eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobrowoZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych oraz innych usług wspierających dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo korzystających ze wsparcia GOPS w Bobrowie w ramach projektu Aktywni bez względu na wiek, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Bobrowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych oraz innych usług wspierających dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo korzystających ze wsparcia GOPS w Bobrowie w ramach projektu Aktywni bez względu na wiek, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 157882 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123456 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4775610, faks 56 4951810.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń aktywizacyjnych i zawodowych oraz innych usług wspierających dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo korzystających ze wsparcia GOPS w Bobrowie w ramach projektu Aktywni bez względu na wiek, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - dotyczy usług dla 10 uczestników projektu objętych Programem Aktywności Lokalnej 1. Zorganizowanie szkoleń aktywizacyjnych w czerwcu 2011r. dla 10 osób ( w tym 2 osoby niepełnosprawne z lekkim oraz umiarkowanym stopniem niepełnosprawności). Szkolenia aktywizacyjne obejmujące 30 godzin szkolenia dla każdego uczestnika projektu podczas, których prowadzone będą zajęcia z zakresu: - aktywnego poszukiwania pracy, w tym doradcy zawodowego, - nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy, przygotowania dokumentów aplikacyjnych, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej, 2. Zorganizowanie szkoleń zawodowych dla 10 uczestników projektu (min. 100 godz. szkolenia na 1 uczestnika) w okresie czerwiec - sierpień 2011r., szkolenia z zakresu: a) opiekunka osób starszych - 3 osoby (w tym 1 osoba z lekkim stopniem niepełnosprawności), b) podstawowy kurs fryzjerski - 1 osoba, c) stylizacja paznokci manicure i pedicure oraz wizaż - 1 osoba, d) kelner z dekoracją stołów - 2 osoby, e) magazynier z obsługą wózków jezdniowych - 2 osoby. (w tym 1 osoba z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), f) kurs malarz - szpachlarz - 1 osoba, 3. Przeprowadzenie wśród 10 uczestników projektu włączonych do Programu Aktywności Lokalnej badań specjalistycznych w związku z możliwością podjęcia przez nich zatrudnienia - w miesiącu lipcu 2011r. 4. Organizowanie i finansowanie treningów kompetencji i umiejętności społecznych, tj. grupowe warsztaty psychologiczno - pedagogiczne (4 spotkania po 4 godz. - łącznie 16 godz. warsztatów) dla 10 uczestników objętych Programem Aktywności Lokalnej oraz osób z ich otoczenia (rodzina sąsiedzi, znajomi): - warsztaty mają być prowadzone przez psychologa oraz pedagoga, - warsztaty należy przeprowadzić w okresie czerwiec - sierpień 2011r., - warsztaty powinny odbywać się na terenie Gminy Bobrowo. - po przeprowadzeniu każdego warsztatu psychologiczno - pedagogicznego należy sporządzić protokół i przekazać go do GOPS w Bobrowie wraz z listą obecności. 5. Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego do miejscowości nadmorskiej w sierpniu 2011r. dla 20 osób, w tym 10 osób włączonych do Programu Aktywności Lokalnej oraz 10 osób z ich otoczenia. Podczas wyjazdu musi zostać zapewniony: -wynajem autokaru i transport, - przewodnik, - bilety, - catering - gorący posiłek, -ubezpieczenie każdego uczestnika wyjazdu. 6. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających zdobyte umiejętności przez 10 uczestników projektu włączonych do Programu Aktywności Lokalnej - w sierpniu 2011r., jednak nie później niż 14 dni od zakończenia przez uczestników udziału w programie integracji społecznej i zawodowej (tj. szkoleń zawodowych, warsztatów psychologiczno - pedagogicznych). Część II - dotyczy usług dla 10 uczestników projektu objętych kontraktem socjalnym 1. Zorganizowanie szkoleń aktywizacyjnych dla 10 uczestników projektu objętych kontraktami socjalnymi w sierpniu 2011r. Szkolenia aktywizacyjne obejmujące 30 godzin szkolenia dla każdego uczestnika projektu podczas, których prowadzone będą zajęcia z zakresu: - aktywnego poszukiwania pracy, w tym doradcy zawodowego, - nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy, przygotowania dokumentów aplikacyjnych, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej, 2. Zorganizowanie szkoleń zawodowych dla 10 uczestników projektu (min. 160 godz. szkolenia na 1 uczestnika) w okresie sierpień - listopad 2011r., szkolenia z zakresu: a) obsługa komputera z Internetem - 2 osoby, b) ABC przedsiębiorczości - 1 osoba, c) opiekunka osób starszych - 3 osoby, d) podstawowy kurs fryzjerski - 1 osoba, e) kurs krawiecki - 1 osoba, f) kurs kelnera z dekoracją stołów - 1 osoba, g) kurs brukarza - 1 osoba. 3. Przeprowadzenie wśród 10 uczestników projektu objętych kontraktami socjalnymi badań specjalistycznych w związku z możliwością podjęcia przez nich zatrudnienia - we wrześniu 2011r. 4. Zorganizowanie w okresie sierpień - listopad 2011r. indywidualnych konsultacji psychologicznych dla 10 osób. Należy zorganizować po 4 półgodzinne spotkania z psychologiem dla każdego uczestnika projektu - razem 20 godzin konsultacji psychologicznych. Psycholog, którego zatrudni firma szkoleniowa jest zobowiązany do przedstawienia protokołu z odbytych spotkań oraz listy obecności. 5. Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego do miejscowości nadmorskiej we wrześniu 2011r. dla 10 osób objętych kontraktami socjalnymi. Podczas wyjazdu musi zostać zapewniony: -wynajem autokaru i transport, - przewodnik, - bilety, - catering - gorący posiłek, - ubezpieczenie każdego uczestnika wyjazdu. 6. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających zdobyte umiejętności przez 10 uczestników projektu objętych kontraktami socjalnymi - w I połowie grudnia 2011r., jednak nie później niż 14 dni od zakończenia przez uczestników udziału w programie integracji społecznej i zawodowej (tj. szkoleń zawodowych, spotkań z psychologiem), ponadto Wykonawca jest zobowiązany: a) zapewnić sale szkoleniowe wraz z niezbędnym sprzętem multimedialnym i innymi materiałami niezbędnymi do prowadzenia szkolenia oraz nagłośnienie i obsługę, b) miejsce szkolenia: preferowana Brodnica, c) Wykonawca ma obowiązek organizacyjnego i merytorycznego przygotowania szkolenia. Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, d) łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa odpowiada 1 godzinie lekcyjnej tj. 45 minut), e) zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w dniach roboczych miedzy godz. 8:00 a 16:00, f) zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne uczestnikom szkoleń oraz ewent. odzież ochronną i obuwie, g) zapewnić konieczny sprzęt, jaki powinien zostać dostarczony uczestnikom na czas trwania szkolenia. Wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie i przyuczenie się do pracy w zawodzie będącym przedmiotem szkolenia, h) zapewnić uczestnikom w każdym dniu szkolenia catering, tj. napoje (kawa, herbata, woda mineralna, cukier), ciastka oraz ciepły posiłek, i) zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z zamawiającym, j) ubezpieczyć skierowane osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, k) zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, l) firma szkoleniowa jest zobowiązana do prowadzenia w trakcie szkoleń/kursów dzienników zajęć oraz list obecności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, Brodnica ul. Aleja Leśna 2, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47561,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.