Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Toruń: Zakup i dostawa części zamiennych do centrali telefonicznych DGT 3450 i MX-64. Nr sprawy Pn/07/SP/07/A
Numer ogłoszenia: 163196 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax 056 6903660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa części zamiennych do centrali telefonicznych DGT 3450 i MX-64. Nr sprawy Pn/07/SP/07/A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (dziewięć) zadań: Zad. nr 1 - zakup i dostawa pakietu TCK-4 do MX w ilości 1 szt. Zad. nr 2 - zakup i dostawa pakietu TCK-8 do DXC w ilości 1 szt. Zad. nr 3 - zakup i dostawa karty DXC typu E3 w ilości 1 szt. Zad. nr 4 - zakup i dostawa karty typu TCK-2 z sygnalizacją SS7 w ilości 1 szt. Zad. nr 5 - zakup i dostawa karty TCK-2 z sygnalizacją QSIG w ilości 1 szt. Zad. nr 6 - zakup i dostawa karty SO-8 w ilości 2 szt. Zad. nr 7 - zakup i dostawa karty UkO-8 w ilości 2 szt. Zad. nr 8 - zakup i dostawa karty TMB/10 w ilości 5 szt. Zad. nr 9 - zakup i dostawa karty TA/10 w ilości 21 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.55.30.00 - Części elektrycznej aparatury telefonicznej lub telegraficznej Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.30.00 - Części elektrycznej aparatury telefonicznej lub telegraficznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4.Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z SIWZ i zastrzega sobie prawo zażądania złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy. 6.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków z osobna. 7.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia wymagań zawartych w pkt. VIII do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - zał. nr 3; 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ustawy. 2. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1.1 - 1.3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawca składa wszystkie dokumenty i oświadczenia w języku polskim, a sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy przedstawić Zamawiającemu pełnomocnictwo posiadające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 5. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów formalno-prawnych lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy. 6. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający oceni w zależności od złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej, bud. Nr 97, pokój nr 11 lub zamówić faksem o przesłanie pocztą..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Oferty składać należy w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pakietu TCK-4 do MX..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pakietu TCK-4 do MX w ilości 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa pakietu TCK-8 do DXC..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa pakietu TCK-8 do DXC w ilości 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa karty DXC typu E3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa karty DXC typu E3 w ilości 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa karty typu TCK-2 z sygnalizacją SS7..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa karty typu TCK-2 z sygnalizacją SS7 w ilości 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa karty TCK-2 z sygnalizacją QSIG..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa karty TCK-2 z sygnalizacją QSIG w ilości 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa karty SO-8..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa karty SO-8 w ilości 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa karty UkO-8..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa karty UkO-8 w ilości 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa karty TMB/10..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa karty TMB/10 w ilości 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa karty TA/10..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa karty TA/10 w ilości 21 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- DOSTAWA PRZENOŚNEGO SPEKTROMETRU FTIR ZINTEGROWANEGO DO ANALIZY GAZÓW I PAR DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TORUNIU
- Wykonanie zabezpieczenia oraz monitoringu pomieszczeń magazynu Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu w zakresie detekcji wycieków
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





