eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie i wykonanieprzebudowy ul. Cmentarnej w Lublinie, budowy ciągu pieszego od ul. Droga Męczenników Majdanka w Lublinie do bramy cmentarnej i budowy miejsc postojowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie: przebudowy ul. Cmentarnej w Lublinie, budowy ciągu pieszego od ul. Droga Męczenników Majdanka w Lublinie do bramy cmentarnej i budowy miejsc postojowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
Numer ogłoszenia: 146707 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99519 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie: przebudowy ul. Cmentarnej w Lublinie, budowy ciągu pieszego od ul. Droga Męczenników Majdanka w Lublinie do bramy cmentarnej i budowy miejsc postojowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie: przebudowy ul. Cmentarnej w Lublinie, budowy ciągu pieszego od ul. Droga Męczenników Majdanka w Lublinie do bramy cmentarnej i budowy miejsc postojowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego z uwzględnieniem podziału robót na etapy: Etap 1 -zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Cmentarnej w Lublinie oraz ciągu pieszego od ul. Droga Męczenników Majdanka w Lublinie do bramy cmentarnej. Etap 2 - budowa miejsc postojowych na działce nr 6/2 (obręb 11 arkusz 12), budowa odcinka wodociągu i kanalizacji sanitarnej. 2. Zadanie obejmuje: 1) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo finansowego - 3 egz. 2) Wykonanie koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych ul. Cmentarnej, (wewnętrzna-gminna), ciągu pieszego oraz miejsc postojowych (etap 1 i 2) w ilości 4 -ech egzemplarzy: a) elementy stałej organizacji ruchu, b) materiał opisowy (opis techniczny), c) materiał graficzny: profile podłużne, przekroje normalne, d) ocenę stanu technicznego konstrukcji ulic objętych zakresem opracowania. Wykonawca po przedłożeniu Zamawiającemu koncepcji - rozwiązań geometrycznych przedmiotowej ulicy, zawierającej ww. materiały i uzyskaniu pozytywnej opinii, wystąpi o wydanie warunkówbranżowych usunięcia bądź zabezpieczenia kolizji istniejącego uzbrojenia z przebudową ulicy, budową miejsc postojowych oraz projektowanymi odcinkami sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu do stosownych zarządców sieci (wraz z załącznikiem graficznym określającym zakres przebudowy) - 4 egz. 3) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej: mapa sytuacyjno-wysokościowa dla celów projektowych w skali 1:500 - 2 egz. wykonanie dokumentacji opisowo - graficznycyh podziału nieruchomości i czasowego korzystania z nieruchomości obejmujące: mapę sytuacyjną, linie rozgraniczające, współrzędne punktów załamania linii rozgraniczających, punktów charakterystycznych ulic i obiektów inżynierskich, wymiary i powierzchnię zajętej pod inwestycję nieruchomości - 2 egz. 4) Sporządzenie projektów budowlano-wykonawczych branży: drogowej, sanitarnej (kanalizacji deszczowej, sanitarnej, sieci wodociągowej), elektrycznej (oświetlenia ulicznego, głównego przyłącza energetycznego dla planowanych obiektów małej architektury) dla każdego etapu robót - po 8 egz. 5) Sporządzenie projektów budowlano-wykonawczych branżowych usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą (m. in. siecią wodociągową, kanalizacyjną, teletechniczną, energetyczną, telekomunikacyjną, ciepłowniczą) dla każdego etapu robót - po 8 egz. 6) Wykonanie projektu branży zieleń - sporządzenie inwentaryzacji drzew i krzewów wraz z przygotowaniem materiałów dla uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę dla każdego etapu robót - po 5 egz. 7) Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym. 8) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz. 9) Wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej - 5 egz. 10) Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu dla każdego etapu robót - po 5 egz. 11) Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu dla każdego etapu robót - po 5 egz. 12) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż - po 5 egz. 13) Pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do zgłoszenia lub pozwolenia na przebudowę. 14) Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w formacje *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży (w przypadku gdy rozmiar pliku przekracza 50 MB należy plik podzielić na części) ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron,oraz niezbędne opinie uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie NORMA PRO (format *ath). 15) Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym: a) Uzgodnienie projektu budowlanego branży drogowej oraz zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, b) Zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu. 16) Nadzór autorski: a) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, c) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, d) Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, e) Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, f) Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, g) Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 17) Wykonanie robót budowlanych dotyczących 1 i 2 etapu na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej: a) opracowanie programu realizacji prac, b) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu budowy, c) wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, d) przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. e) odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, f) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, g) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, h) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej, i) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, j) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację po wykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. k) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. 3. Szczegółowy zakres prac określa program funkcjonalno-użytkowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Strabag Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2410102,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4753767,28

  • Oferta z najniższą ceną: 4753767,28 / Oferta z najwyższą ceną: 5977800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.