eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupicach, gmina Pobiedziska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Pobiedziska: Budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupicach, gmina Pobiedziska
Numer ogłoszenia: 155783 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupicach, gmina Pobiedziska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupiach 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje pięć zadań: a) Zadanie 1. Budowa placu zabaw w Jerzykowie, gmina Pobiedziska b) Zadanie 2. Budowa placu zabaw w Węglewie, gmina Pobiedziska c) Zadanie 3. Budowa placu zabaw i parkingu przy Szkole Podstawowej w Biskupicach, gmina Pobiedziska d) Zadanie 4. Budowa placu zabaw w Pomarzanowicach, gmina Pobiedziska e) Zadanie 5. Budowa placu zabaw w Kocanowie, gmina Pobiedziska 3. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a) wykonanie zakresu robót wynikającego z opisu szczegółowego przedmiotu zamówienia b) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, c) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku, d) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, e) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, f) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. g) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, h) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, i) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, j) jeżeli zaistnieje taka konieczność poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego zgodnie z taryfikatorem, w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie pasa drogowego. k) naprawy urządzeń uzbrojenia podziemnego w przypadku ich uszkodzenia l) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 4. Posadowienie urządzeń zabawowych musi uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa. 5. Urządzenia do wyposażenia placu zabaw musza być zaprojektowane i wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi i posiadać zgodności z normami PN-EN 1176 (1-7) oraz PN-EN 1177. Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję konserwacyjną instrukcję użytkownika oraz opis montażu. 6. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi, posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 7. Materiał użyty w do rozścielenia wokół urządzeń zabawowych - piasek o uziarnieniu 0,2-2 mm, pozbawiony jakichkolwiek zanieczyszczeń. 8. Przeprowadzanie przez okres gwarancji (60 miesięcy) corocznych kontroli podstawowych. 9 Terminy wykonania: Zadania 1-2 należy wykonać do 30.10.2009 Zadania 3-5 należy wykonać do 30.05.2010 jednak przekazanie placu nastąpi nie wcześniej niż 1.02.2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 36.41.00.00 - 36.41.00.00 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 13000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. b) Za spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt a1 Zamawiający uzna: - prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub posiadanie przez Wykonawcę zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - posiadanie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp - posiadanie aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp c) Za spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt a2 Zamawiający uzna - wykonanie przez Wykonawcę co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie placu zabaw, składającego się z minimum 5 urządzeń zabawowych, o wartości co najmniej 80 000,00 zł. - dysponowanie, w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym d) Za spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt a3 Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności e) Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z uwzględnieniem ustępu 3 działu VIII SIWZ f) Dokumenty potwierdzające, ze roboty budowlane przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót) g) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w zakresie ogólnobudowlanym h) zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. i) Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j) Dowód wniesienia wadium; 3. W celu stwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) opis (wraz z fotografiami lub rysunkami) urządzeń i parametrów przedmiotu zamówienia b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, opisanym w załącznikach 1-5 do SIWZ: - dla urządzeń zabawowych - certyfikat potwierdzający spełnianie norm PN-EN 1176 (1-6) i PN-EN 1177 lub europejskie normy zharmonizowane - dla materiałów, substancji, śrub, łańcuchów użytych do wykonania zadania - deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kosciuszki 4 62-010 Pobiedziska pokój 42, kontakt Katarzyna Pańczak tel. 0618977174.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kosciuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa Inwestująca obszary wiejskie Projekt pn.: Budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupicach współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.