eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Przebudowa drogi powiatowej nr 4158Z w miejscowości Osina w km 0+000÷0+850 - etap I w km 0+000÷0+429

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Goleniów: Przebudowa drogi powiatowej nr 4158Z w miejscowości Osina w km 0+000÷0+850 - etap I w km 0+000÷0+429
Numer ogłoszenia: 149955 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246376 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 471 02 65, faks 91 471 02 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4158Z w miejscowości Osina w km 0+000÷0+850 - etap I w km 0+000÷0+429.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 4158Z w miejscowości Osina na odcinku 429 m od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4161Z do mostu na rzece Stepnica, na terenie działek nr 69, 214, obręb Osina, Gmina Osina. 1. Warunki przyjęte do projektu. 1) Klasa drogi powiatowej Z 2) Kategoria ruchu KR2 3) Szerokość chodnika przy jezdni 2 m 4) Szerokość chodnika odsuniętego od jezdni 1,5 m 5) Odwodnienie: odprowadzenie wody z jezdni poprzez istniejącą kanalizację deszczową do rzeki Stepnica, poprzez pobocza gruntowe w tereny zielone. 2. Opis przebiegu koncepcji ciągów pieszych i elementów koniecznych do przebudowy. Projekt zakłada wykonanie nowej nawierzchni jezdni, wykonanie poszerzeń na kilku odcinkach celem uregulowania szerokości jezdni, wymianę konstrukcji jezdni na odcinkach utraty jej nośności, remont zjazdów indywidualnych i publicznych oraz przekładkę nawierzchni istniejących (parking, chodniki), które należy dowiązać wysokościowo do nowej nawierzchni. Przy przebiegu chodników przy jezdni przewidziano odcięcie krawężnikiem z wyniesieniem ponad krawędź jezdni 12 cm (przy nierównej krawędzi jezdni dopuszcza się miejscowo zmienne światło krawężnika 10-16 cm). Projektowana szerokość chodników przyległych do jezdni wynosić będzie 2 m z wyjątkiem miejsc zwężenia lokalnego, natomiast szerokość chodników odsuniętych od jezdni wynosi 1,5 m. Wzdłuż wysokiej skarpy wzdłuż parkingu zaprojektowano palisadę z elementów betonowych wysokości 60 cm, wystających ponad projektowane nawierzchnie 30 cm. Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie poprzez spływ powierzchniowy wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej i na tereny zielone pasa drogowego. Przewidziano wykonanie jednego nowego przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu na początku drogi. Wystające ponad powierzchnię terenu urządzenia uzbrojenia podziemnego np. słupki sieci telekomunikacyjnej nie zawężają przestrzeni chodnika i nie przewidziano ich do przebudowy. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni w zależności od stanu technicznego i lokalizacji danego odcinka: na odcinku 0+000 - 0+429 km sfrezowanie nawierzchni bitumicznej, całkowita wymiana konstrukcji w miejscach wyraźnej utraty nośności, wykonanie warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej, regulacja terenów zielonych. 3. Przestawienie ogrodzeń. Nie ma konieczności przestawiania istniejących ogrodzeń, ani wykonywania nowych. 4. Odwodnienie. Projekt przewiduje regulację wysokościową istniejących wpustów deszczowych, włazów studni kanalizacyjnych. Lokalizacja wpustów nie zmieni się. Włazy istniejących studni rewizyjnych należy dostosować do wysokości wykonywanego chodnika. Odwodnienie drogi na tym odcinku zapewnione jest głównie poprzez istniejącą kanalizację deszczową. Nie projektuje się innych urządzeń odwadniających. Przy mostku po prawej stronie należy wykonać ściek z kostki betonowej dla zapewnienia spływu wód opadowych do wpustu. Istniejący ściek z elementów betonowych prefabrykowanych należy wyregulować do nowej nawierzchni bez rozbierania ławy betonowej. 5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu pieszych. W celu poprawy bezpieczeństwa pieszych przewidziano jedno nowe przejście dla pieszych przy skrzyżowaniu na początku odcinka. Przy przejściach dla pieszych należy wykonać nawierzchnię z guzkami koloru żółtego z kostki betonowej gr. 8 cm, na całej szerokości przejścia i na długości 0,5 m. 6. Opis trasy w przekroju poprzecznym. Drogę w przekroju poprzecznym zaprojektowano w oparciu o następujące założenia: 1) odwodnienie : tereny zielone, ścieki z korytek bet., kanalizacja deszczowa, 2) spadek poprzeczny chodnika : 2 % (dop. 1-3%); 3) max. spadek podłużny chodnika : 6 %; 4) max. spadek podłużny chodnika - rampa : 10 %; 5) pochylenie poboczy : 6 %; 6) szerokość poboczy przy chodnikach : 0,5 m (min 0,2 m); 7) pochylenie skarp : 1:1,5; 8) światło krawężnika wysokiego : 12 cm (10-16 cm*); 9) światło krawężnika na zjazdach : 4 cm (2-4 cm*); 10) światło krawężnika na przejściach : 1-2 cm; 11) kategoria ruchu : KR2 Dopuszcza się zmienne światło krawężnika jeżeli wynika to z projektowanej niwelety jezdni Na podstawie KATALOGU TYPOWYCH KONSTRUKCJI NAWIERZCHNI PODATNYCH I PÓŁ SZTYWNYCH określono minimalne wymagania konstrukcji nawierzchni: Nawierzchnie z kostki betonowej regulowane wysokościowo: 8 cm - Warstwa ścieralna z kostki betonowej 5 cm - Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. zm. - Uzupełnienie: kruszywem 0-31,5 mm w przypadku zjazdów i parkingu, piaskiem w przypadku chodników (U>5) Nawierzchnia nowego chodnika: 8 cm - Warstwa ścieralna z kostki betonowej 5 cm - Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 15 cm - Warstwa wzmacniająca z piasku Hk=28 cm. Nawierzchnia remontowanych zjazdów indywidualnych: 8 cm - Warstwa ścieralna z kostki betonowej 3 cm - Podsypka cementowo - piaskowa 15 cm - Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm 10 cm - Warstwa wzmacniająca z piasku Hk=36 cm. Nawierzchnia remontowanych zjazdów publicznych z kostki betonowej: 8 cm - Warstwa ścieralna z kostki betonowej 3 cm - Podsypka cementowo - piaskowa 20 cm - Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm 10 cm - Warstwa z gruntów stabilizowanych cementem o wytrzymałości Rm=2,5 MPa Hk=41 cm. Wzmocnienie nawierzchni jezdni: 4 cm - Warstwa ścieralna z mieszanki asfaltowej AC 11 S - Wzmocnienie siatką z włókien szklanych o wytrzymałości min. 120x120 kN/m 4 cm min. - Warstwa wiążąco-wyrównawcza z mieszanki asfaltowej AC 11 W - Istniejąca podbudowa z brukowca lub kruszywa Nowa konstrukcja jezdni - poszerzenia, wymiana konstrukcji istniejącej: 4 cm - Warstwa ścieralna z mieszanki asfaltowej AC 11 S - Wzmocnienie siatką z włókien szklanych o wytrzymałości min. 120x120 kN/m 8 cm - Warstwa wiążąca z mieszanki asfaltowej AC 11 W 20 cm - Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm 10 cm - Warstwa z gruntów stabilizowanych cementem o wytrzymałości Rm=2,5 MPa Hk=42 cm. Poszerzenie szerokości do 40 cm: 0+056 - 0+110 km str. P. Poszerzenie szerokości do 40 cm: 0+280 - 0+307 km str. P. Wymiana nawierzchni - szerokość 2,5m: 0+185 - 0+295 km str. L Chodniki należy wykonać za spadkiem poprzecznym w kierunku jezdni. Zasadniczo spadek powinien wynosić 2%. Dopuszcza się inne wartości (nie większe niż 6%) na odcinkach zmiany geometrii chodnika, w miejscach połączeń z nawierzchniami istniejącymi lub zjazdami o innych wartościach spadku. Spadek podłużny zjazdów powinien być nie mniejszy niż 0,5 % w kierunku jezdni i nie większy niż 5% na odcinku przejścia ciągu pieszego. W przypadku trudnych warunków terenowych, gdy teren przyległy jest poniżej nawierzchni jezdni głównej dopuszcza się wykonanie zjazdu ze spadkiem przeciwnym - dla zjazdów publicznych lub z przełamaniem spadku poza krawędzią ciągu pieszego (max. 10%) - dla zjazdów indywidualnych. Przy wykonywaniu krawężników przy krawędzi jezdni istniejącej nie przewidzianej do remontu, prace przygotowawcze i rozbiórkowe należy prowadzić w taki sposób, aby zminimalizować możliwość uszkodzenia warstwy ścieralnej drogi powiatowej. Powstałe ubytki w nawierzchni wzdłuż wykonanego krawężnika należy uzupełnić wykonując remont cząstkowy nawierzchni mieszanką bitumiczną na gorąco. Szczelinę między wykonanym krawężnikiem, a jezdnią istniejącą należy uzupełnić masą zalewową bitumiczną lub mieszanką bitumiczną na gorąco. Koryto pod konstrukcję nawierzchni należy zagęścić do wskaźnika Ismin=1,0 wg normalnej metody Proctora. Wtórny moduł odkształcenia dla koryta pod konstrukcję nawierzchni powinien wynosić E2min=60MPa, natomiast na warstwa wzmacniających E2min=80MPa (dla warstw wzmacniających z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa zalecany E2min=100MPa). Dla podbudów z mieszanki kruszonej stabilizowanej mechanicznie wymagany wtórny moduł odkształcenia: dla zjazdów indywidualnych E2min=140MPa, dla zjazdów publicznych E2min=160MPa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt techniczny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432308,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 476769,32

  • Oferta z najniższą ceną: 476769,32 / Oferta z najwyższą ceną: 621117,09

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.