Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Tarnów: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków oraz założenie bazy BDOT500 i inicjalnej bazy GESUT jednostka ewidencyjna Ciężkowice-miasto
Numer ogłoszenia: 157380 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Tarnowie , ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 33 47, faks 14 688 33 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków oraz założenie bazy BDOT500 i inicjalnej bazy GESUT jednostka ewidencyjna Ciężkowice-miasto.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz założenie bazy BDOT500 i inicjalnej bazy GESUT dla obrębu Ciężkowice [0001], jednostka ewidencyjna Ciężkowice-miasto [121601_4] Celem prac modernizacyjnych jest: a. opracowanie operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków składającego się z: bazy danych ewidencyjnych zgodnej z modelem pojęciowym określonym w Rozp. 2001*, raportów podanych w §22 Rozp. 2001.* b. opracowanie bazy danych BDOT500 zgodnej z modelem pojęciowym określonym w Rozp. 2013**,opracowanie inicjalnej bazy danych GESUT zgodnej z modelem pojęciowym określonym w Rozp. 2013,** c. wygenerowanie mapy zasadniczej na podstawie zmodernizowanych baz. * Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001r. Nr 38 poz.454 z p.zm) **Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2013r. poz. 383).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3 000,- zł (słownie złotych: Trzy tysiące 00/100 ) - może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : 1. pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: - co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, którego przedmiotem było wykonanie łącznie: modernizacji ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków oraz wykonanie budowy bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) oraz inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), LUB - co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto, którego przedmiotem było wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków oraz co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto, którego przedmiotem było łącznie wykonanie budowy bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) i inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) LUB - co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, którego przedmiotem było wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków oraz co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto, którego przedmiotem wykonanie budowy bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) oraz co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. brutto, którego przedmiotem było wykonanie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt.4.1 lit. a SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt.4.1. f SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że w czasie realizacji zamówienia Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum: - dwoma osobami z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 1,2 LUB - dwoma osobami z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 1 i co najmniej dwoma osobami z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 2 LUB - jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 1,2 oraz co najmniej jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 1 oraz co najmniej jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczenia - pkt.4.1 lit. a ,b SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz usług potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - według wzoru jak w zał. nr 8 do SIWZ; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty - według wzoru jak w zał. nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby /osób zaciągających zobowiązania cywilno - prawne w imieniu Wykonawcy udzielone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań cywilno - prawnych w imieniu Wykonawcy (w przypadku gdy oferta oraz oświadczenia złożone w przetargu podpisane są przez osoby, których uprawnienia do podpisywania dokumentów w imieniu Wykonawcy nie wynikają z dokumentów załączonych do oferty). Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. 3. Informacja o Podwykonawcach - jeżeli dotyczy - według wzoru jak w zał. nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia sytuacji powodującej konieczność dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a. Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących przy wykonywaniu umowy, które są w niej wymienione - w trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy dotyczących: - zmiany sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, - zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy zmiana terminu jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć przed zawarciem umowy, a które wpływają na niemożność dochowania terminu realizacji zamówienia przez Wykonawcę. c. Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt. a-b nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie. d. Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie. e. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. f. Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z umowy w całości lub części.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/sptarnow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro ds. Zamówień Publicznych Starostwo Powiatowe w Tarnowie ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów, mail: zamowienia@powiat.tarnow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnowie ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów pokój nr 2 (Dziennik Podawczy- parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów administrowanych przez Tarnowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. W Tarnowie
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa.
- Usprawnienie Systemu ratownictwa na drogach - doposażenie Specjalistycznej Grupy Ratownictwa Chemiczno-Ekologicznego w urządzenia pomiarowe w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





