Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Bełchatów: Wykonanie klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19
Numer ogłoszenia: 160234 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, fax 044 6358617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19. Klimatyzacja zostanie wykonana we wszystkich pomieszczeniach urzędu, z wyjątkiem tych, w których klimatyzatory są zainstalowane obecnie czyli: III piętro: sekretariat, sala zarządu, gabinety Starostów; II piętro: Wydział Komunikacji i Dróg; parter: Wydział Promocji. W pomieszczeniach zainstalowane zostaną podsufitowe poziome klimakonwektory obudowane o wydajności min. 1,5 kW i poziomie emitowania dźwięku nie przekraczającym 40 dB. Sterowanie wydajnością układu chłodzącego odbywać się będzie za pomocą pilota zdalnego sterowania. W każdym pomieszczeniu zainstalowany zostanie sterownik, za pomocą którego, możliwe będzie indywidualne ustawienie parametrów klimakonwektora. Dla zasilania urządzeń klimatyzacji projektuje się dwie rozdzielnice RKL zlokalizowane w przedsionku na parterze budynku oraz na II piętrze. Ogółem w budynku zostanie zamontowanych pięć rodzajów klimakonwektorów: 1. dwururowe poziome o wydajności chłodniczej jawnej do 1750W, z 4-drogowymi zaworami regulacyjnymi i regulatorami naściennymi (szt. 8), 2. dwururowe poziome o wydajności chłodniczej jawnej do 2760W, z 4-drogowymi zaworami regulacyjnymi i regulatorami naściennymi (szt. 23), 3. dwururowe poziome o wydajności chłodniczej jawnej do 3850W, z 4-drogowymi zaworami regulacyjnymi i regulatorami naściennymi (szt. 17), 4. dwururowe poziome o wydajności chłodniczej jawnej do 4310W, z 4-drogowymi zaworami regulacyjnymi i regulatorami naściennymi (szt. 21), 5. dwururowe pionowe o wydajności chłodniczej jawnej do 4310W, z 4-drogowymi zaworami regulacyjnymi i regulatorami naściennymi (szt. 2), oraz jeden klimatyzator naścienny z jednostką zewnętrzną z mocy 2,5 kW do pracy całorocznej, montowany w pomieszczeniu serwerowni. Dokumentacja uwzględnia położenie klimatyzatorów już zainstalowanych w budynku. Cały zakres robót obejmuje wykonanie: - montaż instalacji wody lodowej, - montaż źródła chłodu, - montaż klimatyzacji dla pomieszczenia serwerowni, - montaż instalacji odprowadzenia skroplin, - montaż układu napełniania i opróżniania instalacji wody lodowej, - roboty ogólno - budowlane związane z montażem instalacji sanitarnych - montaż elementów zabezpieczenia przeciwpożarowego, - instalacji elektrycznych dla odbiorników klimatyzacji, - zmiana opraw oświetleniowych po montażu sufitu podwieszanego. Do Wykonawcy będzie należało zmodernizowanie tablicy licznikowej - zgodnie z załączonymi warunkami przyłącza z dnia 28.05. 2007 .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 12000.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; 2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3.udzielą minimum 5 lat gwarancji (od dnia dokonania odbioru końcowego robót). 4.zatrudniają kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownika robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 700.000 zł. 6.wykażą, iż wykonali jako generalny wykonawca, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania /załącznik Nr 2/. Za roboty odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna te zadania, których wartość była niższa od oferowanej ceny o nie więcej niż 20%. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje druk ZP-17 według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów: 1. Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. 2. Szczegółowy kosztorys ofertowy w rozbiciu na poszczególne branże. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie oferenta. 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, na załączonym druku /załącznik nr 1/ 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych /załącznik Nr 2/ 9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 3, 4 i 11 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 10 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Dopuszcza się kserokopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający informuje, iż oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują wyłącznie w formie pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów powiat ziemski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie 97-400 Bełchatów ul. Pabianicka 17/19 oraz www.e-bip.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie - III piętro, Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 97-400 Bełchatów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych wolnostojących na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





