Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-05-27
Bia³ystok: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu w Bia³ymstoku (przetarg II) - Dzp-33/R/2010
Numer og³oszenia: 147294 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu w Bia³ymstoku (przetarg II) - Dzp-33/R/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu w Bia³ymstoku (przetarg II) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.00.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.11.12.00-0, 45.31.12.00-2, 45.31.43.20-0, 45.23.32.20-7, 45.31.20.00-7, 45.23.13.00-8, 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.45.31.00-8, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.20.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.23.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w nastêpuj±cej wysoko¶ci: a) Zadanie nr 1,2,9: 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych). b) Zadanie nr 3: 1 500,00 z³ (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych). c) Zadanie nr 4,5: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych). d) Zadanie nr 6,7: 400,00 z³ (s³ownie: czterysta z³otych). e) Zadanie nr 8: 500,00 z³ (s³ownie: piêæset z³otych). f) Zadanie nr 13,16: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali: Zadanie 4: min. 1 zamówienie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych, sanitarnych zewnêtrznych i elektrycznych o warto¶ci min. 150 000,00 z³ brutto (ka¿de). Zadanie 5: min. 1 zamówienie polegaj±ce na wykonaniu robót bran¿y drogowej, sanitarnej i elektrycznej o warto¶ci min. 300 000,00 z³ brutto (ka¿de). Zadanie 6: min. 1 zamówienie polegaj±ce na wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego o warto¶ci min. 20 000,00 z³ brutto (ka¿de). Zadanie 7: min. 1 zamówienie polegaj±ce na wykonaniu instalacji systemu monitoringu o warto¶ci min. 20 000,00 z³ brutto (ka¿de). Zadanie 8: min. 1 zamówienie polegaj±ce na wykonaniu instalacji sygnalizacji po¿aru o warto¶ci min. 20 000,00 z³ brutto (ka¿de). a w przypadku sk³adania oferty na kilka zadañ, na kwotê odpowiadaj±c± maksymalnej warto¶ci tego zadania, którego warto¶æ jest najwy¿sza, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e zamówienia te zosta³y zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ w sposób jednoznaczny musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia wymienione warunki. Uzupe³nienie wymaganych dokumentów bêdzie mo¿liwe po up³ywie terminu sk³adania ofert, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawców w okre¶lonym przez siebie terminie do z³o¿enia wyja¶nieñ. Z³o¿one na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia powinien skierowaæ osobê która: zadanie 1,4,5: nale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz legitymuje siê nastêpuj±cymi uprawnieniami budowlanymi: - kierownika budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadaj±cym uprawnienia do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej uzyskane na podstawie przepisów wcze¶niej obowi±zuj±cych zgodnie z § 13 rozporz±dzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich.... (Dz.U. Nr 150, poz. 1579) lub co najmniej 2-letni± praktykê zawodow± na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodne z § 8 ust. 1 ww. rozporz±dzenia), zadanie 4,5: nale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz legitymuje siê nastêpuj±cymi uprawnieniami: - kierownika robót sanitarnych, posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacji w zakresie instalacji sanitarnych, w przypadku zadania nr 4 kierownik robót sanitarnych powinien posiadaæ do¶wiadczenie w prowadzeniu robót sanitarnych zewnêtrznych przy wykopach g³êbokich ok. 4 m z zastosowaniem ¶cianek szczelnych, zadanie 2: nale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz legitymuje siê nastêpuj±cymi uprawnieniami budowlanymi:- kierownika budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, zadanie 3: nale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz legitymuje siê nastêpuj±cymi uprawnieniami: - kierownika budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, - kierownika robót elektrycznych, posiadaj±cego uprawnienia w specjalno¶ci instalacji elektrycznej, zadanie 9: nale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz legitymuje siê nastêpuj±cymi uprawnieniami: - kierownika budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, zadanie 6,7,10: nale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz legitymuje siê nastêpuj±cymi uprawnieniami: - kierownika budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacji elektrycznej. zadanie 11: nale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz legitymuje siê nastêpuj±cymi uprawnieniami: - kierownika budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, - kierownika robót sanitarnych, posiadaj±cym uprawnienia w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, zadanie 12,13,14,16: nale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz legitymuje siê nastêpuj±cymi uprawnieniami:- kierownika budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, zadanie 15,16: posiada ¶wiadectwo kwalifikacyjne E uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci elektrycznych,
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIÊCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). 2) W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 Opis sposobu przygotowywania ofert. 3) Wymagane dokumenty wskazane w pkt 6 SIWZ tj.: Dokumenty ppkt 1): powinny byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot (ka¿dy z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub ka¿dy ze wspólników spó³ki cywilnej); 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± z Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 17 SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiêbiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze (lub np. w ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument lub pe³nomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do sk³adania o¶wiadczeñ woli i reprezentowania Wykonawcy, je¿eli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pe³nomocnictwo musz± byæ integraln± czê¶ci± oferty: a) pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ zakres umocowania i wskazywaæ osobê pe³nomocnika; b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w dokumencie pe³nomocnictwa nale¿y wskazaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, a ka¿dy z nich powinien podpisaæ siê pod tym dokumentem, c) spó³ka cywilna do³±cza w/w pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pe³nomocnictwo, kopie umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê - po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie w sytuacji: a) zmiany urzêdowej stawki VAT, b) zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanego wstrzymaniem realizacji robót ze wzglêdu na okoliczno¶ci niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy (np.: roboty dodatkowe uniemo¿liwiaj±ce zakoñczenie zamówienia w terminie). c) opó¼nienie ZAMAWIAJ¡CEGO w stosunku do terminu rozpoczêcia realizacji zamówienia mo¿e spowodowaæ - na wniosek WYKONAWCY - odpowiednie przesuniêcie terminu wykonania zamówienia. 2. Wszystkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem:
Uniwersytet w Bia³ymstoku, Dzia³ Zamówieñ Publicznych ul. M. Sk³odowskiej - Curie 14, 15-097 Bia³ystok, piêtro V, p. 503..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Bia³ymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, piêtro X, p. 1008..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy informuje, ¿e zamówienie realizowane jest ze ¶rodków Unii Europejskiej, tj.: - zadanie nr 10 realizowane jest w ramach projektu Absolwent informatyki lub matematyki specjalist± na rynku pracy wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego;.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeñ Wydzia³u Historyczno-Socjologicznego i Wydzia³u Filologicznego przy Placu Uniwersyteckim 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeñ Wydzia³u Historyczno-Socjologicznego i Wydzia³u Filologicznego przy Placu Uniwersyteckim 1. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe w budynku Wydzia³u Ekonomii i Zarz±dzania przy ul. Warszawskiej 63..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe w budynku Wydzia³u Ekonomii i Zarz±dzania przy ul. Warszawskiej 63. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Roboty remontowe w budynku administracyjno-dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej- Curie 14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe w budynku administracyjno-dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej- Curie 14. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Roboty remontowe w budynku Wydzia³u Prawa przy ul. Mickiewicza 1- zewnêtrzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe w budynku Wydzia³u Prawa przy ul. Mickiewicza 1. - zewnêtrzne Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa wraz z rozbudow± parkingu na 30 miejsc postojowych przy Placu Uniwersyteckim 1. Odwodnienie budynku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z rozbudow± parkingu na 30 miejsc postojowych przy Placu Uniwersyteckim 1. Odwodnienie budynku Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Rozbudowa instalacji okablowania strukturalnego- III piêtro w budynku administracyjno- dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa instalacji okablowania strukturalnego- III piêtro w budynku administracyjno-dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.43.20-0, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Rozbudowa instalacji systemu monitoringu w budynku administracyjno-dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa instalacji systemu monitoringu w budynku administracyjno-dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.20.00-7, 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Rozbudowa systemu instalacji sygnalizacji po¿aru w budynku administracyjno- dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu instalacji sygnalizacji po¿aru w budynku administracyjno -dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Roboty remontowe w budynku Wydzia³u Matematyki i Informatyki przy ul. Akademickiej 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe w budynku Wydzia³u Matematyki i Informatyki przy ul. Akademickiej 2 Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie instalacji zasilaj±cej i sygna³owej rzutników multimedialnych w salach wyk³adowych budynku Wydzia³u Matematyki i Informatyki przy ul. Akademickiej 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji zasilaj±cej i sygna³owej rzutników multimedialnych w salach wyk³adowych budynku Wydzia³u Matematyki i Informatyki przy ul. Akademickiej 2. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie kanalizacji deszczowej ³±cznie z izolacj± zewnêtrzn± ¶cian fundamentowych budynku przy ul. Pogodnej 65.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji deszczowej ³±cznie z izolacj± zewnêtrzn± ¶cian fundamentowych budynku przy ul. Pogodnej 65. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.32.00.00-6, 45.45.31.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 20.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie miejscowych napraw dachów w budynkach Uniwersytetu w Bia³ymstoku przy ul. ¦wierkowej 20, 20B, 20C oraz przy Al. J. Pi³sudskiego 11/4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejscowych napraw dachów w budynkach Uniwersytetu w Bia³ymstoku: przy ul. ¦wierkowej 20, 20B, 20C; przy Al. J. Pi³sudskiego 11/4. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Wymiana okien, wykonanie malowania parapetu wraz z napraw± studzienki podokiennej i napraw± daszka nad wej¶ciem do czê¶ci mieszkalnej w budynku przy ul. Zamenhofa 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien, wykonanie malowania parapetu wraz z napraw± studzienki podokiennej i napraw± daszka nad wej¶ciem do czê¶ci mieszkalnej w budynku przy ul. Zamenhofa 15. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie robót remontowych w budynku Domu Studenta Nr 1 przy ul. ¯eromskiego 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Domu Studenta Nr 1 przy ul. ¯eromskiego 1. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Wymiana starych opraw o¶wietleniowych budynku Wydzia³u Matematyki i Informatyki przy ul. Sosnowej 64..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana starych opraw o¶wietleniowych budynku Wydzia³u Matematyki i Informatyki przy ul. Sosnowej 64. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Roboty remontowe w budynku Wydzia³u Prawa przy ul. Mickiewicza 1 - wewnêtrzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe w budynku Wydzia³u Prawa przy ul. Mickiewicza 1 - wewnetrzne. Zakres zamówienia poni¿ej 4 845 000 euro..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.43.20.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.23.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- "¦wiadczenie kompleksowej us³ugi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Bia³ymstoku"
- Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - 2026 rok.
- Us³uga sprz±tania w Prokuraturze Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz w podleg³ych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w ¶rodki higieniczno - sanitarne i ¶rodki czysto¶ci.
- Kompleksowa us³uga serwisowa w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych - wykonywania przegl±dów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostêpno¶ci w oparciu o posiadan± macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównowa¿ona gospodarka wodno - ¶ciekowa w gminie Bia³a Podlaska: budowa i rozbudowa sieci wodoci±gowej i sieci kanalizacji sanitarnej - Terebela, Ja¼winy, Cicibór Du¿y
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemy¶l
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowo¶ci Rowiny"
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnêtrznymi instalacjami w budynku oraz infrastruktur± towarzysz±c± i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





