eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleKonserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w ciągu drogi krajowej nr 38, 40 i 45 na terenie administrowanym przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2010-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Opole: Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w ciągu drogi krajowej nr 38, 40 i 45 na terenie administrowanym przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2010-2013
Numer ogłoszenia: 160952 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129630 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w ciągu drogi krajowej nr 38, 40 i 45 na terenie administrowanym przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2010-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności obejmujące bieżące utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnej, wzbudzanej sygnalizacji dla pieszych, na terenie miasta K - Koźla w ciągu drogi krajowej nr 40 oraz usuwanie awarii znaków aktywnych w ciągu dróg krajowych nr 38, 40 i 45 na odcinkach adm. przez tut. Rejon w latach 2010-2013. Do wykonawcy należy konserwacja i utrzymanie należytego stanu technicznego urządzeń sygnalizacji oraz systematyczne usuwanie awarii sygnalizacji i oznakowania aktywnego. Zamówienie obejmuje : Do wykonawcy należy konserwacja i utrzymanie należytego stanu technicznego urządzeń sygnalizacji, usuwanie awarii sygnalizacji oraz znaków aktywnych. Wykonawca odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie sygnalizacji oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego działania sygnalizacji wynikające z niewłaściwej konserwacji sygnalizacji. W koszt ryczałtu miesięcznego utrzymania sygnalizacji wliczona jest robocizna, sprzęt (samochód dostawczy, podnośnik, drabina) jak i materiały pomocnicze : przyciski dla pieszych, pojedyncze komory sygnalizatorów, daszki, soczewki, wkłady LED, ekrany kontrastowe, sygnalizatory akustyczne, kamery Video, mikrofalowe detektory ruchu, urządzenia łączności (modemy GSM) konsole, wsuwki (panele zamienne do aparatów sterowniczych) kable sygnalizacyjne i zasilające, śruby, bezpieczniki, farba, spirytus, spoiwo cynowe, izolacja, kalafonia, podzespoły elektroniczne, oznakowanie pionowe zamontowane w obrębie sygnalizacji, itp. W przypadku awarii spowodowanej czynnikami zewnętrznymi tj. wypadkami, kolizjami drogowymi, aktami wandalizmu obejmujące wymianę uszkodzonych elementów, a w szczególności; wymianę masztów, wysięgników, słupów sygnalizatorów, wymiana kabli, wymiana sterowników, wymianę znaku aktywnego D-6 i znaku, wymianę słupka stalowego, wymianę solaru, wymianę akumulatora , wymianę sygnalizatora błyskowego LED (SP200) oraz inne roboty Wykonawca w trybie natychmiastowym przystępuje do zabezpieczenia miejsca awarii oraz powiadomienia Zamawiającego, najbliższą jednostkę Policji wykonując przy tym dokładną dokumentacje fotograficzną. Realizacja prac i usług związanych z naprawą wykraczającą poza zakres objęty niniejszym zamówieniem i nie ujętych w cenie ryczałtowej lub cenach ofertowych wykonywane będą zgodnie z -Warunkami Realizacji Zamówienia-..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Elektronicznych SEMTRONIX, ul. Dworcowa 9, 47-240 Bierawa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119105,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91498,78

  • Oferta z najniższą ceną: 91498,78 / Oferta z najwyższą ceną: 610771,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.