Ogłoszenie z dnia 2007-09-05
Warszawa: Wykonanie remontu drogi zbiorczej w m. Słupno w pasie drogowym DK Nr 8 odc. od km 477+266 do km 478+800 - str. prawa.
Numer ogłoszenia: 158274 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, fax 022 8190412, 022 3231117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi zbiorczej w m. Słupno w pasie drogowym DK Nr 8 odc. od km 477+266 do km 478+800 - str. prawa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi zbiorczej w m. Słupno w pasie drogowym DK Nr 8 odc. od km 477+266 do km 478+800 - str. prawa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy 1.1. Wykonawca musi posiadać obrót w ostatnim roku obrotowym określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty w wysokości min. 500.000,00 zł. 1.1.* Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że, warunek określony w punkcie 1.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, 2. Potencjał kadrowy. 2.1. Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić minimalne wymagania podane poniżej: - kierownik budowy - minimalna liczba personelu:1; powinien mieć wykształcenie min. średnie techniczne; doświadczenie min. 3 lata jako kierownik robót lub kierownik budowy, oraz posiadać uprawnienia drogowe lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - majster robót - minimalna liczba personelu: 1; powinien posiadać wykształcenie min. średnie techniczne; doświadczenie min. 2 lata na stanowisku majstra. 2.2. Kierownik robót musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej. 2.3. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 2.1. i 2.2. spełniają łącznie. 3. Potencjał techniczny Składając ofertę Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: wyszczególnienie sprzętu: - walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 1 szt. - walec ogumiony - 1 szt. - walce stalowe gładkie 8-10 Mg lub 11-14 Mg - 2 szt. - wytwórnia mieszanki bitumicznej o wydajności min. 100 Mg/h wyposażona w min. 5 dozatorów wstępnych i wagowe dozowanie lepiszcza - (1szt.) lub posiadać możliwość zakupu mieszanki bitumicznej z takiej wytwórni. - układarka mieszanki mineralno-bitumicznej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - 1 szt. - skrapiarka do bitumu samojezdna - 1 szt. 3.1. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 3.2. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. 4.Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował (zakończył), jako Strona Umowy, co najmniej: - 1 zadanie obejmujące wykonanie minimum dwóch warstw nawierzchni bitumicznej na długości min. 2 km; 4.1. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 4. spełnia co najmniej jeden z Wykonawców. 5. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 5.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 5. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punktach 1 - 5 niniejszej instrukcji. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTA ORAZ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 6. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku Wykonawców należy ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy oraz dołączyć oryginał pełnomocnictwa. Umowa konsorcjum powinna być sporządzona po wyborze oferty i dołączona do umowy na realizację niniejszego zamówienia. 7. Wypełniony kosztorys ofertowy z cenami za poszczególne elementy robót i wartością robót stanowiącą cenę ofertową zamówienia. 8.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 Oświadczenie. (3) Część sprawozdania finansowego: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej Rachunku zysków i strat albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. niniejszej instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia i zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej . (5) Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. (6) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4, zamieszczonego w SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 4.1. niniejszej instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 10. FORMA DOKUMENTÓW Dokumenty, o których mowa w punktach 6 - 9 (wyłączając pełnomocnictwo) instrukcji dla Wykonawców Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo (pkt. 6.) Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii. 11. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 11.1. Oświadczenie wymienione w punkcie 8. (2) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 11.2. Dokument wymieniony w punkcie 8. (1) instrukcji dla Wykonawców powinien być złożony przez każdego Wykonawcę. 11.3. Dokumenty wymienione w punkcie 8. (3), (4) i (5) i (6) instrukcji dla Wykonawców powinien złożyć ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 12. INFORMACJE O TRYBIE OTWARCIA I OCENY OFERT. 12.1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 12.2. Podczas otwierania ofert Zamawiający ogłosi nazwy oraz adresy Wykonawców, ceny ofert, termin wykonania oraz warunki płatności i warunki gwarancji. Informacje te Zamawiający odnotuje w protokole postępowania przetargowego. 12.3. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona: a) oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w punktach 1 - 5 niniejszej instrukcji dla Wykonawców, b) badania i oceny ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej. 12.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu. W takiej sytuacji oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 12.5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób podany w art. 88 ustawy, niezwłocznie powiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. 12.6. Zamawiający odrzuci każdą ofertę w przypadku stwierdzenia, że zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust. 1 ustawy. 13. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 13.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej stosując zasadę, że oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę jest najkorzystniejsza.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 09:50, miejsce: siedziba Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli, Boża Wola 18 A, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Bagno 5 m 221, część nr 2: al. "Solidarności" 82 m 76, część nr 3: al. Armii Ludowej 6 m 70
- Dostawa chromatografu gazowego ze spektrometrem mas wraz z wyposażeniem
- Usługa dystrybucji sprawdzianów zewnątrzlaboratoryjnych dla Zakładów diagnostycznych Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)
- Opracowanie projektów trenażerów na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
- Modernizacja mostu (kładki) zlokalizowanego w ciągu ul. Parkowej
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 184017G na odcinku Szklana Huta - Krosewo
- Budowa wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej w Starej Wsi w rejonie ul. Okrężnej.
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych w roku 2026
- REMONT MOSTÓW CZĘŚĆ 1: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. PIŁSUDSKIEGO CZĘŚĆ 2: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. BRZOZOWEJ
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





