Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Elbląg: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych, treningu budżetowego, doradztwa zawodowego oraz poradnictwa specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 145246 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 2306000, faks 055 2306002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych, treningu budżetowego, doradztwa zawodowego oraz poradnictwa specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych, treningu budżetowego, doradztwa zawodowego oraz poradnictwa specjalistycznego, zwanych dalej treningiem łącznie dla 36 uczestników (osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym, w tym 10 osób w wieku od 18 do 24 lat), podzielonych na 2 grupy liczące po 18 osób w grupie. Zamawiający wymaga, by wszystkie zajęcia w ramach treningu odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 czerwca 2012 r. do dnia 31 sierpnia 2012 r., przy czym: a) zajęcia w ramach treningu oraz poradnictwa specjalistycznego winny odbywać się z każdą grupą w dni robocze z wyłączeniem soboty i niedzieli oraz dni ustawowo wolnych od pracy, w okresie pomiędzy godziną 08:00 a 13:00, nie więcej niż przez 5 godzin zajęć merytorycznych dziennie. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut; b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, położonych w obiekcie zlokalizowanym na terenie miasta Elbląga, w miejscu dobrze skomunikowanym. c) uczestnicy winni mieć w trakcie zajęć zapewniony przez wykonawcę bufet obejmujący kawę, herbatę, cukier, mleko, słodki poczęstunek lub kanapki oraz stały dostęp do wody mineralnej, d) Zamawiający wymaga, aby spotkania w ramach treningu były prowadzone przez: - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe psychologiczne, posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe i posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa dotyczących edukacji finansowej lub równoważnych w zakresie gospodarowania budżetem domowym i zadłużeniem, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu doradztwa/poradnictwa zawodowego, posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie medyczne, jest lekarzem, pielęgniarką lub farmaceutą posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę zajmującą się zagadnieniami dotyczącymi praw osób niepełnosprawnych, która posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa dotyczących zagadnień przywilejów i obowiązków osób niepełnosprawnych w miejscu pracy lub równoważnych w zakresie praw osób niepełnosprawnych, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), e) Zajęcia w ramach treningu winny być przeprowadzone w następującym wymiarze godzin: - 20 godzin zajęć grupowych z psychologiem dla jednej grupy (łącznie 40 godzin zajęć dla dwóch grup), Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z psychologiem odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 czerwca 2012 r. do dnia 31 lipca 2012 r. - 36 godzin spotkań indywidualnych z psychologiem - po 1 godzinie z każdym uczestnikiem, Zamawiający wymaga, aby spotkania indywidualne z psychologiem odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 czerwca 2012 r. do dnia 31 lipca 2012 r. - 10 godzin zajęć dla jednej grupy (łącznie 20 godzin zajęć dla dwóch grup) z osobą posiadającą umiejętności praktyczne z zakresu efektywnego gospodarowania budżetem domowym dla jednej grupy Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z osobą posiadającą umiejętności praktyczne z zakresu efektywnego gospodarowania budżetem domowym odbyły się w miesiącu sierpień 2012 r. - 15 godzin zajęć grupowych z doradcą zawodowym dla jednej grupy (łącznie 30 godzin zajęć dla dwóch grup), Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z doradcą zawodowym odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 lipca 2012 r. do dnia 31 sierpnia 2012 r. - 5 godzin zajęć dla jednej grupy (łącznie 10 godzin zajęć dla dwóch grup) z osobą posiadającą wykształcenie medyczne (lekarzem, pielęgniarką lub farmaceutą), Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z osobą posiadającą wykształcenie medyczne (lekarz, pielęgniarka lub farmaceuta) odbyły się w miesiącu lipiec 2012 r. - 3 godziny zajęć dla jednej grupy (łącznie 6 godzin zajęć dla dwóch grup) z osobą zajmującą się zagadnieniami dotyczącymi praw osób niepełnosprawnych, Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z osobą zajmującą się zagadnieniami dotyczącymi praw osób niepełnosprawnych odbyły się w miesiącu lipiec 2012 r. 2) zaplanowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystego spotkania podsumowującego w formie obiadu składającego się z dwóch dań i deseru, podczas którego zostaną rozdane zaświadczenia poświadczające uczestnictwo w treningu. Zamawiający wymaga, aby spotkanie podsumowujące odbyło się w restauracji zlokalizowanej na terenie miasta Elbląga. Poza tym Wykonawca zobowiązany jest: - zapewnić uczestnikom (każdemu uczestnikowi) wszystkie niezbędne materiały do prowadzenia zajęć (notes, długopis, teczka, harmonogram zajęć, a także pamięć USB zawierającą materiały merytoryczne omawiane na zajęciach w formie elektronicznej) opatrzone logotypami. Materiały winny być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia zajęć. - zapewnić każdemu uczestnikowi treningu, co najmniej dwa wyjścia do ośrodków kulturalno-rozrywkowych (np. kino, teatr, muzeum). Przez zapewnienie wyjść do ośrodków kulturalno-rozrywkowych Zamawiający rozumie wydanie uczestnikom treningu biletów umożliwiających uczestniczenie w proponowanej sztuce. - wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi zajęciami,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe psychologiczne, posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe i posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa dotyczących edukacji finansowej lub równoważnych w zakresie gospodarowania budżetem domowym i zadłużeniem, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu doradztwa/poradnictwa zawodowego, posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie medyczne, jest lekarzem, pielęgniarką lub farmaceutą posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę zajmującą się zagadnieniami dotyczącymi praw osób niepełnosprawnych, która posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa dotyczących zagadnień przywilejów i obowiązków osób niepełnosprawnych w miejscu pracy lub równoważnych w zakresie praw osób niepełnosprawnych, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz, oraz - dokumentów wymienionych w ust. IV pkt. A ppkt. 2 siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków 2. Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający wskazuje dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określa warunki tych zmian: Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy za zgodą obu stron w następujących przypadkach: a) zmiany w terminach realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także na wniosek Wykonawcy, b) zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wynikających z sytuacji losowych wskazane przez Wykonawcę osoby nie mogą realizować usługi, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z co najmniej takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami, c) zmiany harmonogramu zajęć na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego. d) w przypadku urzędowej zmiany stawki Vat strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość Vat, i tym samym zmiany wynagrodzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg lub odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 507.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg pokój nr 317 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Od wykluczenia do usamodzielnienia EFS POKL Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej na potrzeby Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasto Elbląg i Skarbu Państwa w celu obrotu nieruchomościami
- OLEJE I TŁUSZCZE W 2026 R.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług dla osób /dzieci i dorosłych/ świadczonych przez psychologa, fizjoterapeutę w miejscu wskazanym przez zamawiającego w ramach projektu Integracja S... - II
- Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego
- Świadczenie usług w zakresie realizacji wsparcia psychologicznego w projekcie "Sieć wsparcia migrantów w powiecie malborskim"
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Przeprowadzenie mobilnego indywidualnego coachingu dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnianych pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej...
- Psychoterapia rodzinna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





