eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Ustronie Morskie - droga powiatowa nr 0274Z (nowa numeracja 3323Z) - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Kołobrzeg: Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Ustronie Morskie - droga powiatowa nr 0274Z (nowa numeracja 3323Z) - etap II
Numer ogłoszenia: 163356 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108102 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3528810, faks 94 3528810.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Ustronie Morskie - droga powiatowa nr 0274Z (nowa numeracja 3323Z) - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Ustronie Morskie - droga powiatowa nr 0274Z (nowa numeracja 3323Z) - etap II. Zamówienie jest finansowane w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. 1. Zakres prac: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis wykonania przedmiotu zamówienia), z którym powinien zapoznać się Wykonawca, dla rzetelnej wyceny zadania przedstawiony został w dokumentacji projektowej na którą składają się: - projekt budowlano - wykonawczy: branża drogowa, branża sanitarna; - projekt stałej organizacji ruchu; - Szczegółowa Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Zakres robót obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe elementów jezdni (m.in. frezowanie nawierzchni asfaltowej, rozbiórka płyt drogowych żelbetowych) - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - roboty ziemne (m.in. wykonanie wykopów dla kanalizacji deszczowej, wykonie koryta pod nową konstrukcję drogi oraz ciągu pieszo - rowerowego, profilowanie) - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - przebudowę drogi powiatowej w zakresie przebudowy jezdni wraz ze skrzyżowaniami - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - przebudowę skrzyżowania drogi powiatowej nr 0274Z z drogą krajową nr 11, - budowę ciągu pieszo - rowerowego - od km 0+887,77 do km 1+547,22 z kostki betonowej bezfazowej, - przebudowę zjazdów - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - budowę nowych zjazdów - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - odwodnienie drogi - kanalizacja deszczowa - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - w razie potrzeby wykonanie regulacji (dostosowanie do projektowanej rzędnej nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego) i w razie konieczności zmiana lokalizacji fundamentów i słupów oświetlenia pasa drogowego - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - zamontowanie barierek ochronnych U 11a - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - w razie konieczności podcinkę drzew i wycinkę krzewów - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - usunięcie ewentualnej kolizji infrastruktury - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw - od km 0+887,77 do km 1+547,22 - transport materiałów drogowych (m.in. płyty drogowe żelbetowe, betonowe, kamienne, frez asfaltowy, elementy zabezpieczenia ruchu i oznakowania inne) pozyskanych z rozbiórki na plac składowy Zamawiającego na adres: ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg. 3. Podstawa prawno - techniczna wykonywanego zadania: - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, znak IKO 7624/3/2011 z dnia 17.01.2011 r. - Decyzja Pozwolenie Wodnoprawne, znak BOŚ.6341.38.2011.SW z dnia 25.08.2011 r. - Decyzja nr 197/11 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, znak BOŚ.6740.333.2011.AO z dnia 30.09.2011 r. - Decyzja nr 169/12 z dnia 02.08.2012 r. zmieniająca decyzję nr 197/11 pozwolenia na budowę. 4. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać m. in. następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: - projekt tymczasowej organizacji ruchu; - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; - harmonogram rzeczowo - finansowy określający planowaną kolejność wykonywania robót, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w rozbiciu tygodniowym, sporządzony według załącznika nr 10 do SIWZ, który stanowił załącznik do oferty Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do: - comiesięcznej aktualizacji harmonogramu polegającej na przedstawieniu faktycznego zaawansowania oraz terminów wykonywania poszczególnych prac i przekazywania Zmawiającemu do 3-go dnia każdego miesiąca. - załączenia do faktury końcowej zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo - finansowego sporządzonego po zakończeniu inwestycji, który posłuży Inwestorowi jako element rozliczeniowy z Instytucją Finansującą; - dokumentację powykonawczą, sporządzoną w 4 egzemplarzach, zawierającą w szczególności: - dokumentację budowy z naniesionymi nieistotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; - dokumentację budowy z naniesionymi istotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Projektanta oraz Inspektora Nadzoru wraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; - protokoły z prób, sprawozdań, pomiarów, badań; - atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmiany, skala mapy 1:500 w kolorze, w 4 egzemplarzach). Geodezja powykonawcza winna być wykonana w formie tradycyjnej na papierze zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz w formie elektronicznej. Dokumentację należy przedłożyć w formie map - 5 egzemplarzy i elektronicznej. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów dostarczanych w ramach realizacji umowy, będących utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych na następujących polach eksploatacji: - używanie, - zwielokrotnianie, - kopiowanie, - Modyfikacje. 5. Obowiązki Wykonawcy m in.: 1) Wykonawca musi wliczyć w cenę koszty podcinki drzew oraz wycinki zakrzaczeń zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie przebudowywanej drogi; 2) Wykonawca musi wliczyć w cenę również koszty karczowania pni. Materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu tj. materiały z karczowania, podcinki drzew oraz wycinki zakrzaczeń itp. będą stanowiły własność Wykonawcy; 3) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych; 4) przed przystąpieniem do robót wykonawca winien zawiadomić użytkowników infrastruktury o terminie rozpoczęcia robót; 5) tymczasowe zajęcie terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgodni we własnym zakresie i na swój koszt powiadamiając Inspektora Nadzoru; 6) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania prowadzonych robót tablicami informacyjnymi według wzoru NPPDL 2012 - 2015 - zatwierdzonymi przez Zamawiającego. Dwie tablice informacyjne muszą być umieszczone w widocznych miejscach realizacji projektu, w momencie rozpoczęcia inwestycji oraz po zakończeniu robót; 7) przygotowanie i zatwierdzenie na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz wykonania oznakowania w trakcie prowadzenia robót; 8) zorganizowania biura budowy, w którym przechowywany będzie dziennik budowy, dokumentacja budowy oraz organizowane rady budowy; 9) zamontowania tablicy informacyjnej budowy zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy - Prawo budowlane; 10) w trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa, a także utrzymywać porządek; 11) po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy oraz ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac; 12) po zakończeniu robót, przed dopuszczeniem drogi do użytkowania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnego zakresu oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, 13) w ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Obowiązki Wykonawcy w zakresie przebudowy skrzyżowania z drogą krajową nr 11: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji ustaleń umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a GDDKiA dotyczących warunków i terminu zajęcia pasa drogowego w związku z przebudową drogi krajowej nr 11 z drogą powiatową nr 0274Z (nowa numeracja 3323Z). 2) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić i wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu w zakresie przebudowy skrzyżowania z drogą krajową nr 11 zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia systemu kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów i badań materiałów oraz robót z częstotliwością zapewniającą stwierdzenie, że roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz przedstawienia ich wyników Zamawiającemu, Inspektorowi nadzoru i Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad przed terminem odbioru robót. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnego zakresu oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, po zakończeniu robót budowlanych przed dopuszczeniem obiektu do użytkowania oraz uzyskać stosowne odbiory wykonanych robót. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pasa drogowego do stanu użyteczności oraz uzyskać stosowne odbiory wykonanych robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej przebudowanego skrzyżowania w 4 egzemplarzach(4 egzemplarze w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej). 7. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 2) Zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p. poż. 3) Zapewnienie bezpieczeństwa właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy. 4) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej. 6) Przeprowadzenie badań laboratoryjnych w pełnym zakresie. 7) Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń. 8) Dokonanie niezbędnego zajęcia ulic i chodników. 9) Zgłaszanie inspektorom nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 10) Wykonie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. 11) Ścisła współpraca z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim. 8. Uwaga: 1) Przedmiotowe zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlane, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdyby dokumentacja projektowa wskazywała znaki towarowe lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować takie znaki lub pochodzenie jako informację o standardzie jakościowym lub technologicznym wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia innych producentów pod warunkiem zapewnienia paramentów nie gorszych niż określone w dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania. 3) Zmiana stawki podatku VAT nie będzie stanowić podstawy do zmiany wysokości wynagrodzenia brutto. 4) Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 5) Materiały drogowe (m.in. płyty drogowe żelbetowe, betonowe, kamienne, frez asfaltowy, elementy zabezpieczenia ruchu i oznakowania i inne) pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zmawiającego. Pozyskane materiały powinny być wykorzystane w ramach prowadzonej inwestycji lub odtransportowane na plac składowy Zamawiającego na adres: ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg. 6) Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. gruz, urobek ziemny, materiał z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest Wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) Jako wytwarzający odpady Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: - Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) 7) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego 9. Uwagi końcowe: 1) Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla Wykonawców przedmiotem zamówienia lub projektem. 2) Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty zawarte w Rozdziale V niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3621961,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1785791,45

  • Oferta z najniższą ceną: 1785791,45 / Oferta z najwyższą ceną: 2437368,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.