eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych, treningu budżetowego, doradztwa zawodowego oraz poradnictwa specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Elbląg: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych, treningu budżetowego, doradztwa zawodowego oraz poradnictwa specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 145246 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 2306000, faks 055 2306002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych, treningu budżetowego, doradztwa zawodowego oraz poradnictwa specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych, treningu budżetowego, doradztwa zawodowego oraz poradnictwa specjalistycznego, zwanych dalej treningiem łącznie dla 36 uczestników (osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym, w tym 10 osób w wieku od 18 do 24 lat), podzielonych na 2 grupy liczące po 18 osób w grupie. Zamawiający wymaga, by wszystkie zajęcia w ramach treningu odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 czerwca 2012 r. do dnia 31 sierpnia 2012 r., przy czym: a) zajęcia w ramach treningu oraz poradnictwa specjalistycznego winny odbywać się z każdą grupą w dni robocze z wyłączeniem soboty i niedzieli oraz dni ustawowo wolnych od pracy, w okresie pomiędzy godziną 08:00 a 13:00, nie więcej niż przez 5 godzin zajęć merytorycznych dziennie. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut; b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, położonych w obiekcie zlokalizowanym na terenie miasta Elbląga, w miejscu dobrze skomunikowanym. c) uczestnicy winni mieć w trakcie zajęć zapewniony przez wykonawcę bufet obejmujący kawę, herbatę, cukier, mleko, słodki poczęstunek lub kanapki oraz stały dostęp do wody mineralnej, d) Zamawiający wymaga, aby spotkania w ramach treningu były prowadzone przez: - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe psychologiczne, posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe i posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa dotyczących edukacji finansowej lub równoważnych w zakresie gospodarowania budżetem domowym i zadłużeniem, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu doradztwa/poradnictwa zawodowego, posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie medyczne, jest lekarzem, pielęgniarką lub farmaceutą posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę zajmującą się zagadnieniami dotyczącymi praw osób niepełnosprawnych, która posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa dotyczących zagadnień przywilejów i obowiązków osób niepełnosprawnych w miejscu pracy lub równoważnych w zakresie praw osób niepełnosprawnych, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), e) Zajęcia w ramach treningu winny być przeprowadzone w następującym wymiarze godzin: - 20 godzin zajęć grupowych z psychologiem dla jednej grupy (łącznie 40 godzin zajęć dla dwóch grup), Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z psychologiem odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 czerwca 2012 r. do dnia 31 lipca 2012 r. - 36 godzin spotkań indywidualnych z psychologiem - po 1 godzinie z każdym uczestnikiem, Zamawiający wymaga, aby spotkania indywidualne z psychologiem odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 czerwca 2012 r. do dnia 31 lipca 2012 r. - 10 godzin zajęć dla jednej grupy (łącznie 20 godzin zajęć dla dwóch grup) z osobą posiadającą umiejętności praktyczne z zakresu efektywnego gospodarowania budżetem domowym dla jednej grupy Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z osobą posiadającą umiejętności praktyczne z zakresu efektywnego gospodarowania budżetem domowym odbyły się w miesiącu sierpień 2012 r. - 15 godzin zajęć grupowych z doradcą zawodowym dla jednej grupy (łącznie 30 godzin zajęć dla dwóch grup), Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z doradcą zawodowym odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 lipca 2012 r. do dnia 31 sierpnia 2012 r. - 5 godzin zajęć dla jednej grupy (łącznie 10 godzin zajęć dla dwóch grup) z osobą posiadającą wykształcenie medyczne (lekarzem, pielęgniarką lub farmaceutą), Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z osobą posiadającą wykształcenie medyczne (lekarz, pielęgniarka lub farmaceuta) odbyły się w miesiącu lipiec 2012 r. - 3 godziny zajęć dla jednej grupy (łącznie 6 godzin zajęć dla dwóch grup) z osobą zajmującą się zagadnieniami dotyczącymi praw osób niepełnosprawnych, Zamawiający wymaga, aby zajęcia grupowe z osobą zajmującą się zagadnieniami dotyczącymi praw osób niepełnosprawnych odbyły się w miesiącu lipiec 2012 r. 2) zaplanowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie uroczystego spotkania podsumowującego w formie obiadu składającego się z dwóch dań i deseru, podczas którego zostaną rozdane zaświadczenia poświadczające uczestnictwo w treningu. Zamawiający wymaga, aby spotkanie podsumowujące odbyło się w restauracji zlokalizowanej na terenie miasta Elbląga. Poza tym Wykonawca zobowiązany jest: - zapewnić uczestnikom (każdemu uczestnikowi) wszystkie niezbędne materiały do prowadzenia zajęć (notes, długopis, teczka, harmonogram zajęć, a także pamięć USB zawierającą materiały merytoryczne omawiane na zajęciach w formie elektronicznej) opatrzone logotypami. Materiały winny być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia zajęć. - zapewnić każdemu uczestnikowi treningu, co najmniej dwa wyjścia do ośrodków kulturalno-rozrywkowych (np. kino, teatr, muzeum). Przez zapewnienie wyjść do ośrodków kulturalno-rozrywkowych Zamawiający rozumie wydanie uczestnikom treningu biletów umożliwiających uczestniczenie w proponowanej sztuce. - wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi zajęciami,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe psychologiczne, posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe i posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa dotyczących edukacji finansowej lub równoważnych w zakresie gospodarowania budżetem domowym i zadłużeniem, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu doradztwa/poradnictwa zawodowego, posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie medyczne, jest lekarzem, pielęgniarką lub farmaceutą posiada co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), - co najmniej jedną osobę zajmującą się zagadnieniami dotyczącymi praw osób niepełnosprawnych, która posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa dotyczących zagadnień przywilejów i obowiązków osób niepełnosprawnych w miejscu pracy lub równoważnych w zakresie praw osób niepełnosprawnych, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób (minimalna ilość w grupie - 15 osób), a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz, oraz - dokumentów wymienionych w ust. IV pkt. A ppkt. 2 siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków 2. Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający wskazuje dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określa warunki tych zmian: Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy za zgodą obu stron w następujących przypadkach: a) zmiany w terminach realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także na wniosek Wykonawcy, b) zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wynikających z sytuacji losowych wskazane przez Wykonawcę osoby nie mogą realizować usługi, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z co najmniej takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami, c) zmiany harmonogramu zajęć na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego. d) w przypadku urzędowej zmiany stawki Vat strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość Vat, i tym samym zmiany wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg lub odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 507.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg pokój nr 317 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Od wykluczenia do usamodzielnienia EFS POKL Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.