eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaWYKONANIE SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ O ŚREDNICY śr. 200MMX 5,9MM PVC O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 168,5M I SIECI WODOCIĄGOWEJ O ŚREDNICY śr. 180MM X 10,7MM PE O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 159 M W UL. KOLEJOWEJ W MUROWANEJ GOŚLINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-05

Murowana Goślina: WYKONANIE SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ O ŚREDNICY śr. 200MMX 5,9MM PVC O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 168,5M I SIECI WODOCIĄGOWEJ O ŚREDNICY śr. 180MM X 10,7MM PE O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 159 M W UL. KOLEJOWEJ W MUROWANEJ GOŚLINIE
Numer ogłoszenia: 149962 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina , ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8923600, 8923601, 8923602, faks 061 8122140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murowana-goslina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ O ŚREDNICY śr. 200MMX 5,9MM PVC O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 168,5M I SIECI WODOCIĄGOWEJ O ŚREDNICY śr. 180MM X 10,7MM PE O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 159 M W UL. KOLEJOWEJ W MUROWANEJ GOŚLINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy śr. 200mmx 5,9mm PVC o łącznej długości 168,5m i sieci wodociągowej o średnicy śr. 180mm x 10,7mm PE o łącznej długości 159 m w ul. Kolejowej w Murowanej Goślinie. Szczegółowy zakres prac opisany jest w projekcie budowlano - wykonawczym budowy ulicy Kolejowej w Murowanej Goślinie. Szczegółowy zakres prac opisany jest w projektach budowlano - wykonawczych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 500,00 zł, słownie: dwa_tysiące_pięćset_złotych_00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej o długości minimum 100 mb każda oraz co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa wodociągu o długości minimum 100 mb każda, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu robót budowlanych zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku dysponowania co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych oraz koordynatora prac pozostałych kierowników budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 200 000,00 zł. Suma wartości ubezpieczenia wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną musi wynosić co najmniej 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

(1) kopia dowodu wniesienia wadium, (2) w celu wykazania spełnienia przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca składa kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną w oparciu o projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. (3) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, (4) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia - w przypadku: 1. konieczność udzielenia i wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca w związku z wykonaniem zamówienia dodatkowego nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji podstawowego zamówienia, 2. działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 3. konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, 4. nie wykorzystania lub przekroczenia nominalnej kwoty brutto zamówienia przeznaczonej na realizacje zadania, 5. istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, o ilość dni opóźnienia, 6. wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia. 7. wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, 8. działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 9. przerwanie realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art.32 ust 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, 10. nieprzewidzianych okoliczności formalno - prawnych, 11. konieczność zmiany kierownika robót budowlanych, 12. konieczność zmiany inspektorów nadzoru prowadzonych robót, 13. znaleziska archeologiczne, powodujące opóźnienie lub spowolnienie prac budowlanych 14. wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 15. zakresu robót, które w związku z robotami dodatkowymi uległy zmianie, 16. przedłużenia się postępowania przetargowego. 17. jeżeli nastąpi zmiana wartości zamówienia spowodowana błędami w kosztorysie ofertowym lub w przedmiarze robót, 18. w sytuacji kiedy wzrośnie stawka VAT, 19. w przypadku rozliczenia kosztorysem powykonawczym zwiększy lub zmniejszy się wartość robót inwestycyjnych. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany warunków płatności w związku ze zmianą budżetu Gminy, Ponadto Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień w zakresie: - wynagrodzenia brutto, wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, - zakresu robót, które w związku z robotami dodatkowymi uległy zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip2.murowana-goslina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina, ul. Poznańska 16, pokój nr 32, 62-095 Murowana Goślina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina, ul. Poznańska 16, pokój nr 1, 62-095 Murowana Goślina.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: (1) kopia dowodu wniesienia wadium, (2) w celu wykazania spełnienia przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca składa kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną w oparciu o projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. (3) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, (4) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.