eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćWykonanie częściowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Sitno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Zamość: Wykonanie częściowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Sitno
Numer ogłoszenia: 155945 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zamościu, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6382270, fax 084 6393152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl/starostwo

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie częściowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Sitno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana usługa dotyczy wykonania częściowej modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy Sitno, pow. zamojski, woj. lubelskie, obejmującej 16 obrębów zlokalizowanych na 41 arkuszach map ewidencyjnych. Opracowanie obejmować będzie ok. 5045 budynków w tym ok. 1723 budynków w tym ok. 1723 budynków mieszkalnych z lokalami w liczbie ok. 100

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.24.43.00 - 74.24.43.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym jest złożenie oferty i dokumentów wymienionych w rozdziale III. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy odrębne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy złożą wypełniony pisemnie formularz ofertowy wraz z niżej wymienionymi załącznikami: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do prowadzenia przez oferenta działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o spełnieniu przez ubiegającego się o udzielenie zamówienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 punkty 4, 5, 6, 7 , 8 i 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego /zaświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/. 4. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych, pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie minionych trzech lat 2005-2007, z podaniem liczby osób posiadających uprawnienia zawodowe w zakresach, o których mowa w art. 43 punkty 1 i 2 ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz charakteru zatrudnienia (zatrudnienie na czas nieokreślony, umowa o pracę na czas określony, umowa zlecenie itp.) W informacji tej należy wskazać imiennie pracowników, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Zamawiający, dla spełnienia tego warunku wymaga, aby co najmniej trzech spośród wskazanych pracowników skierowanych do realizacji zamówienia posiadało uprawnienia z zakresu 1 i 2 lub trzech z zakresu 2 i trzech z zakresu 1. W przypadku tworzenia konsorcjum dla spełnienia warunku określonego w punktach 4 i 7 - dotyczącego ilości jednostek lub osób, każdy z jego partnerów jest obowiązany złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie pozostałych warunków określonych w niniejszym rozdziale. 5. Poświadczoną za zgodność z oryginałem umowę spółki cywilnej w przypadku gdy oferent prowadzi działalność gospodarczą w ramach takiej spółki lub umowę konsorcjum, jeżeli wspólną ofertę złoży kilku wykonawców. 6. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oświadczenie, że oferent wykonał w ostatnich trzech latach (2005-2007) przynajmniej dwie roboty o podobnym charakterze i zakresie (dotyczy zakładania lub modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali, względnie scalenia i podziału nieruchomości), z podaniem obiektu, którego dotyczyła, daty wykonania, wartości zlecenia i Zamawiającego, z załączonymi referencjami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. Za referencje Zamawiający nie będzie uznawał protokółów z odbioru wykonanych robót. Dla spełnienia tego warunku wartość roboty (robót) w tym okresie o podanym wyżej charakterze nie może być niższa od 200 tys. zł. 8. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach wymienionych we wzorze umowy (zał. 4), w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. Informację z banku w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wysokość środków na rachunku lub potwierdzona zdolność kredytowa nie może być niższa od kwoty 100 tys. zł. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dla spełnienia tego warunku kwota ubezpieczenia nie może być niższa od kwoty 100 tys. zł. 11. Kserokopie licencji posiadanego oprogramowania niezbędnego do realizacji zamówienia (EWMAPA v8 lub nowsza, oraz EWOPIS v3. lub nowsza). Dokumenty wymienione w punktach 4-8 powinny być podpisane przez upoważnione do tego osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.zamosc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zamościu ul.Przemysłowa 4, 22-400 Zamość pok. 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zamościu ul.Przemysłowa 4, 22-400 Zamość pok. 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.