eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaWykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia III piętra budynku Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na pomieszczenia biurowe



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Stalowa Wola: Wykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia III piętra budynku Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na pomieszczenia biurowe
Numer ogłoszenia: 163420 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax 015 8433201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia III piętra budynku Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na pomieszczenia biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac adaptacyjnych dostosowujących pomieszczenia III piętra budynku Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na pomieszczenia biurowe w ramach: Zadania nr 1 - Roboty budowlane i instalacyjne Zadania nr 2 - Roboty elektryczne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - zapewnią termin realizacji zamówienia - 15 grudnia 2007r. - zaoferują termin zapłaty min. 90 dni liczac od daty odbioru wykonanych robót i otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT - złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ - spełnią pozostałe warunki, o których mowa w niniejszej SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg. formuły:spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonychdo oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru (aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający prowadzenie działalności o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia - kopię umowy spółki cywilnej (w przypadku działalności gospodarczej przedsiębiorców prowadzonej w formie spółki cywilnej) - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganie wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164,poz. 1163 z 13 września 2007 roku z późniejszymi zmianami ) wg Załącznika nr 1. - kopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień (15.09.2002 r. - 15.09.2007r.) porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia wg Załącznika nr 2 - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w Zał. Nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. - imienna lista pracowników nadzoru technicznego z potwierdzeniem ich kwalifikacji, o których mowa w SIWZ - Załącznik nr 3 - zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa dla osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację robót w poszczególnych branżach wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - kosztorysy ofertowe dla branż objętych ofertą - oświadczenie, że oferowane materiały posiadają świadectwa dopuszczenia do stosowania, certyfikaty - Załącznik nr 4 - wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu firmy w prowadzonym postępowaniu przetargowym - harmonogram rzeczowo - finansowy - dokumenty dołączone do oferty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnione w imieniu Wykonawcy osoby

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli,ul. Staszica 4,37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli,ul. Staszica 4,37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane i instalacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane i instalacyjne. Zakres zamówienia od 60 tys. Euro do 70 tys. Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty elektryczne. Zakres zamówienia od 60tys. Euro do 70 tys. Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.