Ogłoszenie z dnia 2017-01-30
Ogłoszenie nr 16261 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Poznań: Roboty naprawcze, konserwacja i bieżące naprawy urządzeń sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 65856-2014
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 304214-2014
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
1751157500000, ul.
ul. Siemiradzkiego
,
60763
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 668 821, faks
061 8646314, 8660922, e-mail
biuro@poznan.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty naprawcze, konserwacja i bieżące naprawy urządzeń sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GDDKiA/O-PO/D-3/13/2014
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty naprawcze, konserwacja i bieżące naprawy urządzeń sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych, na drogach krajowych na terenie GDDKiA Oddział w Poznaniu w podziale na zadania
II.4) Główny kod CPV:
45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
Dodatkowe kody CPV:50232200-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.03.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Część VII |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/07/2014 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: PHU-P "Elektro-Mex" s.c. Przybylski i Sowa: Przeds.Wielobr."Elektro-Mex"Barbara Sowa; Przeds.Wielobr."Sonama"Grzegorz Sowa,
,
ul. Broniewskiego 16,
63-600,
Kępno, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: | |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamówienie było oparte o szacunkowe ilości elementów sygnalizacji świetlnych, które mogą ulec awarii lub uszkodzeniu. W trakcie trwania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przekroczone zostały niektóre z ilości elementów szacowanych na etapie przygotowania zamówienia. Skutkiem tego jest wyczerpanie się środków finansowych niezbędnych do kontynuowania napraw i uszkodzeń sygnalizacji świetlnych w okresie obowiązywania umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja dróg oraz szlaków leśnych na terenie nadleśnictwa Barlinek
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ul. Szpitalnej (...) w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w MOF (etap I)
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ul. Pileckiego wraz z oświetleniem, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w MOF (etap I) w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa ul. Bratumiły w Poznaniu wraz z odcinkiem ul. Bożymira (do wysokości posesji nr 17)
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2174D - ul. Działkowa w Legnicy.
- Poprawa bezpieczeństwa pieszych poprzez budowę urządzeń spowalniających ruch w tym przejść dla pieszych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





