r. z póź. zm.)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oferent biorący udział w przetargu musi spełnić warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ustawy pzp). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (ZUS, Urząd Skarbowy). Za aktualne Zamawiający uzna zaświadczenia wystawione z datą nie wcześniejszą niż ostatnie trzy miesiące od terminu wyznaczonego do składania ofert lub wg daty ważności na zaświadczeniu - oryginał lub kserokopia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument wydany lub potwierdzony o jego aktualności z datą nie wcześniejszą niż ostatnich 6 miesięcy licząc od terminu wyznaczonego do składania ofert. 3) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeśli dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Zamawiający żąda, aby były one złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. Załączone do oferty kserokopie w/w dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.szczecinek.lasy.gov.pl/lesnydwor/info.php

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Leśny Dwór Łysomiczki 2 76-248 Dębnica Kaszubska.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Leśny Dwór Łysomiczki 2 76-248 Dębnica Kaszubska sekretariat (Ip).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 - lokal mieszkalny ul. Wysoka 3/8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje demontaż istniejącej instalacji c.o. zbiorczej, montaż nowej instalacji c.o. indywidualnej, roboty elektryczne, roboty ogólnobudowlane. Szczegółowy zakres robót znajduje się w projekcie budowlanym..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 - lokal mieszkalny ul. Wysoka 6/12.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje demontaż istniejącej instalacji c.o. zbiorczej, montaż nowej instalacji c.o. indywidualnej, roboty ogólnobudowlane. Szczegółowy zakres robót znajduje się w projekcie budowlanym..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 - lokal mieszkalny ul. Wysoka 8/6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje demontaż istniejącej instalacji c.o. zbiorczej, montaż nowej instalacji c.o. indywidualnej, roboty elektryczne, roboty ogólnobudowlane. Szczegółowy zakres robót znajduje się w projekcie budowlanym..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. 4 - lokal mieszkalny ul. Wysoka 8/14.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje demontaż istniejącej instalacji c.o. zbiorczej, montaż nowej instalacji c.o. indywidualnej, roboty elektryczne, roboty ogólnobudowlane. Szczegółowy zakres robót znajduje się w projekcie budowlanym..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.