eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa odczynników chemicznych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów filtracyjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Gdańsk: Dostawa odczynników chemicznych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów filtracyjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 156026 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów filtracyjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych, wzorców/ materiałów odniesienia, materiałów filtracyjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport do Zamawiającego, rozładunek przedmiotu zamówienia oraz pokrycie kosztów usług kurierskich związanych ze zwrotem opakowań (kaucjonowanych i niekaucjonowanych) do Wykonawcy. Dostawa realizowana będzie do siedziby: 1. WIOŚ w Gdańsku, ul. Trakt Św. Wojciecha 293; 2. Delegatury WIOŚ w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30 w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w Formularzu Cenowym (załącznik nr 2 do siwz). Ilości określone w załączniku nr 2 do siwz, są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zapotrzebowanych odczynników chemicznych, wzorców-materiałów odniesienia, materiałów filtracyjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego, wymienionych w specyfikacji, w granicach do 20% wartości przedmiotu zamówienia, poprzez odstąpienie od dokonania zakupu niektórych pozycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zapotrzebowanych odczynników chemicznych, wzorców-materiałów odniesienia, materiałów filtracyjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego, wymienionych w specyfikacji, w granicach do 20% wartości przedmiotu zamówienia, poprzez odstąpienie od dokonania zakupu niektórych pozycji. Zamówienie realizowane będzie w formie zakupów częściowych, na podstawie okresowych zamówień wystawianych przez Zamawiającego, po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego faksem lub drogą telefoniczną. Szczegóły dotyczące czasu i sposobu realizacji świadczenia określa umowa stanowiąca załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część I - Odczynniki chemiczne, Część II - Odczynniki chemiczne, Część III -Wzorce/materiały odniesienia, Cześć IV - Materiały filtracyjne, Część V- Drobny sprzęt laboratoryjny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp; - Spełniają wymagania określone w ustawie Pzp i niniejszej siwz. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca dołącza do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz - ocena spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1.1; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - ocena spełniania warunku, o którym jest mowa w rozdziale V punkt 1.4; 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - ocena spełniania warunku, o którym jest mowa w rozdziale V punkt 1.4; 1.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz - ocena spełniania warunku, o którym jest mowa w rozdziale V podpunkt 1.2; 1.5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz - ocena spełniania warunku, o którym jest mowa w rozdziale V punkt 1.3. 2. Inne dokumenty, jakie Wykonawca winien dołączyć do oferty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zał. 1 do siwz. Formularz należy wypełnić tyle razy, na ile części zamówienia Wykonawca składa ofertę; 2.2. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - załącznik nr 2 do siwz. Formularz należy wypełnić tyle razy, na ile części zamówienia Wykonawca składa ofertę; 2.3. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych, Wykonawca przedłoży do oferty stosowne dokumenty, którymi w rozumieniu Zamawiającego jest specyfikacja produktu tj. certyfikat jakości produktu wskazanego przez Zamawiającego oraz specyfikacja produktu tj. certyfikat jakości produktu proponowanego przez Wykonawcę (równoważnego), z wyszczególnionymi (podkreślonymi kolorem) cechami charakterystycznymi, potwierdzającymi zgodność produktu oferowanego z produktem zapotrzebowanym przez Zamawiającego. 2.4. Wypełnione oświadczenie wg. załącznika nr 5 do siwz, w którym Wykonawca gwarantuje, że Zamawiający otrzyma produkt o parametrach nie gorszych niż wskazanych w certyfikacie jakości - w przypadku zaproponowania w ofercie produktu równoważnego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być uwierzytelniona przez notariusza. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów i oświadczeń wyłącznie wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów i oświadczeń będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości, co do ich prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, pok. nr 37 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.