eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi nr 1898K relacji Stawy Monowskie - Żaki na odcinku od skrzyżowania z DK 44 do skrzyżowania z ulicą Balony

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Oświęcim: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi nr 1898K relacji Stawy Monowskie - Żaki na odcinku od skrzyżowania z DK 44 do skrzyżowania z ulicą Balony
Numer ogłoszenia: 147353 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118827 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi nr 1898K relacji Stawy Monowskie - Żaki na odcinku od skrzyżowania z DK 44 do skrzyżowania z ulicą Balony.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi nr 1898K relacji Stawy Monowskie - Żaki na odcinku od skrzyżowania z DK 44 do skrzyżowania z ul. Balony. Lokalizacja: sołectwo Włosienica i Stawy Monowskie, Powiat Oświęcimski. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1.Wykonanie robót nawierzchniowych poprzez wbudowanie dwóch warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznej o grubościach 4 cm - warstwa ścieralna i 4 cm - warstwa wyrównawcza, na powierzchni istniejącej jezdni. W miejscach gdzie szerokość jezdni jest mniejsza niż 5 m należy wykonać poszerzenia jezdni do 5 m. Poszerzenia zaprojektowano na kategorię obciążenia ruchem KR 3. Przed ułożeniem nowej nawierzchni należy skropić podłoże emulsją asfaltową, również międzywarstwowo pomiędzy podbudową pomocniczą, podbudową zasadniczą, warstwą wyrównawczą, wiążącą i ścieralną. W miejscu połączenia drogi powiatowej nr 1898 K ze zjazdem z DK 44, na skrzyżowaniu z przejazdem kolejowym oraz w rejonie skrzyżowania z ul. Balony należy zrobić wcięcie w istniejącej jezdni celem dowiązania sytuacyjno - wysokościowego. W miejscu dowiązań zaprojektowano konstrukcję na KR 3. Zaprojektowano również remont peronu autobusowego. Konstrukcja nawierzchni: km 0+004.00 - km 0+283.25 a) warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 4 cm b) skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową c) warstwa wyrównawcza - AC 16 W gr. 4 cm d) skropienie istniejącej konstrukcji jezdni emulsją asfaltową e) istniejąca konstrukcja jezdni z kruszywa łamanego Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 8 cm km 0+305.84 - km 0+456.46 a) warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 4 cm b) skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową c) warstwa wyrównawcza - AC 16 W gr. 4 cm d) skropienie istniejącej konstrukcji jezdni emulsją asfaltową e) istniejąca konstrukcja jezdni z kruszywa łamanego Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 8 cm km 0+305.84 - km 0+456.46 - poszerzenie jezdni do szerokości 5 m - KR 3 a) warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 5 cm b) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową c) warstwa wiążąca - AC 16 W gr. 6 cm d) skropienie podbudowy zasadniczej emulsją asfaltową e) podbudowa zasadnicza - AC 22 P gr. 7 cm f) skropienie podbudowy pomocniczej emulsją asfaltową g) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 38 cm km 0+000.00 - km 0+004.00, km 0+283.25 - km 0+287.25, km 0+301.84 - km 0+305.84, km 0+456.46 - km 0+460.46 - dowiązanie sytuacyjno - wysokościowe a) warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 5 cm b) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową c) warstwa wiążąca - AC 16 W gr. 6 cm d) skropienie podbudowy zasadniczej emulsją asfaltową e) podbudowa zasadnicza - AC 22 P gr. 7 cm f) skropienie podbudowy pomocniczej emulsją asfaltową g) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 38 cm Konstrukcja peronu autobusowego: a) kostka brukowa betonowa gr. 8 cm b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 15 cm Łączna grubość projektowanej nawierzchni bitumicznej wynosi 26 cm 2. Umocnienie pobocza drogi Należy ukształtować obustronne pobocza drogi o szerokości 0,75 m na odcinku od km 0+000.00 do km 0+287,25 oraz o szerokości 0,50 m na odcinku od km 0+301.84 do km 0+460.46 z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 zaklinowanego klińcem 0/4 warstwa górna grubości 10 cm i frakcji 0/63 o grubości 20 cm warstwa dolna. Konstrukcja nawierzchni pobocza: a) pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 zaklinowane klińcem 0/4 gr.10 cm, b) pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 20 cm. Łączna grubość projektowanej konstrukcji pobocza drogi wynosi 30 cm. 3. Remont i odczyszczenie przepustów W ramach zadania należy oczyścić istniejące przepusty wraz z robotami towarzyszącymi. Ponadto należy wyremontować przepust znajdujący się pod peronem autobusowym w związku z jego remontem w km 0+032.74. Dodatkowo przewidziano wydłużenie przepustu o 1 m na wlocie w km 0+384.95. Zaprojektowano również ścianki czołowe na wlocie i wylocie przedmiotowego przepustu. Po wykonaniu przedłużenia przepustu i zabudowie ścianek czołowych należy uzupełnić i wyprofilować skarpę ziemną nad przepustem. 4. Odtworzenie rowów przydrożnych Należy odczyścić rów przydrożny zlokalizowany po lewej stronie drogi powiatowej nr 1898K na odcinku od km 0+010.44 do km 0+172.99 wraz z wyprofilowaniem skarp i dna. 5. Oznakowanie pionowe i poziome Oznakowanie poziome drogi w zakresie od DK 44 do skrzyżowania z ul. Ustronną w Stawach Monowskich wykonać należy metodą chemoutwardzalną. Znakowanie należy wykonać po upływie jednego miesiąca od czasu ułożenia ostatniej warstwy bitumicznej. Oznakowanie pionowe należy wykonać na folii II generacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) projekt wykonawczy wraz z uzgodnieniami, stanowiący załącznik do SIWZ, b) przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ, c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROVIA POLSKA S.A., ul. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255188,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200736,81

  • Oferta z najniższą ceną: 200736,81 / Oferta z najwyższą ceną: 243275,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.