Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Stalowa Wola: Wykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia III piętra budynku Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na pomieszczenia biurowe
Numer ogłoszenia: 163420 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax 015 8433201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia III piętra budynku Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na pomieszczenia biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia III piętra budynku Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na pomieszczenia biurowe w ramach: Zadania nr 1 - Roboty budowlane i instalacyjne Zadania nr 2 - Roboty elektryczne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - zapewnią termin realizacji zamówienia - 15 grudnia 2007r. - zaoferują termin zapłaty min. 90 dni liczac od daty odbioru wykonanych robót i otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT - złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ - spełnią pozostałe warunki, o których mowa w niniejszej SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg. formuły:spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonychdo oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru (aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający prowadzenie działalności o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia - kopię umowy spółki cywilnej (w przypadku działalności gospodarczej przedsiębiorców prowadzonej w formie spółki cywilnej) - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganie wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164,poz. 1163 z 13 września 2007 roku z późniejszymi zmianami ) wg Załącznika nr 1. - kopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień (15.09.2002 r. - 15.09.2007r.) porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia wg Załącznika nr 2 - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w Zał. Nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. - imienna lista pracowników nadzoru technicznego z potwierdzeniem ich kwalifikacji, o których mowa w SIWZ - Załącznik nr 3 - zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa dla osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację robót w poszczególnych branżach wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - kosztorysy ofertowe dla branż objętych ofertą - oświadczenie, że oferowane materiały posiadają świadectwa dopuszczenia do stosowania, certyfikaty - Załącznik nr 4 - wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu firmy w prowadzonym postępowaniu przetargowym - harmonogram rzeczowo - finansowy - dokumenty dołączone do oferty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnione w imieniu Wykonawcy osoby
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli,ul. Staszica 4,37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli,ul. Staszica 4,37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane i instalacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane i instalacyjne. Zakres zamówienia od 60 tys. Euro do 70 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty elektryczne. Zakres zamówienia od 60tys. Euro do 70 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





