Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Nowy Dwór Mazowiecki: ROZBUDOWA SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZ. NA BAZIE BUDYNKU PRZY UL. PADEREWSKIEGO 3
Numer ogłoszenia: 152674 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, fax 022 7753679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZ. NA BAZIE BUDYNKU PRZY UL. PADEREWSKIEGO 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa siedziby Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Maz. na bazie istniejącego budynku sztabowca. Budynek znajduje się na działce Nr 23/9 w obrębie 8-08 położonej w Nowym Dworze Maz przy ul. Paderewskiego 3. Inwestycja obejmuje modernizację i przebudowę części istniejącej oraz nadbudowę budynku o jedną kondygnację - zmiana funkcji obiektu z nie eksploatowanego budynku koszarowego na budynek biurowy. Zakres robót obejmuje: zmianę elewacji, wzmocnienie konstrukcji, wymianę instalacji technicznych i wyposażenie budynku w nowoprojektowane instalacje niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania. Niniejsze zamówienie mieści się w przedziale powyżej 14 000,00 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 prawa zamówień publicznych, tj; 5 150 000,00 euro. Przed opracowaniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w/w obiektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 80000.00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 w/w prawa oraz pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: -zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty, -dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, -dysponują osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, (w tym ewentualnych podwykonawców), tj; minimum 1 osobą w każdej branży, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności danej branży w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia, wskazane osoby winny wykazać się doświadczeniem w realizacji robót o podobnym charakterze oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów, -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z 2006r., poz. 605). -wniosą na warunkach zawartych w ustawie Prawo zamówień publicznych i siwz wymagane wadium. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), (konsorcjum - oświadczenie składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej,oraz umowa spółki, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki lub inny aktualny dokument dotyczący powołania i funkcjonowania zakładu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 2 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.3aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 3 i 4 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.4aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (załącznik nr 5 do oferty) (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.5aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (załącznik nr 6 do oferty) (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 2.1informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; (załącznik nr 7 do oferty) (konsorcjum - wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie) 2.2wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz przynależność do Okręgowych Izb Inżynierów, (załącznik nr 8 do oferty), (konsorcjum - wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie) 2.3wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, (załącznik nr 9 do oferty), (konsorcjum - wykaz sprzętu będzie oceniany łącznie) 2.4wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (do oceny spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej roboty z zastosowaniem podobnej technologii, o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty) - (załącznik nr 10 do oferty), (konsorcjum - co najmniej jeden Wykonawca musi spełnić warunek) 2.5.wykaz ewentualnych podwykonawców (osób bądź podmiotów i ich pracowników), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem części zamówienia, którą będą realizować, (załącznik nr 11 do oferty). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 3.1bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym bilansie, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; (załącznik nr 12 do oferty) 3.2informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (załącznik nr 13 do oferty), 3.3 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (załącznik nr 14 do oferty). Ponadto do oceny spełniania wymaganych warunków należy załączyć: -zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy lub oświadczenie stwierdzające akceptację umowy, (załącznik nr 15 do oferty), -dowód wniesienia wadium (załącznik nr 16 do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowodworski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Maz. 05-100 NOWY DWÓR MAZ. ul. Mazowiecka 10, pokój 102.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Maz. 05-100 NOWY DWÓR MAZ. ul. Mazowiecka 10, Punkt Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim do miejsca ich zamieszkania oraz do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej
- Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na zapłatę bieżących zobowiązań Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Doposażenie i uzupełnienie bazy magazynowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 5 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Dwór Mazowiecki do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w okresie od stycznia do czerwca 2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uszczelnienie kraterów nr 4 i 6 wraz z naprawą dylatacji na terenie wystaw w Centrum Nauki Kopernik (2)
- Budowa drogi leśnej DSD 08-03-0189 wraz z przebudową drogi o nr inw. 220/918 w Leśnictwie Jeziora
- Remont nawierzchni ulic polegający na ułożeniu destruktu asfaltowego z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem
- Rozbudowa drogi w Kobylarni
- "Budowa boisk wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Tomyślu"
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 680, 673, 672 obręb Idzików - I ETAP.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





