Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Poznań: Dostawa mebli oraz wyposażenia do nowej siedziby VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Cegielskiego 1
Numer ogłoszenia: 156580 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza , Ul. Głogowska 92, 60-262 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 618661037, faks 618663387.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo8.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz wyposażenia do nowej siedziby VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Cegielskiego 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych, administracyjnych i sal lekcyjnych w nowej siedzibie VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Cegielskiego 1. 1. Biurko Longplay płozy 180x90 z blendą - 1; 2. Biurko Longplay płozy 140x80 z blendą - 2; 3. Biurko Longplay nogi 140x80 z blendą - 1; 4. Biurko Longplay nogi 90x60 - 2; 5. Biurko Manhattan nogi kwadratowe 180x80 z przelotką - 2; 6. Biurko Manhattan narożne lewe lub prawe 160x80x100x60 z przelotką (do połączenia z kontenerkiem K3) - 2; 7. Biurko Manhattan proste 160x80 z przelotką - 26; 8. Biurko Manhattan proste 160x60 z 2 przelotkami - 1; 9. Biurko Manhattan proste 140x80 z blendą i z przelotką - 2; 10. Biurko Manhattan proste 140x80 z przelotką - 5; 11. Biurko Manhattan proste 80x80 z przelotką - 5; 12. Biurko Manhattan proste 140x70 z blendą i z przelotką (z jednej strony na 2 nogach, z drugiej na szafce) - 18; 13. Biurko Manhattan narożne lewe lub prawe 160x80x100x60 z blendą i z przelotką (do połączenia z kontenerkiem K3 lub K4) - 5; 14. Stół Longplay 4 nogi 220x90 - 1; 15. Stół Longplay 4 nogi 140x80 - 1; 16. Stolik Longplay 1 noga średnica 85 - 1; 17. Stół Manhattan 4 nogi okrągłe 80x80 - 14; 18. Stół Manhattan 4 nogi okrągłe 80x80 - 1; 19. Stolik Manhattan 4 nogi okrągłe średnica 85 - 2; 20. Dostawka Manhattan półokrągła 164ź60 do 2 biurek gł. 80 cm i ścianki - 1; 21. Dostawka Manhattan ? koła do 2 biurek gł. 80 cm - 1; 22. Ścianka Manhattan międzybiurkowa 160 cm - 1; 23. Ścianka frontowa 180 cm z blacikiem recepcyjnym - 1; 24. Kontenerek podbiurkowy z 3 szufladami mobilny - 4; 25. Kontenerek podbiurkowy z 3 szufladami mobilny - 5; 26. Kontenerek dobiurkowy (do wys. biurka) z 4 szufladami stały - 5; 27. Szafka dobiurkowa (do wys. biurka) z 1 drzwiami i 1 półką - 2; 28. Szafa aktowa 5 P - 5; 29. Szafka aktowa 2 P - 1; 30. Szafka wąska 2 P - 2; 31. Szafa aktowa 5 P = 2 P drzwi pełne + 3 P witryna - 3; 32. Szafa aktowa 4 P = 2 P drzwi pełne + 2 P witryna - 1; 33. Szafa aktowa 4 P = 2 P drzwi pełne + 2 P otwarte - 1; 34. Szafa aktowa 4 P = 3 szuflady + 1 P otwarta - 1; 35. Szafa ubraniowa wąska - 2; 36. Szafa ubraniowa duża - 3; 37. Szafka na buty wym. Ok. 80x44xH100 (na 3 poziomy butów) - 2; 38. Szafka skrytkowa 3 P - 5; 39. Nadstawka skrytkowa 2 P - 5; 40. Wspólny cokół dla 5 szafek H.20 cm - 1; 41. Szafa aktowa 5 P głęboka - 3; 42. Szafa aktowa 5 P głęboka = 3 szuflady + 2 P witryna - 1; 43. Regał 5 P na czasopisma - 1; 44. Szafa aktowa 5 P - 24; 45. Szafa aktowa 3 P - 12; 46. Szafka aktowa 2 P - 7; 47. Szafa aktowa 5 P = 3 P drzwi pełne + 2 P otwarte - 2; 48. Szafa aktowa 5 P = 2 P drzwi pełne + 3 P otwarte - 24; 49. Szafa aktowa 3 P = 2 P drzwi pełne + 1 P otwarta - 8; 50. Szafa-nadstawka aktowa 2 P drzwi pełne - 3; 51. Regał otwarty 5 P - 51; 52. Regał otwarty 3 P - 5; 53. Regał otwarty 2 P - 2; 54. Szafa ubraniowo-aktowa 5 P z lustrem - 4; 55. Szafa ubraniowo-aktowa 5 P - 1; 56. Szafa metalowa wym. Ok. 100x43xH.200 cm - 1; 57. Gabinetowy fotel obrotowy z oparciem tapicerowanym z przodu i z tyłu - 1; 58. Gabinetowy fotel obrotowy z oparciem tapicerowanym z przodu i z tyłu - 2; 59. Pracowniczy fotel obrotowy z oparciem tapicerowanym z przodu, z tyłu plastikowa maskownica - 9; 60. Nauczycielski fotel obrotowy z oparciem z siatki - 3; 61. Uczniowski fotel obrotowy - 54; 62. Krzesło na nogach z oparciem z siatki i z podłokietnikami - 13; 63. Krzesło na nogach z oparciem z siatki - 76; 64. Uczniowskie krzesło na nogach ze sklejki (plus do 180 szt. Krzeseł łączniki)-192; 65. Sofka 2-osobowa z zabudowanymi bokami - 1; 66. Ławka na korytarz - 3 kubełki na 1 ramie (3 antracyt + 1 biały) - 1; 67. Lada z 3 elementów: prosty wysoki (szer.ok.200, głęb.ok.70, wys.ok.115 cm) + narożny wysoki (szer.ok.80, głęb.ok.70, wys.ok.115cm) + prosty niski (szer.ok.80, głęb.ok.70, wys.ok.73cm) - 1; 68. Aneks: szafka dolna 80 + zlewozmywak 80 + bateria + szafka górna 80 + szafka dolna z szufladą 40 + lodówka podblatowa 60 + blat 100 + kuch. mikrofalowa-1; 69. Aneks: szafka dolna 80 + zlewozmywak 80 + bateria + szafka górna 80 + szafka dolna z szufladą 40 + lodówka podblatowa 60 + blat 100 + kuch. Mikrofalowa + szafka dolna 60 + zlewozmywak 60 + bateria-1; 70. Aneks: szafka dolna 80 + zlewozmywak 80 + bateria + szafka górna 80 + szafka dolna z szufladą 40 + lodówka podblatowa 60 + blat 100 + kuch. Mikrofalowa-1; 71. Aneks: szafka dolna 80 + zlewozmywak 80 + bateria + szafka górna 80 - 1; 72. Aneks: szafka dolna 80 + szafka dolna z szufladą 40 + blat 120 - 1; 73. Aneks: szafka dolna 80 + bateria + szafka dolna z szufladą 40 + lodówka podblatowa 60 + blat 100 - 1; 74. Zabudowa w sali geograficznej - ściana z daszkiem i z drzwiami - 1; 75. Wózek na komputer - 4; 76. Duże lustro na ścianę - 3; 77. Niski stolik na czasopisma - 1; Ewentualne nazwy mają jedynie charakter informacyjny i służą wskazaniu wzorców jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO łącznie z montażem. WYKONAWCA dostarczy łącznie z zamawianymi meblami zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Dostarczony sprzęt musi być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty, szczegółowo wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.16.00.00 - Meble szkolne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6400,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mebli oraz wyposażenia do placówek dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 9 do SIWZ; 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy; 4) Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz zabezpieczyć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności w tym zakresie może spowodować niezamierzone ujawnienie treści przedmiotowych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu realizacji w przypadku przedłużenia prac remontowo - adaptacyjnych siedziby przy ul. Cegielskiego 1
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Głogowska 92
60-262 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 14:30, miejsce: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Głogowska 92 60-262 Poznań sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
- Sukcesywna dostawa sprzętu oraz środków kontrastowych dla pracowni diagnostyki obrazowej Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w Pracowni Konserwacji Sztuki Użytkowej w Kuchni Królewskiej Muzeum Sztuk Użytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, etap II
- "Wymiana stolarki w lokalach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 7 części"
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Przebudowa chodnika w ul. Św. Rocha w Poznaniu po stronie północnej na odcinku od ul. Serafitek do ul. Jana Pawła II wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń - pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie.
- DZ/0270/ZP-4/2024 Sukcesywna dostawa i montaż mebli dla Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny, lokalizacja ul. K. Miarki 12-14, Gliwice
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pomieszczeniach budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku, ul. Mestwina 11
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
- Wykonanie dostawy wraz z montażem mebli do pomieszczeń OD w ramach inwestycji "Budowa bazy OD Olecko"
- SZPiFP-24-24 Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.