eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁosiceDostawa artykułów oświetleniowych na potrzeby realizacji projektu pod nazwąPoszanowanie energii elektrycznej poprzez modernizację istniejącego oświetlenia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łosicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Łosice: Dostawa artykułów oświetleniowych na potrzeby realizacji projektu pod nazwą: Poszanowanie energii elektrycznej poprzez modernizację istniejącego oświetlenia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Numer ogłoszenia: 154071 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Słoneczna 1, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 357 32 31, faks 083 3572642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlosice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów oświetleniowych na potrzeby realizacji projektu pod nazwą: Poszanowanie energii elektrycznej poprzez modernizację istniejącego oświetlenia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łosicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) dostawę opraw oświetleniowych i elementów automatyki oświetlenia do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach; 2) roboty budowlane polegające na demontażu istniejących opraw oświetleniowych i instalacji zamienników opraw oświetleniowych oraz instalacji elementów automatyki oświetlenia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie opieki Zdrowotnej w Łosicach. Dostawa obejmuje: Zamiennik istniejącej oprawy świetlówkowej ze źródłami 4x18W T8 w wersji z montażem w suficie podwieszanym 60cm x 60cm. Wymagane parametry oprawy zamiennej wskazane w Rozdział 3 pkt 1 SIWZ - 87 szt. Zamiennik istniejącej oprawy świetlówkowej typu - downlight - ze źródłem świetlówkowym 1x18W w wersji z montażem w suficie podwieszanym 60cm x 60cm. Wymagane parametry oprawy zamiennej wskazane w Rozdział 3 pkt 2 SIWZ - 13 szt. Zamiennik istniejącej oprawy świetlówkowej odbłyśnikiem typu - raster - ze źródłami świetlówkowymi 4x18W T8 w wersji z montażem nastropowym. Wymagane parametry oprawy zamiennej wskazane w Rozdział 3 pkt 3 SIWZ - 81 szt. Czujnik ruchu. Wymagane parametry wskazane w Rozdział 3 pkt 4 SIWZ -173 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Załączniku nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na rozszerzeniu dostawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.53.20.00 - Części lamp i opraw oświetleniowych 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę, artykułów oświetleniowych lub urządzeń oświetleniowych lub opraw oświetleniowych i wartości tej dostawy co najmniej 120 000,00 (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe/uprawniania niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) inne niezależne od wykonawcy i zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym. c) zmiana terminu wykonanie przedmiotu zamówienia, z uwagi na terminy wynikające z umowy o dofinansowanie realizacji Projektu. Zmiana podwykonawców i zakresu prac wykonywanych przez podwykonawców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlosice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łosicach, ul. Słoneczna 1, 08-200 Łosice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łosicach, ul. Słoneczna 1, 08-200 Łosice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o stosowne dofinansowanie ze strony Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W przypadku nieuzyskania dofinansowania, Zamawiający odstąpi od realizacji umowy o udzielenie zamówienia publicznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.