Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Kraków: 7/ŁĄCZNOŚĆ/2008
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, PROGRAMÓW ORAZ CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 157211 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice, Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, fax 012 6396269.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8blot.sp.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7/ŁĄCZNOŚĆ/2008 DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, PROGRAMÓW ORAZ CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, monitorów, notebooków, drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów, podzespołów, akcesoriów do sprzętu informatycznego i programów komputerowych dla zamawiającego, zwanych dalej (towarem). Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w pkt. 2 zał. nr 1 do SIWZ - druk (oferta) i w zał. nr 3 A-G do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 4 i zadania nr 6, oddzielnie dla każdego zadania, zamawiający stawia warunek, że wykonawca wykaże w ofercie wykonanie minimum dwóch dostaw towarów wymienionych w zał. nr 3 A, 3 B, 3 D, 3 F do SIWZ w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 4 i zadania nr 6 zamawiający stawia warunek, że wykonawca posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż łączna cena oferty ( brutto )., oddzielnie dla każdego zadania; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą ofertę zgodną z wymogami Ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w następujących dokumentach, które wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte w zał. nr 1 do SIWZ - pkt 8). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż łączna cena oferty ( brutto ). 4. Wykaz minimum dwóch wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, dostaw towarów wymienionych w zał. nr 3 A, 3 B, 3 D, 3 F do SIWZ dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 4 i zadania nr 6, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców ¬- zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ. Wykaz musi obejmować co najmniej 3 dostawy, oddzielnie dla każdego w/w zadania, których wartość była nie mniejsza niż 80.000,00 zł brutto każda; 5. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 6. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 począwszy od dnia 11.07.2008.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 7/ŁĄCZNOŚĆ/2008 Dostawa zestawów komputerowych z monitorem i monitorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, monitorów, dla zamawiającego, zwanych dalej towarem. Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w pkt. 2 zał. nr 1 do SIWZ - druk oferta i w zał. nr 3 A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 7 / ŁĄCZNOŚĆ /2008 Dostawa notebooków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków, dla zamawiającego, zwanych dalej towarem. Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w pkt. 2 zał. nr 1 do SIWZ - druk oferta i w zał. nr 3 B do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 7 / ŁĄCZNOŚĆ /2008 Dostawa drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych i projektorów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów, dla zamawiającego, zwanych dalej towarem. Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w pkt. 2 zał. nr 1 do SIWZ - druk oferta i w zał. nr 3 C do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.21.61.10-0, 30.23.32.32-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 7 / ŁĄCZNOŚĆ /2008 Dostawa oprogramowania antywirusowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programów komputerowych dla zamawiającego, zwanych dalej towarem. Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w pkt. 2 zał. nr 1 do SIWZ - druk oferta i w zał. nr 3 D do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 7 / ŁĄCZNOŚĆ /2008 Dostawa modemów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa modemów dla zamawiającego, zwanych dalej towarem. Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w pkt. 2 zał. nr 1 do SIWZ - druk oferta i w zał. nr 3 E do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 7 / ŁĄCZNOŚĆ /2008 Dostawa oprogramowania komputerowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programów komputerowych dla zamawiającego, zwanych dalej towarem. Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w pkt. 2 zał. nr 1 do SIWZ - druk oferta i w zał. nr 3 F do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7 / ŁĄCZNOŚĆ /2008 Dostawa akcesoriów do sprzętu informatycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do sprzętu informatycznego dla zamawiającego, zwanych dalej towarem. Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w pkt. 2 zał. nr 1 do SIWZ - druk oferta i w zał. nr 3 G do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3, 30.21.73.40-8, 30.21.73.20-2, 30.23.21.20-1, 30.24.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
- Dostawa Mikroskopu stereoskopowego oraz manipulatora elektronicznego wraz z oprzyrządowaniem.
- Dostawa, montaż i konfiguracja elektronicznego systemu zarządzania kluczami w budynku IAS w Krakowie zlokalizowanym przy ul. Jasnogórskiej 11
- Usługa doradcza "Benchmarking i Optymalizacji Pracy Szpitala" obejmującej analizę oraz przygotowanie i przekazanie szpitalowi normatywnej wyceny procedur realizowanych w ośrodkach proced. jednostki
- 126/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- DZ.271.103.2025 - Dostawa bielizny, odzieży szpitalnej i ochronnej oraz obuwia wielokrotnego użytku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.