eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Dostawa wyposażenia wraz z montażem do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Żary w ramach projektu pt. Magiczne przedszkola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Żary: Dostawa wyposażenia wraz z montażem do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Żary w ramach projektu pt. Magiczne przedszkola
Numer ogłoszenia: 160686 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115714 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary, Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 68 4707300, 4707301, 4707317, faks 68 4707303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia wraz z montażem do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Żary w ramach projektu pt. Magiczne przedszkola.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Żary w ramach projektu pt. Magiczne przedszkola nr WND-POKL.09.01.01-08-004/13 realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż,: - sprzętu ICT; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek, pomocy dydaktycznych, materiałów plastycznych; - doposażenia kuchni; - wyposażenia do utrzymania czystości. Zamówienie obejmuje IV części: Część I - Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia przedszkolnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 5a SIWZ (załącznik 1a do umowy). Część II- Dostawa oraz montaż wyposażenia do utrzymania czystości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 5b SIWZ (załącznik 1b do umowy). Część III- Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 5c SIWZ (załącznik 1c do umowy). Część IV- Dostawa oraz montaż sprzętu elektronicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 5d SIWZ (załącznik 1d do umowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości pomocy dydaktycznych stanowiących przedmiot dostawy stanowi załącznik do SIWZ: szczegółowy opis zakresu zamówienia (załącznik 5a- 5d).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.13.00 - Szafy 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.71.34.30 - Odkurzacze 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Magiczne przedszkola nr WND-POKL.09.01.01-08-004/13 realizowany w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia przedszkolnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła, ul. POW 25, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80031,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100768,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100768,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140801,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa oraz montaż wyposażenia do utrzymania czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22004,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30540,90

  • Oferta z najniższą ceną: 30540,90 / Oferta z najwyższą ceną: 41445,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła, ul. POW 25, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49720,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47032,06

  • Oferta z najniższą ceną: 47032,06 / Oferta z najwyższą ceną: 50766,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa oraz montaż sprzętu elektronicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nordweco Sp. z o.o., ul. Wieniawskiego 21, Szczecin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111296,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132231,00

  • Oferta z najniższą ceną: 132231,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156290,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.