eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zabezpieczenie osuwisk 11A i 11B w rejonie Dąbrówki, gmina Stryszów, powiat wadowicki, woj. małopolskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-12

Kraków: Zabezpieczenie osuwisk 11A i 11B w rejonie Dąbrówki, gmina Stryszów, powiat wadowicki, woj. małopolskie.
Numer ogłoszenia: 151504 - 2016; data zamieszczenia: 12.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97739 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6284106, faks (012) 4232153.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie osuwisk 11A i 11B w rejonie Dąbrówki, gmina Stryszów, powiat wadowicki, woj. małopolskie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem zabezpieczenie osuwisk 11A i 11B w rejonie Dąbrówki, gmina Stryszów, powiat wadowicki, woj. małopolskie poprzez wykonanie: - zgodnie z decyzją Pozwolenia na budowę nr 217/13 z dnia 27.12.2013 r.: przypory kamiennej w km 1+431-2+350 potoku Stryszówka, wylotów wód w postaci koryt wylewanych na mokro w km 1+477, 1+541, 1+704, 1+816, 1+919, 2+061, 2+209 potoku Stryszówka; - zgodnie z decyzją Pozwolenia na budowę nr 458/2015z dnia 23.07.2015r.: rurociągów PVC, drenaży francuskich, drenaży rurowych, drenów skarpowych, koryt odwadniających, przepustów pod drogami i zjazdami na posesje, przepustu O800, zasypów. Wszystkie materiały przeznaczone do wbudowania powinny spełniać wymagania Ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG, zaś wymagane przepisami dokumenty (deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne, atesty itp.), powinny być przedłożone przedstawicielom Zamawiającego przed wbudowaniem tych materiałów W czasie realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków wykonawcy należeć będą również: 1.kompletna obsługa geodezyjna i geotechniczna, 2.geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza z naniesieniem wykonanych robót na zaklauzulowanej mapie zasadniczej, 3.nadzory przedsiębiorstw wodociągowych, kanalizacyjnych, 4.prowadzenie stałego nadzoru przez uprawnionego geologa w szczególności podczas wykonywania robót ziemnych związanych z inwestycją, 5.wykonywanie wszelkich badań i sprawdzeń wynikających z Warunków wykonywania i odbioru robót zgodnie ze Specyfikacją techniczną, 6.wykonanie przez certyfikowane laboratorium badań kamienia hydrotechnicznego pod kątem zgodności z obowiązującą normą oraz certyfikatami dostarczonymi przez dostawcę w ilości: co 10 tys. m3 dostarczonego kamienia oraz 5 próbek na wskazanie Inwestora. Wykonawca winien przedstawić przed rozpoczęciem robót wykaz laboratoriów do akceptacji przez Inwestora, 7.sporządzenie dokumentacji własnej Wykonawcy (Programu zapewnienia jakości i Projektu technologii i organizacji robót) dostosowanej do technologii robót. Dokumentację należy dostarczyć przed rozpoczęciem robót. Zamawiający zastrzega termin 7 dniowy na zatwierdzenie lub odrzucenie przedmiotowej dokumentacji, 8.przygotowanie oraz przedstawienie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót, Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz Projektu organizacji robót, w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń i sieci znajdujących się na terenie budowy, 9.uzgodnienie z zarządcami dróg warunków dostępu do placu budowy, 10.utrzymanie zaplecza i dostarczenie mediów, 11.oznakowanie i utrzymanie w należytym stanie zjazdów na teren budowy, 12.sporządzanie miesięcznych raportów opisujących stan zaawansowania robót i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca. Każdy raport będzie zawierał, co najmniej opis postępu prac oraz porównanie faktycznego i planowanego postępu prac wraz z wyjaśnieniem ewentualnych rozbieżności w stosunku do harmonogramu i propozycją nadrobienia ewentualnych opóźnień, 13.sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu w 3 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej sporządzonej zgodnie z Prawem budowlanym zawierającej m.in. deklaracje właściwości użytkowych i świadectwa ich pochodzenia, atesty zastosowanych materiałów i urządzeń, wyniki wymaganych prób i badań wykonywanych robót oraz oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenów nieruchomości sąsiednich (w razie korzystania z nich) wraz z oświadczeniami właścicieli tych nieruchomości o nie wnoszeniu roszczeń dotyczących uporządkowania terenu. W przypadku, gdy właścicielem tych nieruchomości jest Inwestor takie oświadczenia nie są wymagane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20839559,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12239952,57

  • Oferta z najniższą ceną: 12239952,57 / Oferta z najwyższą ceną: 20818170,98

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.