eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy odzieży reklamowej z logo Polskiego Radia i jego jednostek (znak sprawyBZ-DZP.B5.9.2016)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Warszawa: Sukcesywne dostawy odzieży reklamowej z logo Polskiego Radia i jego jednostek (znak sprawy: BZ-DZP.B5.9.2016)
Numer ogłoszenia: 155565 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odzieży reklamowej z logo Polskiego Radia i jego jednostek (znak sprawy: BZ-DZP.B5.9.2016).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży, tj.: koszulek typu T-shirt oraz koszulek typu Polo wraz w wykonaniem nadruku (logo) zgodnie z wzorami przekazanym przez Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje udzielenie na odzież wraz z nadrukiem co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi dotyczące zamawianej odzieży, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz - w zakresie szczegółowych warunków realizacji przedmiotu zamówienia - w Załączniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00 - Koszulki 18.33.30.00 - Koszulki polo .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 700,00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset złotych zero groszy). 2. Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. BANK HANDLOWY S.A. nr 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 359). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2.1) SIWZ, konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium wraz z ofertą do skrzyni oznaczonej, zgodnie z pkt. 17.1SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy koszulek typu: T-shirt lub Polo wraz z wykonaniem na nich nadruku o wartości dostawy, co najmniej 50 000,00 PLN brutto, każda dostawa. Przez sformułowanie /dostawa/, Zamawiaczy rozumie umowę wykonaną lub pojedyncze zlecenia wykonane w ramach umowy sukcesywnej dostawy na rzecz jednego odbiorcy. W przypadku pojedynczych zleceń wykonywanych w ramach realizowanej umowy, warunek wymaganej przez Zamawiającego wartości dostawy, oceniany będzie przez Zamawiającego na dzień upływu terminu składania ofert. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, wymienionych w pkt. III. 4.1) ogłoszenia (pkt. 10.1.2-10.1.3) SIWZ) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy wykazując spełnienie warunku udziału opisanego w pkt. 8.2 SIWZ, zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali ww. niezbędnymi zasobami w okresie realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt. 10.1.5) SIWZ (pkt. III 6 niniejszego ogłoszenia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie (oświadczenie lub inny dokument, w szczególności umowa lub porozumienie) do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Z treści zobowiązania musi wynikać faktyczna dostępność zasobów podmiotu trzeciego w okresie realizacji zamówienia, tj. rzeczywista możliwość dysponowania przez wykonawcę zasobami innego podmiotu i wykorzystania tych zasobów przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Treść zobowiązania, dla swojej skuteczności winna zawierać: oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby, oznaczenie podmiotu przejmującego zasoby, zakres zasobów innego podmiotu dostępnych wykonawcy (opis - konkretyzacja udostępnianych zasobów, rodzaju i ilości), sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia, określenie charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (konkretyzacja relacji jaka łączyć będzie wykonawcę z innym podmiotem), wskazanie czasu na jaki zasoby zostaną udostępnione oraz zobowiązanie do ponoszenia, na mocy art. 26 ust. 2e ustawy, solidarnej odpowiedzialności z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów podmiot udostępniający nie będzie ponosił winy. W przypadku, gdy wykorzystanie zasobów innego podmiotu polegać będzie na udziale tego podmiotu w wykonaniu zamówienia z treści zobowiązania musi wynikać na czym ten udział będzie polegał, jaki jest zakres tego udziału, jakie czynności będą wykonywane przez podmiot udostępniający zasoby. Pozostałe dokumenty i wymogi: 1) poza dokumentami, określonymi powyżej w pkt. 10.1 SIWZ i 10.2 SIWZ, wykonawcy zobowiązaniu są przedłożyć a) wypełniony /Formularz oferty/- wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, b) wypełniony /Formularz cenowy/ - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ, c) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2) w celu dokonania oceny ofert w kryterium /jakość ofert/ wykonawcy, w terminie wskazanym poniżej i w pkt. 17.5 SIWZ zobowiązani są przedłożyć zestaw złożony z 5 koszulek, w następującej konfiguracji: po 1 sztuce koszulki typu: T-shirt lub Polo w kolorach: pomarańczowy (zbliżony do koloru: PANTONE ORANGE 021c), czerwony - (zbliżony do koloru: PANTONE 186 c), zielony - (zbliżony do koloru: PANTONE 347 c), żółty - (zbliżony do koloru: PANTONE YELLOW C), amarantowy - (zbliżony do koloru: PANTONE RUBIN RED C), z wykonanym na ww. koszulkach, dowolnym nadrukiem - (logo). Zamawiający wymaga, aby jedna z ww. koszulek, posiadała nadruk pełno kolorowy o wymiarach: 30x30 (?+/- 5) cm oraz 1 z ww. koszulek, posiadała nadruk pełno kolorowy o wymiarach 8x3 (+/- 2) cm. Zamawiający wymaga, aby ww. zestaw zawierał rozmiary: s, m, l, xl, xxl - (tj. po 1 sztuce każdego z rozmiarów). Zestaw, o którym mowa powyżej należy opakować i oznaczyć tak jak ofertę, z dopiskiem /ZESTAW/. Z uwagi na wymiary zestawu, uniemożliwiające jego złożenie do skrzynki zgodnie z pkt. 17. 1 SIWZ, należy złożyć w terminie do godziny 10:45 do dnia 17 sierpnia 2016r. w siedzibie Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie w pok. 350, piętro III, budynek O-1 (stary budynek). Zamawiający informuje, iż na dostarczonych zestawie zostanie oznaczona data i godzina jego złożenia Złożone zestawy koszulek zostaną ocenione zgodnie z opisem oceny w kryterium jakość oferty, zawartym w pkt 19.1 SIWZ. Niedostarczenie zestawu koszulek w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunku udziału określonego w pkt. 8.2 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1) oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.2) - 10.1.4) SIWZ, a w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.3 SIWZ, również w szczególności dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.1.5) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczeń, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ i w pkt. 10.2.4) SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ. Postanowienia pkt. 10.2.3) SIWZ mają zastosowanie; 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są również do przedłożenia dokumentów o których mowa w pkt. 10.3.1) lit. a i b) SIWZ oraz zestawu, o którym mowa w pkt 10.3.2) SIWZ. W przypadku, gdy w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu którym w pkt. III. 4.3.1) ogłoszenia pkt 10.2.3) SIWZ wykonawca zastępuje (go) je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jakość - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w zakresie i w okolicznościach wskazanych poniżej: 1) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej umowy; 2) zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie podmiotem udostępniającym Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy, przy czym dokonanie zmiany wymaga zachowania warunków określonych w § 5 ust. 4 - 6; 3) zmian w zakresie kolorystyki dostarczanej odzieży - w przypadku niemożności dostarczenia w terminie określonym w § 2 ust. 6 odzieży w kolorystyce wymaganej Załącznikiem nr 1 do Umowy, z uwagi na całkowite lub okresowe zaprzestanie produkcji odzieży w wymaganej kolorystce lub okresowe jej braki w hurtowniach, przy czym zmiana ta nie może skutkować zmianą cen podanych w Załączniku nr 2 do Umowy i dla swej skuteczności wymaga: a) przedłożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia producenta zamawianej odzieży, b) przedłożenia przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego dostępnej na rynku palety kolorów. 4) gdy Wykonawca, składając ofertę zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1, natomiast w okresie realizacji Umowy, wskazanym w § 2 ust. 1, zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy, przy czym w celu dokonania tej zmiany Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż dnia następnego po zaistnieniu tej konieczności zobowiązany jest do pisemnego wskazania Zamawiającemu: powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy, zakresu czynności/ prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania, podania nazwy (firmy) podwykonawcy; 5) w zakresie zmiany Podwykonawców dostaw, którym Wykonawca powierzył wykonanie przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia o zmianę przez Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy, przy czym przedmiotowa zmiana wymaga podania przez Stronę wnioskującą powodów, dla których istnieje konieczność zmiany Podwykonawcy, a przypadku gdy Stroną wnioskującą jest Wykonawca, również podania nazwy (firmy) podwykonawcy i uzyskania zgody Zamawiającego; 6) przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 6 w przypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których Strony w chwili składnia i przyjmowania jednostkowego zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, nie mogły przewidzieć; 7) zmiany okresu obowiązywania umowy w przypadku określonym w § 9 ust. 1. 8) w zakresie wysokości wynagrodzenia płaconego na podstawie § 4 ust. 2 - w przypadku wystąpienia zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Strony dokonają każdorazowo (w formie pisemnego aneksu) zmian wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy umowy. 2. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 8) lit. a) i b), Wykonawca nie później niż na dwa tygodnie przed wejściem w życie nowych przepisów będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu opisu wpływu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne na koszty realizacji zamówienia wraz z ich szczegółowym wyliczeniem oraz pisemnych dowodów potwierdzających przedstawione wyliczenia. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione odpowiednio do wzrostu albo zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia wykazanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. Zmiana wynagrodzenia zostanie dokonana przy uwzględnieniu kosztów wykonania zamówienia ponoszonych przez Wykonawcę od wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 8). 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 350. piętro III budynek O-1 (stary budynek) od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina 10:45, miejsce: Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynia w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczona zgodnie z pkt. 17.1 SIWZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców. WARUNKI PŁATNOŚCI: 1. Maksymalna wysokość wynagrodzenia, należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy w zakresie określonym w § 1, wynosi: 153 750,00 zł brutto. 2. Rozliczenie dokonywane będzie w oparciu o ceny jednostkowe (wartości brutto) podane w formularzu cenowym wykonawcy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy, na podstawie jednostkowych zamówień określających rodzaj i ilość wybranej i zamówionej partii odzieży. 3. Płatności regulowane będą przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze, wystawionej po każdorazowym wykonaniu przez Wykonawcę jednostkowego zamówienia, w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest dokonanie przez Zamawiającego odbioru odzieży objętej danym zamówieniem. 4. Za dzień zapłaty Strony przyjmują dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Zmiana stawki podatku VAT będzie każdorazowo uwzględniana w wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i nie wymaga zmiany Umowy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania faktury listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres: Polskie Radio S.A., Biuro Ekonomii i Finansów, 00-997 Warszawa, al. Niepodległości 77/85. 7.Strony oświadczają, że są płatnikami podatku od towarów i usług oraz posiadają następujące numery identyfikacji podatkowej: 1) NIP Wykonawcy: 2) NIP Zamawiającego: 521-04-14-265. 8. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień na maksymalną kwotę, wynagrodzenia, wskazanego w ust. 1. 9. Z zastrzeżeniem ust. 5 oraz § 8 ust. 1 pkt 7) lit. a) i b), ceny podane przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy, są stałe i nie będą podlegały podwyższeniu przez okres obowiązywania Umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.