Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Wrocław: Usługi poligraficzne dla Drukarni Oficyny Wydawniczej Politechniki Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 151700 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwr.wroc.pl/index.dhtml;http://przetargi.pwr.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne dla Drukarni Oficyny Wydawniczej Politechniki Wrocławskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne dla Drukarni Oficyny Wydawniczej Politechniki Wrocławskiej obejmujące: 1. Naświetlanie klisz z rozdzielczością 2540 dpi, z liniaturą 150 lpi, w przeliczeniu na rozmiar A4 (szt. 200) 2. Wykonywanie próbek (proof) cyfrowych w przeliczeniu na rozmiar A4 (szt. 100) 3. Wykonywanie próbek (proof) analogowych z naświetlonych klisz w przeliczeniu na rozmiar A4 (szt. 100) 4. Wykonywanie drukarskich płyt offsetowych CTP na maszyny Romayor, perforowanych, w rozmiarze 490x370 mm, z wykonaniem impozycji i wydruków - druk czarno-biały (szt. 1 000) 5. Wykonywanie drukarskich płyt offsetowych CTP na maszyny Heidelberg, w rozmiarze 400x510 mm,z wykonaniem impozycji i wydruków - druk CMYK (szt. 10 000) 6. Wydruki solwentowe: na papierze 200 g (300 m2), na folii samoprzylepnej (200 m2) 7. Wydruki BLOCKOUT (roll-upy) (100 m2) Podana ilość prac do wykonania jest ilością maksymalną. Ilość usług poligraficznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Cena za określoną usługę poligraficzną będzie wyliczana przy zastosowaniu ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 1.2. Terminy wykonania poszczególnych usług: 1. Naświetlanie klisz z rozdzielczością 2540 dpi, z liniaturą 150 lpi, w przeliczeniu na rozmiar A4, wykonywanie próbek (proof) cyfrowych w przeliczeniu na rozmiar A4, wykonywanie próbek (proof) analogowych z naświetlonych klisz w przeliczeniu na rozmiar A4: Termin wykonania usługi: przy zamówieniu jednorazowym do 20 szt. (w przeliczeniu na A4) nie dłużej niż 8 godzin od dostarczenia materiałów źródłowych*, przy zamówieniu jednorazowym od 21 do 50 szt. (w przeliczeniu na A4) nie dłużej niż 24 godziny od dostarczenia materiałów źródłowych, przy zamówieniu jednorazowym powyżej 50 szt. (w przeliczeniu na A4) nie dłużej niż 48 godziny od dostarczenia materiałów źródłowych. 2. Wykonywanie drukarskich płyt offsetowych CTP na maszyny Romayor, perforowanych, w rozmiarze 490x370 mm, z wykonaniem impozycji i wydruków - druk czarno-biały; wykonywanie drukarskich płyt offsetowych CTP na maszyny Heidelberg, w rozmiarze 400x510 mm, z wykonaniem impozycji i wydruków - druk CMYK: Termin wykonania usługi: przy zamówieniu jednorazowym do 20 szt. płyt nie dłużej niż 8 godzin od dostarczenia materiałów źródłowych*, przy zamówieniu jednorazowym od 21 do 50 szt. (w przeliczeniu na A4) nie dłużej niż 24 godziny od dostarczenia materiałów źródłowych, przy zamówieniu jednorazowym powyżej 50 szt. (w przeliczeniu na A4) nie dłużej niż 48 godziny od dostarczenia materiałów źródłowych, 3. Wydruki solwentowe: na papierze 200 g, na folii samoprzylepnej, wydruki BLOCKOUT (roll-upy): Termin wykonania usługi: nie dłużej niż 48 godzin od dostarczenia materiałów źródłowych. Za początek biegu terminu jest uznawany moment dostarczenia dostawcy materiałów źródłowych (pliki elektroniczne) przez przedstawiciela zleceniodawcy lub wysłania drogą elektroniczną (e-mail, ftp), za koniec biegu terminu moment dostarczenia przez dostawcę wykonanych prac do siedziby zleceniodawcy, tj. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław. Za zgodą Zamawiającego (w uzasadnionych przypadkach) terminy te mogą ulec przedłużeniu dla poszczególnych prac. *Jeśli termin wykonania usługi przypada na godziny pomiędzy 18.00 a 6.00 dnia następnego, zostaje on przesunięty na godzinę 8.00 tegoż dnia. 1.3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.50.00.00 - Klisze lub cylindry, lub inne nośniki do użytku w drukarstwie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej po 1 usłudze dla każdego z podpunktów od a do d - w ramach jednego lub wielu zleceń polegającą na: a) Wykonywanie próbek (proof) cyfrowych w przeliczeniu na rozmiar A4 - min. 20 sztuk dla jednego podmiotu b) Wykonywanie drukarskich płyt offsetowych CTP na maszyny Romayor, perforowanych, w rozmiarze 490x370 mm, z wykonaniem impozycji i wydruków - druk czarno-biały - min. 500 sztuk dla jednego podmiotu c) Wykonywanie drukarskich płyt offsetowych CTP na maszyny Heidelberg, w rozmiarze 400x510 mm,z wykonaniem impozycji i wydruków - druk CMYK - min. 2 000 sztuk dla jednego podmiotu d) Wydruki solwentowe dla jednego podmiotu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. O ile upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 bud. A-5, 50-370 Wrocław..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 bud. A-5, 50-370 Wrocław..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa ubezpieczenia 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów AV Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- SZP/243-333/2025 System fotopletyzmograficzny do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa paliw płynnych (ON oraz Pb95) na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- dostawa środków do dezynfekcji
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





